FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porównania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Falcon
User



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 23:50, 03 Kwi 2015 Powrót do góry

tak, osobne.
Teraz już na kilometr widać jakim kaszalotem jest Abrex...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Falcon dnia Pią 23:50, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Joxer
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:10, 07 Kwi 2015 Powrót do góry

Trabant 1.1 (IST Vs DeA)
Image
Image
Image
Image
Image

Trabant 1.1 (Atlas Vs DeA Vs IST)
Image
Image

Trabant 1.1 (Atlas)
Image
Image
(forum.index.hu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joxer dnia Śro 8:30, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Wto 20:16, 07 Kwi 2015 Powrót do góry

Dobrze widzieć braki w bocznych oknach i tylnych lampach. Ten z DeA to "jakiśtam" Trabant z grillem od 1.1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Śro 11:45, 08 Kwi 2015 Powrót do góry

Jak mnie pamięć sięga, Trabant 1.1 w kolorze jasnozielonym nie był produkowany Wink
Ale mogę się mylić. Biały, kremowy ( jak wyżej ), ciemnozielony, czerwony, niebieski i różowy - tyle wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xiedzu
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć

PostWysłany: Śro 18:22, 08 Kwi 2015 Powrót do góry

masz rację (na 99% - jeden procent zostawiam na nietypowe malowania, które się zdarzały przy poprzednich modelach więc i tu mogło)
kolory podstawowe:
- togaweiss - biały
[link widoczny dla zalogowanych]
- gletscherblau - jasny niebieski
[link widoczny dla zalogowanych]
- papyrus - szary
[link widoczny dla zalogowanych]
kolory w ofercie specjalnej:
- indianrot - czerwony
- olympiablau - niebieski
- chromgelb - żółty
- pink - różowy
Kolory Trabantów można pooglądać [link widoczny dla zalogowanych]
klikając na "Typ" posortują się według modelu Trabanta i na początki będą wersje 1.1

Kolor Atlasowy zbliżony jest do koloru Pastelgrün stosowanego w Trabancie 601 i Riogrün stosowanego w Wartburgu 1.3 więc tak zupełnie nie wykluczam jego użycia w 1.1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Śro 18:27, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 20:39, 08 Kwi 2015 Powrót do góry

to chyba Pastellgrün z trabanta 601...cos zle wygooglowali Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Śro 20:39, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
marakas
User



Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 433
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:12, 09 Kwi 2015 Powrót do góry

Odnośnie trabanta 1.1 od Dea. Czy ta nakładka progowa pod drzwiami to jakaś radosna twórczość ? Skoro nie ma czegoś tego w Iscie ?

A tak nawiązując do poprzedniego porównania skodzianek. Skoda 110R i Trabant 1.1 to przykład skrajnych przypadków jakie można otrzymać w IXO/Dea. Skoda, czysty, zgrabny model w którym nie rażą uproszczenia/braki w wykończeniu detali które pojawiły by się zapewne w modelu gablotkowym, i wręcz chamsko wykończony i z ogólnie skopaną bryłą model trabiego 1.1 .( detale ratują Atlasa i ISta, ale trudno i tak być do końca taką ,,improwizacją na temat,, zadowolonym)
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Czw 11:30, 09 Kwi 2015 Powrót do góry

marakas napisał:
Odnośnie trabanta 1.1 od Dea. Czy ta nakładka progowa pod drzwiami to jakaś radosna twórczość ? Skoro nie ma czegoś tego w Iscie ?



Nie jest to radosna twórczość Wink

Image
Image

To tylko kilka przykładów. Zdjęć jest więcej - niektóre to mają, niektóre nie Wink
Detale to nie problem - zawsze można poprawić - domalować uszczelki itp. Jak już kiedyś wspominałem największym problemem białego z DeAgostini jest deska rozdzielcza żywcem przeszczepiona z 601...Jak jest w innych nie wiem, bo nie miałem ich w rękach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3296
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:19, 09 Cze 2015 Powrót do góry

Dawno nic tu nie wrzucałem, ale jest dobra okazja.
Po udanym modelu Chargera z Greenlight wpadł mi w ręce jego odpowiednik z Hot Wheels Elite.

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczekiwania były spore, nie powiem. Mam na półce bardzo udane filmowe modele z HWE i teraz trafił się kultowy Charger z Szybkich i Wściekłych.

