|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Holt
User
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:17, 21 Sty 2019 |
|
W trakcie porządków dokopałem się do resztek traktorka który od paru lat zalegał ,a ponieważ postanowiłem że podłubię trochę te modele które kiedyś zacząłem a nie skończyłem .
Inną alternatywą był kosz na śmieci , nie bez znaczenia było też znalezienie dwóch zdjęć z historii naszego drogownictwa na których jest Fordson .
Tak więc zdjęcia uratowały obiekt przed złomowaniem .
Model jest wytworem czeskiej firmy ,niestety wymaga paru przeróbek , najpoważniejszą jest przeróbka karteru silnika a co za tym idzie skrzyni biegów ,oraz obudów mostu .
Po prostu nie trzymają wymiarów względem oryginału .
Drugą kwestią jest to że nie za bardzo interesuje mnie wersja RAF jeśli już to typowy model N używany w rolnictwie ,oraz wersja F i jej konwersja Trakson .
Nieco ogarnąłem sam model i dorobiłem koła ,tylnie siedzisko .
Oczywiście teraz czaka mnie dopracowanie detali , na razie wygląda to tak .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1423 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Śro 21:04, 23 Sty 2019 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Holt
User
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:46, 15 Lut 2019 |
|
Trochę do przodu , zabrałem się za przeróbkę na wersję wcześniejszą czyli F .
Musiałem całkowicie dorobić nowy zespół podpory kierownicy wraz z przyległym do niego filtrem olejowym .
Zupełnie inny karter silnika jak i zmiany objęły sam korpus silnika ,oraz chłodnicę a także zbiornik paliwa .
Dokończone zostały koła i powielone w żywicy ,jak i przednie zawieszenie .
Ponieważ takie koła były też przy wersji N wiec co nieco warsztatowo poskładałem .
Teraz detale no i wersja która podoba mi się najbardziej , Fordson Trackson .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Holt
User
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:13, 08 Mar 2019 |
|
Trochę z historii naszego drogownictwa .
Budowa drogi Nowogródek -Nieśwież około 1930 roku w roli równiarki Trackson.
Oraz coś z Fordsonem w wersji industrial , budowa drogi Wisły do Ustronia 1929rok.
Trochę części z których powstaną te dwie maszyny drogowe .
Oraz rodzinne zdjęcie w tle dla porównania na razie z Ursusem C 45 ,ale mam nadzieję jak tylko czas pozwoli na porównanie z pierwszym Ursusem z 1922 roku .
A na koniec To że duży może więcej to wiemy ale mały też potrafi .
Na dioramkę jak znalazł . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1423 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Pią 23:20, 08 Mar 2019 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|