|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 611 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:10, 09 Mar 2014 |
|
Po dość obszernej dyskusji w głównym wątku o Kultowych Autach PRL dotyczącej ośki przedniej URSUSa C-330 przedstawiam swoją propozycję rozwiązania tego problemu.
Potrzebne są dwa gwoździki o średnicy 1,6 mm. Przy tej średnicy gwoździki swobodnie (z minimalnym luzem) wchodzą w otwory belki osi przedniej, nie telepią się.
Kombinerkami odciąłem ok. 6 mm licząc od łebka. To co odciąłem iglakiem opiłowałem, żeby nie było zadziorów.
To co powstało wsadziłem w otwory belki osi łepkani od wewnątrz a od zewnątrz delikatnie nasadziłem kółka (lekki wcisk).
Po wyregulowaniu luzu kółka swobodnie się obracają, zachowują równoległość, nie telepią się.
Na fotkach specjalnie nie pomalowałem na czarno łepków gwoździ, żeby było widać o co chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 3 razy
|
|
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:39, 09 Mar 2014 |
|
Zrobiłem tak samo, tylko właśnie te łebki są troszke duże, ale to i tak lepsze niż cała ośka |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 22:40, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
//.sehl
User
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków; tu od lata 2012
|
Wysłany:
Pon 0:57, 10 Mar 2014 |
|
Jak się pomaluje na czarno nie będą zwracać uwagi - dobra robota |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|