Autor |
Wiadomość |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pią 10:53, 10 Lut 2012 |
|
Nie ,nie coś Ty !,taki -klasyczny ,w trzech kolorach najlepszy
Dawaj tego klienta Grzesiu ,my go "nawrócimy" na słuszną drogę
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szjan-64 dnia Pią 10:54, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 11:13, 10 Lut 2012 |
|
Panowie pogodzę Was
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Pią 11:45, 10 Lut 2012 |
|
To ja Was pogodzę
Klient po długich i wylewnych pertraktacjach... pozostał przy Swoim
Dla mnie w sumie chyba lepiej ( z lakierniczego punktu widzenia ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 11:54, 10 Lut 2012 |
|
Oczywiście że fabryczne malowanie jest najbardziej klasyczne! Zakładowe po-remontowe to niekiedy aż żal d... ściska
Natomiast co do klasycznej wersji warszawskich, to bardzo ważne jest to, że choć autobus jest brudno-biały, to wnętrze jest jasno kremowe, z "drewnianymi" pilśniowymi płytami poniżej okien.
Jedynie skrzydła drzwi są białe tak samo wewnątrz, jak i zewnątrz.
Więc z "lakierniczego punktu widzenia" trochę zabawy będzie. |
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Śro 0:27, 18 Kwi 2012 |
|
Na chwilę obecną model wygląda tak. Dojdzie kilka detali i wnętrze ale wiele się nie zmieni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 5:36, 18 Kwi 2012 |
|
Ładny, te kolorki pasują mu najbardziej.
Ale lakier troszkę gruby, co? Usuwałeś oryginalny lakier, czy przykrywałeś nowymi warstwami?
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 6:59, 18 Kwi 2012 |
|
Pomaluj koła na biało (tak wiem, ale to nie herezja)
Natomiast co do kolorów - wreszcie model wygląda jak należy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Śro 7:43, 18 Kwi 2012 |
|
Rewelacyjnie wyszedł. Ze swojej strony polecam podmalować bolce od reflektorów, bo trąci myszką |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Śro 7:52, 18 Kwi 2012 |
|
Co do lakieru to był cały usuwany. Oryginalna powłoka jest gruba i mocno zalew szczegóły. bez jej zerwania i położenia cienkiej warstwy, nie było by możliwe ładne podmalowanie listew i ramek okien.
Na zdjęciu może wygląda grubo ale jest baaardzo cienko.
Jak dam na koniec prof fotki to może wtedy będzie widać.
Jeszcze na koniec wyszedł mały zonk. Uczcie się na błędach innych kolegów .
W Classic Busie jest inny układ okien po prawej stronie nadwozia.
Generalnie w zakreślonych oknach nie powinno być wewnętrznych ramek.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tracker dnia Śro 7:53, 18 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 8:50, 18 Kwi 2012 |
|
Ok.
Wydawało mi się, że na masce lakier na tych zdjęciach wygląda trochę grubo.
Ale generalnie te kolory o niebo lepiej pasują do Ikarusa.
Pozdrowienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Czw 0:31, 19 Kwi 2012 |
|
Aby ramki nie stały się moim koszmarem, postanowiłem je wywalić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 5:40, 19 Kwi 2012 |
|
A jak jest z "łamaniem" się przegubu po Twoich przeróbkach? Bo nie wiem, czy nie doczytałem, czy nie pisałeś
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Czw 7:28, 19 Kwi 2012 |
|
W tym modelu nie "pogłębiałem" łamania przegubu i szczerze.... jeśli nawet uda się to zrobić to w stopniu minimalnym.
Harmonijka jest tak sztywna, że i tak nie pozwoli na głębszy wychył przyczepy.
Jeszcze na ściskanie może i by dała radę ale rozciąganie.... nie sądzę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 7:40, 19 Kwi 2012 |
|
No właśnie tak się zastanawiałem, o co chodzi z tą harmonijką - nawet w tym niewielkim stopniu, w jakim możliwy jest oryginalny skręt, trzeba użyć sporej siły, żeby autobus "złamać". Nie ma mowy, żeby sam ustał na kołach "złamany". Zastanawiałem się wcześniej, czy to wina sztywnej harmonijki, czy ciasnego poskręcania dwóch członów ze sobą (podwozi).
Zatem nie ma sensu nic przerabiać, skoro ograniczeniem i tak jest harmonijka.
Pozdrowienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Czw 7:48, 19 Kwi 2012 |
|
Zdecydowanie nie chodzi tu o ścisłe pasowanie osi przegubu. Model mógł by być troszkę tańszy bez całego mechanizmu a dzięki zastosowanej w przegubie gumie, nadal równie atrakcyjny.
Ale... może ktoś, za jakiś czas zaproponuje bardziej elastyczny zamiennik :roll: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|