|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1657 Przeczytał: 103 tematy
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:21, 21 Cze 2015 |
|
Jak wyglądała tylna klapa tej Warszawy? Jakie światła itp. Z boku w stosunku do seryjnej 200P, tył jest mocniej ścięty i nie posiada zderzaków. To była chyba raczej kopia Pobiedy. Czy ktoś posiada przypadkiem może jakieś zdięcia lub rysunki tego auta? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Nie 15:11, 21 Cze 2015 |
|
Warszawa pick-up jest wyłącznie polską konstrukcją. Nie było Pobiedy pick-up jako takiej.
Klapa w prototypie, o który pytasz, była wielkości, jak w seryjnych, tylko gładka. Tylne lampy to tylne lampy z M20 (z garbuski z lat 1951-56), ustawione pionowo. Pod klapa, na środku - oświetlenie tablicy rejestracyjnej takie, jak na klapie bagażnika M20. Tylna ściana kabiny w prototypie też była ścięta na prosto (w seryjnych zaokrąglone brzegi).
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1657 Przeczytał: 103 tematy
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:53, 21 Cze 2015 |
|
Dziękuję za wspaniałe zdięcie - dokumentację. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|