Autor |
Wiadomość |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 18:55, 31 Maj 2010 |
|
Dremelek, szpachlówka ,HIPS -itd.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 19:35, 31 Maj 2010 |
|
No, zobaczymy co z tego wyjdzie ;p
Pamiętaj, że jadą jeszcze do Ciebie dwie kolejne Nyski |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 19:49, 31 Maj 2010 |
|
Pamiętam ,też się coś z nich powycina ,dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1125 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Pon 20:41, 31 Maj 2010 |
|
No rozbawiłeś mnie, ale kibicuję oczywiście Twoim poczynaniom. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:49, 31 Maj 2010 |
|
Ooo czekam z niecierpliwością na dalszą foto relacje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pią 18:09, 04 Cze 2010 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 20:19, 04 Cze 2010 |
|
Janusz bijae poklony... Babunia z MO rewelacyjna!! |
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3967 Przeczytał: 36 tematów
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 20:42, 04 Cze 2010 |
|
Cały Janusz jak zawsze prima sort. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Pią 20:51, 04 Cze 2010 |
|
pikne... szkoda jedynie, że tylne światła od 522... taka przejściówka wyszła
ale prezencja ogólne - o.k. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3553 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 22:25, 04 Cze 2010 |
|
teoretycznie ma to być 501-ka , ale i tak swój zakończyła na Allegro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Sob 20:47, 05 Cze 2010 |
|
xiedzu napisał: |
pikne... szkoda jedynie, że tylne światła od 522... taka przejściówka wyszła
ale prezencja ogólne - o.k. |
Drogi Tomku, jaka przejściówka ????, jest to zdecydowanie model 501, a możemy to poznać (szacunek dla Janusza że uwzględnił to w swoim projekcie), po pierwsze po giętych przednich szybach, po drugie po zmienionym kształcie wlotu powietrza w klapie przedniej, a po trzecie po listwie ozdobnej, która nie idzie w szpic na przedniej masce, a leci w równo do okoła. I właśnie model 501 już miał montowane tylne lampy zespolone trójdzielne (podejżewam że były to lampy od Warszawy która w tym czasie była właśnie wycofywana z produkcji, a że w komunie nic nie mogło się zmarnować, jak również przemysł miał prowadzić politykę unifikacji części i kształt też mi jakoś tak podobnie wygląda więc stąd te przypuszczenia) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3553 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 22:56, 05 Cze 2010 |
|
generalnie zgoda , ale poza lampami tylna część nadwozia ma niewiele wspólnego z 501 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 7:27, 06 Cze 2010 |
|
jat02 napisał: |
generalnie zgoda , ale poza lampami tylna część nadwozia ma niewiele wspólnego z 501 |
Ja jednak będę obstawał przy stwierdzeniu że ma wiele wspólnego, dla potwierdzenia polecam obejżeć relacje z remontu oryginalnej Nysy 501 OW, która poza dwudzielnymi tylnymi drzwiami, do złudzenia przypomina dzieło Janusza
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3553 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 11:46, 06 Cze 2010 |
|
czyli zaprzeczasz sam sobie , dwuczęściowe drzwi były w wersjach z dodatkowym oknem za drzwiami , jak zresztą widać na zdjęciach , na które się powołujesz . Oprócz lamp , ściana tylna 501-ki nie ma nic wspólnego z 522-ką , to samo się tyczy przedniej ściany 501-ki , która za wyjątkiem podobieństwa przednich błotników nie ma nic wspólnego N59 , tyczy się to szczególnie przedniej części dachu , obrysu podszybia , braku słupka środkowego , szyby czołowe rozdzielała uszczelka i mocowana do niej listwa usztywniająca , tak , że trzeba popatrzeć na zdjęcia nim się wypowie swoje zdanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:48, 06 Cze 2010 |
|
Panowie! Przecież nawet temat jest "Wariacje..."
Wbrew pozorom bardzo cieżko (wręcz nieopłacalne technicznie) jest zrobić z przodu N59 poprawny przód 501! Już o tym rozmawialiśmy, nie pamiętam czy na priv ze szjan-64, ale raczej gdzieś na forum. To są zupełnie różne przody, mimo że wyglądają podobnie, i nie chodzi mi tylko o szyby.
Tylne lampy "warszawowskie" są jak najbardziej poprawne dla późnych 501-ek.
Co się zaś tyczy tylnych drzwi i małych okienek z tyłu, to moja ma dwódzielne drzwi i okna i na wszystkich znanych mi fotkach czy rysunkach tylko takie 501 widziałem. Nie widziałem 501 bez małych okien i z pojedyńczymi drzwiami z tyłu. Ale to nie znaczy że takich nie było, choć prywatnie nie przypuszczam.
Ale jak na początku napisałem - to są wariacje na temat Nysy. Więc i jak do wariacji do tego podejdźmy. |
|
|
|
|
|