Nie jest tak różowo!
postawiłem oba modele obok siebie i parę rzeczy zwróciło moją uwagę.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o ogólny odbiór modelu to HWE prezentuje się bardzo dobrze, ale tak samo wypada Greenlight. Na pewno cieńsze fototrawione wycieraczki i delikatniejsze kierunkowskazy to plus dla HWE, ale o wiele delikatniejsze ramki okien wyglądają lepiej w Greenlight.

[link widoczny dla zalogowanych]

Modele różnią się przednim grilem i tylnym pasem - teraz pytanie, który bardziej odpowiada oryginałowi?
Zajrzałem na imcdb.org i HWE jednak bardziej odzwierciedla filmowy oryginał - Greenlight ma niepotrzebnie dodane chromy na grilu z przodu i srebrne obramówki lamp tylnych.
HWE ma cały czarny przód (nie ma okropnych czarnych bolców w lampach) tylko napis Charger jest srebrny.

[link widoczny dla zalogowanych]

Natomiast wydaje mi się, że duży, przesadzony wlot powietrza do silnika jest lepszy w Greenlight - bardziej odpowiada oryginałowi.

Inny jest środek, W Greenlight są normalne dwa fotele, a HWE jeden fotel, a na miejscu pasażera instalacja NOS.

Co mi się nie podoba w HWE? Chromy - są świecące i błyszczące - może to kwestia gustu, ale wolę te bardziej matowe - stonowane z Greenlighta.

Rozmiar opon i wysokość zawieszenia (szczególnie z tyłu bardziej według mnie przypomina oryginał w HWE.

[link widoczny dla zalogowanych]

Spód jest minimalnie lepszy w HWE, ale tam mało kto zagląda Smile

Podsumowując...

[link widoczny dla zalogowanych]

Spodziewałem się o wiele więcej po HWE. Przy zestawieniu Greenlight zyskuje bardzo dużo, to bardzo dobry model, a cena 60 Euro za HWe jest wzięta z kosmosu i nie odpowiada oczekiwanej jakości modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Towi
User



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1987
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:20, 25 Lip 2015 Powrót do góry

Takie małe porównanie BMW 2000 CS z Minichamps-a i IXO - ocenę zostawiam wam!


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



I jeszcze BMW 3000 CS z Detail Cars i Schuco.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3296
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:45, 02 Sie 2015 Powrót do góry

Jedziemy w takim razie z porównaniami w temacie BMW.

Jako przeszczęśliwy właściciel 635 CSi z AutoArtu i Minichampsa zwróciłem uwagę na kilka różnic.

Przede wszystkim, modele nie przedstawiają tych samych wersji, AA to M-power - ma inny spoiler i odpowiednie oznaczenia na klapie bagażnika.

[link widoczny dla zalogowanych]

Widać dużą różnice w chromach, ich jakości i przede wszystkim w obecności np. z tyłu nie ma ich w PMA.

[link widoczny dla zalogowanych]

Sporą różnica jest rozmiar felg, w AA sporo mniejsze, choć felgi są o wiele lepsze.

[link widoczny dla zalogowanych]

Spód - wiem, że rzadko się tam zagląda, jest lepszy w AA, pomalowane elementy podwozia, choć wydaje mi się, że delikatnie fajniejsze jest zawieszenie w PMA.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wiele osób tego nie lubi, niektórzy unikają wręcz, ale dla mnie w tym momencie jest szach-mat dla PMA.
Piękny silnik pod otwieraną maską, którym jak dla mnie AA morduje PMA.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dużo szczegółów i ogólne wrażenie sprawiają, że jednak dla mnie PMA zostaje w tyle.

[link widoczny dla zalogowanych]

Aha, wiecie, że nie mierze modeli suwmiarką, ale na pierwszy rzut oka PMA jest ciut szersze niż AA.

Troszkę mi nie ostre zdjęcia chyba wyszły, lekko przejarzyłem, ale mam nadzieję, że widać o co chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cochise
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 10:08, 03 Sie 2015 Powrót do góry

Coś u mnie sie skaszaniło czy na forum, bo w 3 ostatnich postach fotek nie widzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Pon 10:14, 03 Sie 2015 Powrót do góry

Na kazdym kroku wygrywa AA. Teraz jestem pewny,ze na takiego zapoluje po zdobyciu pma. Dzieki za fotki Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Joxer
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:17, 29 Paź 2015 Powrót do góry

Wartburg 311 Camping (KAP Vs Zlota)
Image
Image
(forum.index.hu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joxer dnia Czw 8:19, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Czw 15:21, 29 Paź 2015 Powrót do góry

Coś kosztem czegoś - poprawili tylne okno, ale zabrali ramkę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin