Autor |
Wiadomość |
Joxer
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:38, 18 Paź 2017 |
|
GAZ-MM (Avtolegendy CCCP Vs Nas Avtoprom)
(RCForum.ru) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1355 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Śro 14:58, 01 Lis 2017 |
|
Witajcie!
Dziś pokażę Wam Porsche 911 GT3 RS w kolorze Arktissilbermetallic od Minichamps oraz od Lucky Diecast.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Śro 15:45, 01 Lis 2017 |
|
Ten z prawej w ogóle bubel jeśli chodzi o przednie i tylne lampy. Drugi z kolei nie ma migacza przy kole (myślę, że to tylko problem tego jednego okazu). Jaka różnica w cenie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1355 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Śro 16:37, 01 Lis 2017 |
|
Minichamps ma niefortunnie zrobione klosze bocznych kierunkowskazów. Niefortunnie, bo są przezroczyste i przez to widać dziurki, do których są zamocowane. Z kolei ten od Lucky Diecast ma... białe naklejki.
Minichampsa kupiłem około rok temu za 49,95 € w Modelissimo.de, Lucky Diecast kupiłem dopiero co z drugiej ręki na Ebay za 8,00 €. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Śro 18:19, 01 Lis 2017 |
|
Tą różnicę w cenie widać, naprawdę widać właśnie w wykończeniach. Nie raz widzę fajne autko, ale kurcze... drogie. Za chwilę szukam u innych sprzedawców i jest, za pół ceny tamtego, ten sam kolor i nawet producent. Kupuję tańsze, a po rozpakowaniu same przekleństwa. Dlaczego to piszę? Kiedyś różne wydania były w różnych kolorach, teraz coraz częściej kolor jest ten sam lub podobny, ale bardzo okrojone modele. Trzeba uważać na każdy detal. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 20:24, 01 Lis 2017 |
|
Porównanie Ford Focus RS WRC'02.
Po lewej AUTOart, po prawej Minichamps.
W tym przypadku, pomimo mimo kapkę lepszych detali w AA, wygrywa zdecydowanie PMA ze względu na poprawniejszą bryłę
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1355 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Czw 15:20, 02 Lis 2017 |
|
Dziś porównanie na prośbę użytkownika Szwejk Fiatów 126p - od IXO i IST Models.
Jak widać, wnętrze wypada zdecydowanie lepiej w przypadku modelu od IST:
Kiedy tylko modele przewróci się na grzbiety, widać, że wcale się od siebie tak nie różnią:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Czw 15:56, 02 Lis 2017 |
|
Obu mówię nie. Po prostu IXO wykłada się na tak małych modelach, które powinny być wykonane z dużo większą precyzją. Tutaj widać, że oba "wylewają" się poza swoją bryłę. Maluch to twór specyficzny, gdzie nawet w oryginale wszystko jest pomniejszone, a linie ostre i bardzo cienkie. Być może FIAT 500 albo Mini byłyby do zaakceptowania, bo są bardziej zaokrąglone, ale tu też potrafią nieciekawie zaskoczyć niewłaściwymi proporcjami czy źle dobranymi kołami (np. FIAT 600, Multipla).
Maluch nawet w pełnej wersji IST ma wygryzienia nad oknami i skręcone koła, stąd jeszcze raz stanowcze nie dla małych pojazdów z IXO.
Miałem FIATa 500 z Hongwell / Cararama, który miał wszystko we właściwej skali, szczególnie takie elementy jak słupki, lampy, zderzaki. Jednak myślę, że najlepiej prezentowałby się wykonany przez NEO, Spark itp, czyli resin, nie diecast. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abrimaal dnia Czw 15:57, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 16:10, 02 Lis 2017 |
|
Maluch z IST gorzej wychodzi na zdjęciach, niż w rzeczywistości wygląda. Duże zbliżenia na zdjęciach wyolbrzymiają niedociągnięcia. Niedowiarkom proponuję zobaczyć i pooglądać ten model na żywo, a nie budować opinii tylko na podstawie zdjęć.
Pokrzywione felgi to wada tego konkretnego egzemplarza. W moim modelu felgi są proste.
"Beczka" obiektywu dodatkowo wypacza proporcje tych modeli na prezentowanych zdjeciach.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Czw 16:13, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1987 Przeczytał: 55 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:26, 02 Lis 2017 |
|
W IST-e nawet śrubka ładniejsza! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 799 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Czw 18:45, 02 Lis 2017 |
|
Maluch z IST-a zdecydowanie lepszy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1355 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Pią 7:10, 03 Lis 2017 |
|
Witajcie ponownie.
Dziś pora na porównanie Ferrari 375 F1 od IXO i Hot Wheels Elite.
Jako bonus drugie Ferrari 375 F1 od IXO, ale w kolorze niebieskim, z numerem 8, ładniejszą szybką i garbem przy baku (większa pojemność zbiornika paliwa?):
Tyle na dziś. Do następnego! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2701 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Pią 19:46, 03 Lis 2017 |
|
Co za wysyp porównań Bardzo mi się podoba ten HWE |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1355 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Pią 20:26, 03 Lis 2017 |
|
Cieszę się, że się podoba.
Niedługo będzie kolejne porównanie, ale czekam aż przyjdzie do mnie model, też od HWE. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carollac
User
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 124 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
|
Wysłany:
Pią 20:45, 03 Lis 2017 |
|
W sezonie 1952/53 zmieniły się przepisy a co za tym idzie moc i rozstaw osi w tym modelu.
Być może wtedy też pojawił się garb na zbiorniku. Może miał chronić też głowę kierowcy w razie wywrotki? Wersje po zmianach nazywały się 375 Indy i jeździły w Indianapolis 500.
Fajne porównania. |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez carollac dnia Pią 20:45, 03 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|