Autor |
Wiadomość |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Sob 12:46, 26 Paź 2013 |
|
Hehe - teoria a praktyka
Generalnie żeby było wiadomo, o czym się rozmawia, przy datowaniu tablic bazujemy na "papierach" - rozporządzeniach, ustawach itd. Wg tych tablice typu AB-12-34 wydawano od 1956 roku (chyba od wiosny jakoś) do ok połowy (trochę za) 1976r. Od jesieni wydawano już tablice nowego wzoru ABC 1234. Na papierze. W praktyce i w 1956 w wielu ówczesnych referatach komunikacji powiatowych rad narodowych wydawano jeszcze wcześniejszy wzór tablic, z posiadanych zapasów, albo przydzielano nowy numer, ale nie wydawano fizycznie tablic - te musiał wykonać sobie właściciel (stąd taka olbrzymia różnorodność tych "blach"). Powtórka z rozrywki była przy wprowdzeniu nowych tablic w 1976 Były regiony, które jeszcze w 1979 wydawały "stare" tablice (same w sobie ważne do końca 1983 - to właśnie dopiero wtedy całkowicie opanowano w skali kraju sytuację z systemem wydawania jak i produkcją tablic).
A jak ktoś się chce bardzo bardzo zagłębić w temat systemowo-blaszkowy, to polecam [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:07, 26 Paź 2013 |
|
Za jakiś czas będę robił drugą zapasówkę (w kolorze bordo) i zdecyduję którą sobie zostawić.
Moja M-20 będzie egzemplarzem umiarkowanie wyeksploatowanym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Nie 0:42, 27 Paź 2013 |
|
Patrząc na Allegro to już zdecydowałeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:36, 27 Paź 2013 |
|
Heh, zgadza się, szybka decyzja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:35, 28 Paź 2013 |
|
Uwaga wykonana obustronnie.
Kolor lakieru dopasowałem z palety Dupli.
W tym momencie chyba oprawka z żarówki E14 jest najlepsza + podkładka miedziana. Średnica otworu jest większa: 1,8mm. Również otwory na śruby ponawiercałem bliżej centralnego otworu
Kolejnej już nie zrobię, pożeracz czasu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 13:58, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
grajos
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 15:22, 28 Paź 2013 |
|
Fajnie wyszło,tylko jest jedno ale. Otwory mógłbyś zrobić w równych odległościach od siebie,bo jest to trochę rażące. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:34, 28 Paź 2013 |
|
W oryginale nie są w równych odległościach:
Foto z rosyjskiego forum:
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 15:38, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 15:42, 28 Paź 2013 |
|
Jak nie są jak są ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Pon 15:43, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:19, 28 Paź 2013 |
|
Więc to musi być jakieś złudzenie.
Nic straconego wybije środek (jest wklejony odrobiną kleju) i nowa podkładka. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 18:48, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 16:21, 28 Paź 2013 |
|
Popieram przedmówcę, odległości powinny być równe. |
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:31, 28 Paź 2013 |
|
Powyżej zaktualizowałem fotki z poprawionym rozstawem otworów na śruby. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:16, 11 Lis 2013 |
|
Moje blachy przeszły facelifting, poniżej efekt końcowy:
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 18:43, 12 Lis 2013, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
tracker
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany:
Pon 21:22, 11 Lis 2013 |
|
Zepsułeś doskonały efekt tymi WIELKIMI mocowaniami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
steffanos
User
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 90 Przeczytał: 35 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 21:48, 11 Lis 2013 |
|
Poprawiłbym krój literki W, gdyż jest to wzór z tablic 2000, a w poprzednim systemie był troszeczkę inny. Jeżeli korzystasz z tej czcionki, to na pewno znajdziesz "wzór 76". Wówczas będzie tablica "jak z epoki". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:27, 11 Lis 2013 |
|
Zgadza się literka "W" miała nieprawidłowy krój. Poniżej zamieszczam foto tablicy 1/1 oraz moje z programu graficznego (literaz "W" poprawiona).
Informacje dotyczące tablic:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 18:56, 12 Lis 2013, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|