Autor |
Wiadomość |
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Pon 16:56, 09 Lis 2009 |
 |
Myślę, że ten wątek się przyda, bo często trudno rozłożyć , są pułapki, klejenia itd.
Ostatnio mało nie połamałem podwozia w syrenie bosto-jakiś skośnooki ... oprócz przykręcenia przykleił jeszcze przód nadwozia
Ja np. nie wiem jak rozmontować UAZa 452-już ktoś go rozkładał? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:13, 19 Gru 2009 |
 |
Dziś miałem problem z rozłożeniem Łady Nivy. Naprawdę ten model ma wyjątkowo dużo części to zdjęcia. Jeśli ktoś będzie potrzebował mogę napisać co i jak... |
|
|
|
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Sob 17:40, 19 Gru 2009 |
 |
Pablo to pisz jak, unikniemy tym samym wielokrotnych pytań o to samo  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:58, 19 Gru 2009 |
 |
Z tyłu należy wyciągnąć jak zwykle rejestracje, ale z przodu nie widać śrubki, znajduje się ona pod przednimi resorami. Żeby się do niej dostać wystarczy podważyć z obu stron resory. Jak widać nie jest to typowy odlew podwozia tylko w dwóch częściach. Po podważeniu i zdjęciu resorów wraz z przednimi kołami ukaże się śrubka. To tyle jeśli chodzi o podwozie, kto wie czy w UAZ'ie 452 nie jest podobnie. Wnętrze też się rozłącza, przednie fotele i tylna kanapa są tylko delikatnie od dołu zaklejone więc nożykiem przecinamy i poważając oddzielamy wszystkie fotele od podłogi, podobnie sytuacja wygląda z kierownicą i całym przednim panelem. Mam nadzieje, że dość zrozumiale napisałem  |
|
|
|
 |
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 18:27, 19 Gru 2009 |
 |
Chciałem rozkręcić Ładę 2101. Było to trudne to tego momentu kiedy nie zorientowałem się, że druga śrubka jest pod miską olejową  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Nie 12:28, 20 Gru 2009 |
 |
PabloXXVI napisał: |
Z tyłu należy wyciągnąć jak zwykle rejestracje, ale z przodu nie widać śrubki, znajduje się ona pod przednimi resorami. Żeby się do niej dostać wystarczy podważyć z obu stron resory. Jak widać nie jest to typowy odlew podwozia tylko w dwóch częściach. Po podważeniu i zdjęciu resorów wraz z przednimi kołami ukaże się śrubka. To tyle jeśli chodzi o podwozie, kto wie czy w UAZ'ie 452 nie jest podobnie. Wnętrze też się rozłącza, przednie fotele i tylna kanapa są tylko delikatnie od dołu zaklejone więc nożykiem przecinamy i poważając oddzielamy wszystkie fotele od podłogi, podobnie sytuacja wygląda z kierownicą i całym przednim panelem. Mam nadzieje, że dość zrozumiale napisałem  |
A ja ze swej strony napiszę, ze przy operacji demontażu podwozia, warto wyciąć z plastiku dwie podkładki i podłożyć nad tylną osią-te fabryczne ograniczniki sa tak słabe, z przy mocniejszym nacisku pekają i tył autka obsiada. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:33, 18 Sty 2010 |
 |
Jak sobie koledzy poradzili z wlotami powietrza w maluchu? Dają się wyciągnąć bez zniszczenia? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 17:09, 18 Sty 2010 |
 |
Jeśli pytasz o tego pierwszego malucha, to wlotów nie ściągniesz, to jedna część metalowa. Nie ma czego ściągać Nie wiem jak sytuacja wygląda w BISie
Użyj rozpuszczalnika (osobiście używam "kreta" jest doskonały) i sam się przekonasz... |
|
|
|
 |
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:12, 18 Sty 2010 |
 |
W starym maluchu..No to mnie zaskoczyłeś, myślałem, że to osobne części. W takim razie nie mam się co obawiać, że mi wloty rozpuści rozpuszczalnik.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:28, 18 Sty 2010 |
 |
No nie masz, nie masz  |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pią 21:40, 29 Sty 2010 |
 |
A jak UAZ 452?? Chce go deko poprawic ale pojecia nie mam ja go rozpracowac. |
|
|
|
 |
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Nie 20:11, 07 Lut 2010 |
 |
bstep napisał: |
A jak UAZ 452?? Chce go deko poprawic ale pojecia nie mam ja go rozpracowac. |
UAZ 452 zamocowany jest w trzech miejscach-ma dwie plastikowe wypustki z tyłu, wchodzace w karoserię, natomiast z przodu jest przyyrzymywany przez występ plastikowwy przymocowany od wewnatrz do atrapy. Ja dobrałem się do drania "od tyłu" starałem się delikatnie wyciągnąc obie wypustki, ciągnąc za tylne koła i ...udało się. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 11:51, 29 Gru 2010 |
 |
Mam teraz mały problem z Wartburgiem Trans, ponieważ chcę ściągnąć plandekę, ale za nic mi się nie udaję, a na siłę nie chcę nic robić, żeby czegoś nie ułamać. Pomóżcie, bo pilnie muszę zdjąć tą plandekę. |
|
|
|
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Śro 12:32, 29 Gru 2010 |
 |
Tylko rozwiązania siłowe. Plandeka jest przyklejona do nadwozia za pomocą super gluta. W 99,9% przypadków schodzi razem z lakierem. Tak samo było we Fiacie 125 pick up |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 12:53, 29 Gru 2010 |
 |
Możesz się postarać nożykiem podważać, tak, żeby przeciąć klej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|