|
Autor |
Wiadomość |
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pon 21:31, 14 Mar 2016 |
|
Interesuje mnie Renault Laguna 1 od Universal Hobbies. Wygląda, że on ma otwierane drzwi i maskę. Czy może ktoś to potwierdzić?
Daję dwie fotki na wypadek, gdyby któraś zniknęła. Szukam Laguna 1 bez otwieranych elementów, do 100 zł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:49, 14 Mar 2016 |
|
UH to nie była buda z Vitesse z przykręconą maską na stałe? Kojarze taką akcje, na pewno Vitesse było otwierane |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Wto 1:48, 15 Mar 2016 |
|
Przykręcona maska to jeszcze gorzej, bo szpara i tak jest widoczna. Szukam w sieci modelu Vitesse, wychodzi na to, że jest srebrny na kwadratowej podstawce i też otwierany.
Czerwona V6 też otwierana, więc chyba wszystkie i pewnie nie tylko Laguna. Megane 1 też ma otwieraną maskę. Trzeba być ostrożny i dokładnie przyglądać się, albo przekonać się do otwieranych .
W takim razie jeśli Laguna 1 i Megane 1 odpadają, to może dwójka Universal Hobbies. Ta chyba nie ma nic otwierane?
Kiedyś też pytałem na tym forum o Laguna 2 phase 2, z ciekawszym przodem - czy istnieje taki model w 1/43. Nie kojarzę na jakim subforum to było i na czym temat się skończył.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radoslav1986
User
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 737 Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard
|
Wysłany:
Wto 7:19, 15 Mar 2016 |
|
Modele Laguny I z UH nie mają żadnych elementów otwieranych. Miałem kiedyś kilka wersji Laguny I z UH i nic nie było otwierane. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:42, 16 Mar 2016 |
|
Jeśli dobrze pamiętam kiedyś na forum pokazywał że w UH wszystko jest właśnie na stałe, ale pod maską są pozostałości otwieranej maski, jednak ja bym tego nie przeżywał akurat, bo o ile w Vitesse nawet rozumiem, że to przeszkadzać może, to w UH bym nie narzekał, prawdziwe auta w końcu tez mają szpary |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
M5Q
User
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 425 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WZ
|
Wysłany:
Czw 17:23, 17 Mar 2016 |
|
Jeżeli w grę jednak wchodziłby otwierany Vitesse w wersji bordo 3.0 V6, to pojawił się tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
M. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M5Q dnia Czw 19:29, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Czw 23:20, 17 Mar 2016 |
|
Abarth098 napisał: |
...prawdziwe auta w końcu tez mają szpary |
Tak, ale rzuca się w oczy, kiedy przednie drzwi mają szpary, a tylne nie. Maska nawet wygląda realistycznie.
Takie otwierane drzwi być może wyglądają przesadnie na komercyjnych fotkach oświetlone na max, a na półce mogą być prawie niewidoczne... lub odwrotnie.
W każdym razie modele wyglądają na udane, tzn. proporcjonalne, bez widocznych błędów i wykończone jak na egzemplarze kolekcjonerskie przystało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 23:34, 17 Mar 2016 |
|
Maska rzeczywiście realistyczna, ale zawiasy już raczej koszmarne. Nowsze modele, szczególnie topowych firm mają zawiasy zbliżone do rzeczywistości w skali. Przykład: RR z otwieranymi dwiema parami drzwi. Ale także otwierane maski w nowych modelach BMW |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 23 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pią 12:23, 18 Mar 2016 |
|
Laguna I wychodziła spod rąk dwóch firm
Vitesse - phase I 1993 - 1998, zarówno jako liftback Berline jak i Nevada / Grandtour.
Modele od Viteese, charakteryzują się, otwieraną maską, drzwiami, a model kombi dodatkowo - tylna szybą w klapie.
Wychodziły w kilku odmianach 2.2 dT, 2.0 czy V6 Baccara.
Dwa rodzaje opakowania - edycja dealerska, jak ta V6, oraz małe prostokątne opakowanie z logo Vitesse, i przeźroczystą witrynką.
Pamiętajcie, że te modele mają 20 lat ...
Poziom odwzorowania, detali, wnętrza, jest mizerny, jeśli weźmiemy pod uwagę najnowsze modele PMA, Norev ...
Universall Hobbies - phase II 1998 - 2000. brak otwieranych elementów, pomimo przygotowania " kasty " pod taki bajer.
Nie znajdziesz Laguny phase II, z jednolitym nadwoziem tj. bez śladów otwierania drzwi, klap itd.
Ta V6 to jakiś ewenement, którego nigdy wcześniej nie widziałem.
Megane I Coupe, wychodziło z otwieraną maską tylko w phase I od Vitesse. Pozostałe modele ( 5D, Coupe, sedan ), nie posiadają otwieranej maski. Model 5D oraz sedan, mają otwierane drzwi, gdzie Coupe i Cabrio nie mają.
Laguna II phase I to UH. Nie mają otwieranych żadnych elementów.
Wychodziła wersja Berline ( 5D ) oraz Grandtour. Modele cywilne znam tylko w edycjach dealerskich ( lusterko oraz duża kwadratowa podstawka ). UH popełniło też, modele policyjne, safety car.
Berline ( 5D ) pojawia się bardzo często z tylnym spoilerem - to wersja Dynamique. Pozostałe modele, nie mają spoilera.
Grandtour to Privillege 1.9dCi z szarą skórą.
Laguna II phase II - istnieje, to też Universal Hobbies. Niestety, jest ogromnym rarytasem w obu nadwoziach. Spotykałem tylko granatowe, grafitowe oraz ciemnoszare.
Uważaj na modele koncepcyjne Laguny II phase I - nie są oznaczone jako " Laguna ", a jako model koncepcyjny z taką nazwą, którą obecnie nie pamiętam - X79 - coś w ten deseń. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Pią 12:30, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:08, 19 Mar 2016 |
|
Abrimaal napisał: |
Tak, ale rzuca się w oczy, kiedy przednie drzwi mają szpary, a tylne nie. Maska nawet wygląda realistycznie. |
Akurat w tym modelu te drzwi też mnie nie przekonują |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 23 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Sob 20:35, 19 Mar 2016 |
|
To szukajcie Lagun w ciemnych kolorach.
Phase I, przeważnie takie były, phase II - bordowe, beżowe, oraz granatowe.
W granacie, szpary redukują się optycznie, przez ciemny kolor. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Nie 1:12, 20 Mar 2016 |
|
Masz rację z kolorem, że maskuje szpary. Niestety maskuje też wykończenia, które niezależnie od koloru auta były czarne. To jeszcze nie czasy, że producenci (realnych) aut dobierali wykończenia, aby kontrastowały z nadwoziem.
Model w ciemnym kolorze będzie wyglądał biednie w porównaniu do jasnego
Przykład
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 23 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 10:18, 20 Mar 2016 |
|
To akurat prawda. Laguny występowały tylko z czarnymi listwami, lub beżową jak widać na zdjęciu ( to akurat limitowana edycja ).
Różnic można poszukać we wnętrzu - w zależności od edycji lub wyposażenia, występowały różne tonacje tapicerki i plastików - szara, beżowa, czerwona czy niebieska.
Identyczną granatową miał kolega - po wrzuceniu wnętrza z Privilege wyglądała zabójczo i też tak jeździła.
Ale tak jak wspominałem - wyboru nie ma. Te modele, mają już 20 lat były równocześnie dostępne z Lagunami 1/1 w salonach. To samo II generacja |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Nie 10:19, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Śro 2:48, 08 Cze 2016 |
|
Może mi ktoś doradzić - Mercedes-Benz W111
Vitesse czy IXO (niebieski z serii Deutsche liebhaber Autos)?
Mercedes Collection nie wchodzi w grę z uwagi na nieciekawe kolory.
Vitesse wygląda na bardziej ostrą linią cięty i takie było to auto. Ma też zaznaczone pomarańczowe migacze. Zastrzeżenia może budzić czarny grill. Kołpaki wyglądają na płaskie zamiast wypukłych. Występuje w kilku kolorach. Mam nadzieję, że nic nie ma otwierane.
Model IXO sprawia wrażenie bardziej proporcjonalnego z przodu, ale jakby trochę zalanego farbą i niedokończonego. Rzucają się w oczy grube malowane ramki szyb i chyba zbyt mdły kolor.
VITESSE:
IXO:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 852 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:48, 09 Cze 2016 |
|
- ten z Liebhaberautos – rewelacyjny.
- ten z Vitesse – ma bardzo źle zrobione zawieszenie. Koła krzywo i w dodatku przednia oś przesunięta mocno do tyłu.
Dla mnie to jeden z najważniejszych modeli. W latach 80-tych był taki w rodzinie, co prawda przerobiony na diesel, ale zrobiłem na nim prawie 10 tysięcy km.
Kupiłem w grudniu 2003 Vitesse – innych nie było. Byłem bardzo rozczarowany wykonaniem. Ogólnie robi słabe wrażenie. W rzeczywistości w oryginale wygląda gorzej niż na zdjęciach. Kształt skrzydeł niezgodny z oryginałem.
Jak się pojawił ten z Liebhaberautos kupiłem w październiku 2011 i do dziś jestem zachwycony. Tu odwrotnie, zdjęcia nie oddają jak ładnie i wiernie wygląda.
Pozdrawiam
PS. No właśnie – na Twoich zdjęciach wygląda, jakby oba miały tak samo umieszczoną przednią oś, a to nieprawda. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez promens dnia Czw 19:50, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|