Autor |
Wiadomość |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:08, 30 Wrz 2014 |
 |
Osłona chłodnicy zamontowana - pomalowana została lakierem firmy Dupli + delikatnie przybrudzona. Otwór w kształcie prostokąta wyciąłem ostrym nożykiem wcześniej zaznaczając ostre linie, następnie nierówności podpiłowałem pilniczkiem płaskim.
Do kolejnego zabiegu zdemontowałem maskę - niebawem dojdzie uszczelka:
Odświeżam temat bo dziś przeprowadziłem pierwszą przymiarkę od czasu zmontowania budy - było troche szlifowania blaszki, a dokładnie w miejscu zgięcia blaszki - drzwi się domykały, lecz górna część drzwi odstawała, po drobnym zabiegu lusterko idealnie pasuje i mocno trzyma. W dowolnym momencie można je zdemontować i drzwi są nie naruszone w stanie fabrycznym.
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 20:28, 03 Paź 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
 |
 |
|
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:29, 03 Paź 2014 |
 |
Wygłuszenie ściany grodziowej wg oryginału: czyli "dykta" ze środkowym wycięciem po to aby nie nabierała wysokiej temperatury tuż przy nagrzewnicy. Poniżej widoczny kołnierz z pasa gumy.
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Czw 22:27, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pią 23:41, 03 Paź 2014 |
 |
Nie z powodu temperatury, a tylko i wyłącznie z powodu rozmiarów nagrzewnicy i minimalnych odległości od grodzi Wygłuszenie by się tam po prostu nie zmieściło. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:42, 04 Paź 2014 |
 |
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:47, 07 Paź 2014 |
 |
Wracając mocno w przeszłość - czyli do pierwszego numeru wczoraj po północy zabrałem się za wykonanie uszczelki maski, poniżej efekt:
Uszczelka w żadnym razie nie wpływa negatywnie na spasowanie maski, otwiera się i zamyka jak by jej nie było. Do tego zabiegu zastosowałem koszulkę termokurczliwą którą minimalnie sprasowałem ciężarkiem wcześniej okrągłym ciężarkiem (coś jak walec) bez użycia żadnych urządzeń do nagrzewania, kleiłem ją punktowo do karoserii nakładając minimalną ilość kleju typu super glue końcówką igły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Highway61
User
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:07, 07 Paź 2014 |
 |
Podziwiam Cię, pracujesz nad tą Warszawą jak nad prawdziwą. A pomysłów na jej dopieszczanie chyba nigdy Ci nie zabraknie. Tak trzymaj, bo ten wątek śledzi się z przyjemnością.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:15, 08 Paź 2014 |
 |
Kolejne gadżety do garbatej: tygodnik "Motor" oraz codzienna gazeta "Trybuna Ludu"
Gazety oczywiście poniżej na foto są w skali 1/8 i zgadzają się wymiarami z oryginalnymi.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:41, 08 Paź 2014 |
 |
Poprawiłem położone pedału gazu - jest minimalnie niżej i przede wszystkim nie koślawe jak to zafundowało nam DEA - a do tego łatwego zabiegu użyłem kombinerek którymi słupek wyregulowałem.
Tak samo wymodelowałem wysięgnik od pedału sprzęgła. Oczywiście to co się najbardziej rzuca w oczy to oczywiście istotne nakładki które DEA pominęło - plusem są te wgłębienia w których można spasować "kratki". W przypadku moich nakładek wykorzystałem jakiś element chyba chłodnicy z zabawki w 1/24, dociąłem na wymiar i dopasowałem w te wgłębienia. Jest to pół na pół plastik z gumą (dobrze się obrabiał). Z początku te nakładki były pomalowane jakąś srebrną farbką, a ogólnie materiał był w kolorze czerwonym. Po zamontowaniu całości nakładki pomalowałem cienką warstwą farbki czarnej matowej firmy Pactra i oto efekt poniżej.
Myślałem wcześniej nad ruchomym pedałem gazu i sprzęgła - ale raczej nie ma to dużego sensu.
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Czw 22:28, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 7:55, 09 Paź 2014 |
 |
Ma sens, bo jak już przerobisz silnik na działający, to musisz do czegoś cięgno odłączyć  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:27, 20 Paź 2014 |
 |
Problem umiejscowienia a zarazem zastosowania konkretnego typu przełącznika rozwiązany
Jest to włącznik typu Dip Switch (2 biegowy): włączniik świateł zewnętrznych oraz włącznik światła w podsufitce + lampki w komorze na przegrodzie (oświetlenie komory silnika).
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 14:27, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:36, 20 Paź 2014 |
 |
nie przestajesz zaskakiwać  |
|
|
|
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:56, 27 Paź 2014 |
 |
Boczne części materiału jak na razie nie są przyklejone, tak by umożliwić dostęp do przykręcenia całego elementu z płytą podłogową. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:03, 05 Lis 2014 |
 |
Moja kanapa po wstępnych modach:
kanapa pryśnięta podkładem jasnym - szarym firmy dupli.
Lewa oraz prawa osłona kanapy jest gotowa, tutaj nie było specjalnie sensu oklejać tych elementów, więc prysnąłem je brązowym matem. Zamiast tych mini śrubek użyłem podciętych szpilek.
Niebawem oklejanie siedziska i oparcia eko skórą
Wszystkie ranty kanapy zostały oszlifowane, przez co są szczeliny na około 0.6-0.8mm, tak by można było podwinąć materiał.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:24, 07 Lis 2014 |
 |
Kanapa tuż po ukończeniu:
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Sob 19:28, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
PiotrekP.
User
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 660 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 19:50, 07 Lis 2014 |
 |
Co tu pisać- szczęka opada. : ] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|