FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 polski fiat 125p - ktory najlepszy? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 8:52, 14 Maj 2011 Powrót do góry

chce ruszyc z konwersja fiata 125p
modele nie beda tanie ze wzgledu na koszty od klatki, przez swiatla, po waloryzowane podstawki i gablotki. (zalozenia)

w zwiazku z tym chce wybrac mozliwie realistyczny model do przerobki.

pod uwage wzialem poki co wersje gazetkowa KAP (szczegolnie ze wzgledu na cene okolo 35zlociszy i pionowe tylne lampy).

Proponujecie coś lepszego?

czy roznica miedzy fiatem z pionowymi a poziomymi lampami z tylu, to tylko roznica tych lamp?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 9:53, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Frondax
User



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR

PostWysłany: Sob 9:00, 14 Maj 2011 Powrót do góry

Nie ma 125p 1/43 MR (z poziomymi lampami)

Na pytania odnośnie wersji 125p odpowie Ci [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 1:13, 16 Maj 2011 Powrót do góry

Różnic jest caaaaaaałłłłłłłeeeeeee mnóstwo... Służę pomocą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 6:47, 16 Maj 2011 Powrót do góry

Koledzy wcześniej w innych wątkach o tym pisali - poczekaj na Fiata 125p MR '76 z Welly w 1:43, który lada moment powinien pojawić się masowo w kioskach Ruchu i wszelkich marketach i poprzekładaj, co się da z niego - w tym tylne lampy do Twojej przeróbki KAP.
Gość







PostWysłany: Pon 7:05, 16 Maj 2011 Powrót do góry

Uwierz ze przeczytalem wiele, ale w wiekrzosci sa to dyskuje, a ja potrzebuje wnioskow Smile Justyna, czy to oznacza, ze tylne swiatla w wersji gazetkowej od ixo sa do bani?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 7:12, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Gość







PostWysłany: Pon 7:29, 16 Maj 2011 Powrót do góry

agnostyk91 napisał:
Uwierz prze przeczytalem wiele, ale w wiekrzosci sa to dyskuje, a ja potrzebuje wnioskow Smile Justyna, czy to oznacza, ze tylne swiatla w wersji gazetkowej od ixo sa do bani?


O ile mi wiadomo - na razie nie ukazał się PF 125p w wersji model roku 1976, czyli ten po face liftingu. Skoro latem ukaże się w handlu Polonez Caro, można zakładać, że pojawi się też MR' 76. Tak, przy okazji, mała ciekawostka, komu Duży Fiat zawdzięcza unowocześnienie wyglądu. Pan Piotr Wiewióra na swojej stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych] pisze o tej modernizacji: "Modernizacja jest dziełem Włochów, a projektowanie wnętrza do MR75 było jednym z pierwszych zadań Waltera de'Silvy* w Centro Stile Fiat. Wokół tych zmian działo się dużo, także po uruchomieniu produkcij, ale po kolei. Zmieniło się ponad 400 części"
* Wytłuszczenie moje, Banshee.

Osobiście nie zbieram modeli aut. Wyjątek chcę uczynić ze względów sentymentalnych dla Poloneza Caro, który był przez kilka lat w naszej rodzinie, a którego bardzo miło wspominam. Przy okazji, pozwólcie, że opowiem opewnej bardzo ciekawej kwestii - wybaczcie mały OT - nasz Caruś był wyprodukowany na przedwiośniu 1993, to był jeszcze model na wąskich rozstawach kół, ale miał jedną super sprawę. Nie rdzewiał, tak jak późniejsze roczniki. Dlaczego? Otóż przez około pół roku przełomu 1992-1993 FSO z powodu trudności z dostawcą blach - Hutą Katowice, zaczęła je importować z Włoch. Stal była niezasiarczona - stąd nie dochodziło do elektrokorozyjnych procesów. Wiemy to z pewnego źródła - od kogoś z kierownictwa FSO, który przyjechał na targi motoryzacyjne w Gdańsku. Teraz po latach, jak uda się na ulicy wypatrzyć dobrze wyglądającego Caro - to jest nie zjedzonego przez rdzę - w większości przypadków chodzi o wąski rozstaw kół, a roczniki od połowy 1993 - w górę - porozpadały się.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 7:31, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Gość







PostWysłany: Śro 12:32, 18 Maj 2011 Powrót do góry

no ale przeciez fiat ktory wygral monte carlo, to rok 72, a rekord 73 i one maja pionowe swiatla. czemu mowisz wiec o 76r i fejsie?
no i czy fiat ktory jest opisywany jako fiat monte carlo, to rzeczywiscie fiat monte carlo, czy wczesniejszy fiat, ktory wygral rajd o takiej nazwie? chodzi mi o tego zoltego z czarna maska.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:34, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
paragraf1973
User



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Śro 16:12, 18 Maj 2011 Powrót do góry

Dlatego mówi o mr75, bo sam o to pytasz...

agnostyk91 napisał:
czy roznica miedzy fiatem z pionowymi a poziomymi lampami z tylu, to tylko roznica tych lamp?


Mr 75 też startował w rajdach, np.
[link widoczny dla zalogowanych]

No i Twoje pytanie, "czy fiat mc to fiat mc czy fiat, który wygrał rajd mc"
Czyli co? Myślisz, że ten fiat który wygrał rajd mc to zwykły seryjny?
Odp. Poszukaj trochę w necie na własną rękę, jest tego sporo...

Szczerze?
Trochę się obawiam o prawidłowość merytoryczną tych "nietanich" przeróbek przy takim podejściu do tematu i posiadanej na ten moment wiedzy...

Zacznij może przeróbki, zamieszczaj relacje z prac, a forum (jest kilku znawców, np. "1313", który zaproponował Ci swoją pomoc) na bieżąco zweryfikuje ich poprawność. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320
Przeczytał: 106 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 17:06, 18 Maj 2011 Powrót do góry

A w jakiej grupie startował w Monte Carlo nasz Fiat? Bo chyba nie była to grupa 4, w której sukcesy odnosiły wtedy takie samochody jak A110 czy Fulvia... Czyli nie był on zwycięzcą rajdu, tylko najlepszym samochodem w swojej grupie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
paragraf1973
User



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Śro 21:11, 18 Maj 2011 Powrót do góry

...czyli: TOURISME - GROUPE 2 - CLASSE 1300 a 1600 cm3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:23, 18 Maj 2011 Powrót do góry

Chcę tylko dodać, że celowo pisałam o modelu po face liftingu MR '76, a nie '75, żeby było wiadomo, że nie chodzi o tzw. przejściówkę z małymi wywietrznikami na tylnym słupku.
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320
Przeczytał: 106 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:48, 18 Maj 2011 Powrót do góry

paragraf1973 napisał:
...czyli: TOURISME - GROUPE 2 - CLASSE 1300 a 1600 cm3


To już się zgadza. Mimo to nadużyciem jest pisanie, że wygrał rajd Monte Carlo, bo to stwierdzenie odnosi się do grupy 4 (potem B, potem A, a teraz WRC). Starty w grupie 2 to niestety znacznie mniejszy prestiż Sad Ale oczywiście prawdą jest, że "zwyciężył w swojej grupie" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin