Autor |
Wiadomość |
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3966 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 8:00, 27 Mar 2012 |
|
Zauważyłem jedną znaczną różnicę. Tył samochodów. Inne spojlery |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
ziunek
User
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Nie 20:26, 15 Kwi 2012 |
|
Do porównania cytryny od DEA i UH. Wiem że były na forum już omawiane różne wersje tego auta, ale wydaje mi się że tylko jedno może być bliższe oryginałowi w wymiarach. Nie mierzyłem ich, zdjęcia na szybko przed wyjściem na motorshow w Poznaniu:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 22:41, 15 Kwi 2012 |
|
Nie jestem specjalistą od przedwojennych wozów, ale mi to wygląda na dwie różne wersje nadwoziowe, więc czemu miałoby nie być różnicy w wymiarach? Tak de facto to są dwa różne samochody. Tak jakbyś porównywał model Fiata Tipo firmy A i Fiata Tempry firmy B. Niby samochody te same technologicznie, nawet ten sam segment, ale jednak buda zupełnie inna.
Poza tym, mógłbyś już napisać słowo 'recenzji' w ramach porównania.
PS. A co do tego mają targi Motorshow w Poznaniu, bo nie rozumiem? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 0:08, 16 Kwi 2012 |
|
Pod tym linkiem
[link widoczny dla zalogowanych]
są opisy poszczególnych wersji citroena traction avant. |
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 1:07, 16 Kwi 2012 |
|
Oczywiście. Ten z KAP to ten krótki, a "UH" to długas. Piszę "UH" bo to nie jest żadne UH, jeno Del Prado. Sprzedają toto pod nazwą UH i z resztą nie tylko jego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ziunek
User
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 16:36, 16 Kwi 2012 |
|
Dzięki Adam za linka, tam jest faktycznie dużo danych na temat tych samochodów, wiedziałem że długości się zmieniały, a tam doczytałem że szerokość też, jeszcze muszę poczytać czy takie elementy jak drzwi zmieniały wielkość.
smigi, Citroen Traction to jest samochód produkowany przez długi czas i nie rozumiem dlaczego miałbym ich nie porównać. Miałem nadzieję dowiedzieć się od jakiegoś miłośnika marki czy te modele nie mają skopanych wymiarów. Z artykułu podesłanego przez Adama można się wiele dowiedzieć, ale te modele wydają mi się ciężkie do zmierzenia bo zderzaki mogą mocno zakłócić wymiary.
Co do porównań to gdybym miał tipo 1:43 i byłby sporo większy od tempry w tej skali to też pewnie bym się zastanawiał i mierzył gdzie jest błąd. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Władek
User
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 893 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie - Zdrój
|
Wysłany:
Pon 16:50, 16 Kwi 2012 |
|
Koledzy mają rację. Porównałeś Citroena traction Avant CV 11 (szary) z 1954r. i Citroena BL 11 z 1947/48r. Są to dwie zupełnie inne wersje nadwozoiowe.
Model Kultowego można porównać z jego odpowiednikiem z UH który wyszedł w kolekcji "James Bond" Jak się poprawi pogoda wstawię pełne porównanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kultowy z boku.
[link widoczny dla zalogowanych]
UH z boku.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Władek dnia Pon 17:02, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 14:27, 21 Kwi 2012 |
|
Mam pytanie do bardziej obeznanych ode mnie w kwestii firm produkujących modele. Chodzi mi o IXO, które robi kilka interesujących mnie modeli. Czasem sprzedawcy opisują je jako IXO/Altaya. Czy jest jakaś różnica w czymkolwiek? - jakości modelu, pudełka? Pytam, bo oglądając zdjęcia w necie, zwykle słabej jakości, trudno się rozeznać. |
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6310 Przeczytał: 122 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 14:31, 21 Kwi 2012 |
|
Masz coś konkretnego na myśli? Bo ciężko tak opisać bez przykładu. Generalnie IXO/Altaya to modele gazetowe robione przez Ixo dla wydawnictwa Altaya, natomiast samo IXO oznacza modele brandowe tego producenta. Wyższa jakość wykonania i wszystkie dodatki występują w tym drugim przypadku, chociaż czasami IXO/Altaya jest równie lub prawie tak samo dobre jak brandowe IXO |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:27, 21 Kwi 2012 |
|
Dzięki za odpowiedź! Chodzi mi np o taki model:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale już to co napisałeś mi wystarcza. Wolę trochę więcej zapłacić za "brandowy" niż taniej za gazetowy
tu np jest coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
niby to samo a jednak inne
Pozdrawiam
Mariusz |
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6310 Przeczytał: 122 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 15:32, 21 Kwi 2012 |
|
To drugie to przecież z serii "Legendarne Samochody" wydawnictwa Amercom cena 19,99... Oczywiście warto kupić ten pierwszy model - seria CLC (od Classic Collection) to pełna wersja gablotkowa IXO |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pw19
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany:
Wto 0:23, 24 Kwi 2012 |
|
Przypadkiem trafiłem na ciekawy blog, gdzie jest bardzo dużo porównań:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1986 Przeczytał: 48 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:12, 21 Cze 2012 |
|
Porównanie Wartburga 311 Volkspolizei - Minichamps / IST Cars&Co
Bez komentarza - oceńcie sami !
Z lewej - Minichamps.
I cała rodzinka !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3293 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 18:20, 08 Sie 2012 |
|
Na prośbę Tomasza wklejam kilka fotek porównawczych Mercedesów 500SL R230, oba to edycje dealerskie, z lewej strony to PMA, z prawej Norev.
Tak na pierwszy rzut oka PMA ma lepsze detale i wykończenie, ładniejsza końcówka szyby, delikatniejsze lusterka lepszy lakier, Norev ma lepsze felgi - bardziej trójwymiarowe i lepiej zamarkowaną głębię grilla oraz wydaje mi się że fajniejsze reflektory przednie. Oczywiście Norev ma system otwieranego sztywnego dachu dzięki czemu subiektywnie dla mnie wygrywa 100:1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Śro 20:08, 08 Sie 2012 |
|
Ze zdjęć wynika, że ten podpisany jako S R 230 jest niższy.
Czy może to tylko wina zdjęcia??? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba96 dnia Śro 20:09, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|