Autor |
Wiadomość |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 15:10, 03 Cze 2013 |
|
(@ Kolekcjoner) To absolutnie przesadziłeś z zabłoceniem filtra, przewodów, kolektora wydechowego(!) i chłodnicy.
Lekkie przetarcia / odbarwienia - tak. Odpryski farby - tak. Delikatne zakurzenie - tak.
Modelarsko wygląda to fajnie, ale jest całkowicie nierealistyczne
A czepiam się, bo potrafisz lepiej
Pozdrawiam!
Tu jest przykład silnika używanego, w aucie odstawionym naście albo więcej lat temu "do stodoły", a wcześniej wyraźnie widać, że nikt nie przejmował się wyciekami (żeby silnik tak wyglądał, trzeba było zignorować kończące się uszczelki).
[link widoczny dla zalogowanych]
A to jest przykład normalnie użytkowanego, zadbanego auta
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu coś pośredniego, ale też już po długim żywocie
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziwny Mag dnia Pon 15:13, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:24, 03 Cze 2013 |
|
Dzięki za info, ozywiście nic straconego - poszczególne elementy pokryłem farbką akrylową, także woda i poprawki
Aktualnie czekam na dostawę silniczka elektrycznego który będzie zasilał wentylator
Po zamontowaniu silniczka pasek klinowy z nr.14 nie zda egzaminu, jest zbyt mało elastyczny, a co za tym idzie będzie się ślizgał. Na foto (od prawej) pasek który spełni oczekiwania |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 17:09, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 97 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pon 17:08, 03 Cze 2013 |
|
A mnie się takie usyfienie podoba. Oczywiście pod warunkiem, że karoseria i wnętrze będą równie styrane...
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 17:08, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:11, 03 Cze 2013 |
|
W sumie to nadwozie pozostawię w nienaruszonym stanie. Silnik właśnie umyty, zrobię ponownie przybrudzenie, lecz w znacznie mniejszym stopniu.
Również wszystkie barwy elementów ekspoatacyjnych będą charakterystyczne dla auta w 1/1.
Kolejne foto na którym widnieje koło pasowe wentylatora chłodnicy cześciowo zmodyfikowane (zamontowana cienka rurka wewnątrz której biegnie metalowa ośka), po lewej przezroczysta żółta rurka posłuży jako łącznik między ośką z koła pasowego do ośki w silniczku.
Silniczek który niebawem do mnie zawita, według rozmiarów nie będzie konieczności piłowania elementów wewnątrz bloku silnika.
Po trudnym zabiegu... Rura wlewowa oleju została zmieniona, teraz jest połączenie z miską olejową, także będzie możliwość dolewki oleju
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 22:30, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:48, 05 Cze 2013 |
|
Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy zamontowany:
Film prezentujący pierwszy rozruch silnika tuż po "remoncie"
http://www.youtube.com/watch?v=-hQKxH6RBgk |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Śro 18:51, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3966 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 18:58, 05 Cze 2013 |
|
Wentylator ma za szybkie obroty. Prawie jak śmigłowiec. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:36, 07 Cze 2013 |
|
Apropo obrotów silnika wprowadziłem zmiany:
http://youtu.be/HVPWhyUgEKs |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 20:16, 14 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:03, 08 Cze 2013 |
|
to co zrobiłeś z brudzeniem wcześniej to mistrzostwo świata, ale faktycznie karoseria też musiałaby być równie zmęczona. Co do wentylatora to chyba jak się powiedziało A to trzeba i B i C czyli musi być słychać silnik i powinien jakiś dymek lecieć z wydechu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2696 Przeczytał: 79 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Sob 15:04, 08 Cze 2013 |
|
No i oczywiście jeździć tez powinien... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:01, 18 Cze 2013 |
|
Po wielu testach z elektrycznym silniczkiem napędzającym wentylator chłodnicy oraz licznych regulacjach kół pasowych zamieszczam kolejny - ostatni filmik w trakcie budowy prezentujący pracę silnika M-20 przy napięciu 2.9-3.0V - czyli docelowe przy zasilaniu całego także oświetlenia. Bez odpowiedniej regulacji, poziomu oraz smarowania wcześniej nie było zupełnie możliwości odpalenia silnika przy napięciu 3V - pokazuje to poprzedni filmik przy zasilaniu 4.5V.
http://www.youtube.com/watch?v=_HUmX1ZFqvY&feature=youtu.be
Uwaga: moja Warszawa nie szczeka |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 14:03, 18 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 19:36, 23 Lip 2013 |
|
Ciekawa konstrukcja na bazie Pobiedy, może okaże się dla kogoś inspiracją. Chciałbym coś takiego zobaczyć w wykonaniu kogoś z nas:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 611 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 14:23, 24 Lip 2013 |
|
Na bazie Pobiedy z AL (nasza Warszawa z KAP) coś takiego zrobiono:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na bazie tej w 1:8 - to trochę drogawo. Odpadły by tylko elementy związane z silnikiem, układem napędowym i zawieszeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 15:00, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:26, 30 Lip 2013 |
|
Podwozie oraz silnik po licznych zmianach:
Jak to jest zrobione?
silnik: farbka akrylowa, lakier do włosów, kurz, farbka Pactra z imitacją drobnej rdzy.
zawieszenie i płyta podłogowa: szary lakier Motip - mat, farbka akrylowa (imitacja brudu), lakier do włosów + kurz.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Wto 14:29, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
gulus
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazury
|
Wysłany:
Śro 16:47, 31 Lip 2013 |
|
Zdjęcia silnika wyglądają jak fotki oryginału. Nie podjąłbym się takiej waloryzacji mojej Warszawy, ale Twoją pracę ogląda się przyjemnie.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad akumulatorem. Czy w tamtych czasach nie było na nim żadnych napisów? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3966 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 16:50, 31 Lip 2013 |
|
Na pewno CENTRA |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|