Autor |
Wiadomość |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:51, 31 Sie 2010 |
 |
Witam.W tym wątku chcę przedstawić relacje z prac nad pierwszymi przeróbkami KAP.Pierwszy to fiat 126p BIS robiony na wersje rajdową mojego pomysłu.Oto fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugi FIAT to tez 126P, ale mam zamiar go przerobić na 650.Zderzaki mam z bisa wnętrze też wloty trzeba trochę podszpachlować i zrobić te listwy po bokach i tu jest problem, bo kilka razy wycinałem z polistyrenu i nic nie wychodzi, więc może ktoś wytrawił, by mi blaszki??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Wto 16:34, 31 Sie 2010 |
 |
no nareszcie ktoś wnosi "powiew świeżości" w tym dziale
czekmy na efekty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Wto 19:00, 31 Sie 2010 |
 |
Brawo za odwagę rozpoczęcia waloryzowania modeli według własnego uznania.
Jeżeli nie obrazisz się na parę podpowiedzi - oto one:
Nie musisz aż tak mocno ingerować w nadwozie "starej" wersji maluszka, ostatnie egzemplarze miały podobne wloty jak pierwsze (była co prawda inna profilacja dolotowa, ale ta stara też mogła by być), delikatny problem jest w ożebrowaniu tylnej klapy, ten który jest w wersji z lat 1974-1976, jest specyficzny, a mianowicie dochodzi do końca wytłoczenia (z delikatnym przesunięciem pod koniec), natomiast późniejsze egzemplarze miały pod koniec profilu niewycięte ożebrowanie – ale zawsze możesz powiedzieć że jest to wersja po „naprawach blacharskich” i unowocześniona. Problemem będą również felgi ( no chyba że chcesz użyć kół od Bis-a), w wersji do której jak mniemam chcesz się odwołać dopasowując zderzaki od Bis-a były zupełnie inne (ale zawsze co prawda można dorobić kołpaki, tak aby zamaskować stary typ felg). Co do listew – wystarczy nożyk do tapet grubsza tektura, linijka, troszeczkę precyzji i już masz listwy boczne, ponieważ w ostatnich wersjach była to cienka linia na wysokości ostatniego przetoczenia na boku samochodu.
To chyba tyle podpowiedzi. Życzę owocnej i pasjonującej zabawy  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:30, 31 Sie 2010 |
 |
Dzięki za dobre rady.Z tego co patrzyłem to tylny zderzak tylko jest inny przedni był taki sam w obu modelach.I pytanko czy kołpaki od bisa były też montowane w 650 ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 19:49, 31 Sie 2010 |
 |
Jeździłem nówką fl 1992, miał bisowskie kołpaki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 23:34, 31 Sie 2010 |
 |
Tyle, że BIS miał 13", a "zwykły" 12". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 10:07, 01 Wrz 2010 |
 |
Były identyczne, różniły się tylko rozmiarem  |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:08, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:53, 01 Wrz 2010 |
 |
To chyba na małe przekłamanie mogę sobie pozwolić bo o jeden cal pomniejszać to troche zachodu by było. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 13:28, 01 Wrz 2010 |
 |
Jak o pół milimetra się machniesz w kole to tragedii nie będzie, w KaPach serwują znacznie większe różnice i jakoś to przechodzi. A przerobienie takiego koła to byłoby sporo zachodu, a i efekt końcowy pewnie by nie powalał  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:19, 07 Wrz 2010 |
 |
Bis:Tu doszły tylko 2 kalki po obu stronach
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
650 Kolor jeszcze bez bezbarwnego i pomalowanych listew bocznych(są okropre)
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
"Noł koment"
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps.To pęknięcie zamaskuje kalką  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Wto 17:25, 07 Wrz 2010 |
 |
Szkoda, że 650 czerwony...( jak z KAPu ) Jakbyś jeszcze nad zdjęciami popracował, bo słabo widać  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 18:45, 07 Wrz 2010 |
 |
a czym malujesz?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:50, 07 Wrz 2010 |
 |
Fiaty farby gunze z aero a barkasa motip położony na stary lakier bez podkładu  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|