|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 23:50, 03 Kwi 2015 |
|
tak, osobne.
Teraz już na kilometr widać jakim kaszalotem jest Abrex... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Falcon dnia Pią 23:50, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Joxer
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:10, 07 Kwi 2015 |
|
Trabant 1.1 (IST Vs DeA)
Trabant 1.1 (Atlas Vs DeA Vs IST)
Trabant 1.1 (Atlas)
(forum.index.hu) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joxer dnia Śro 8:30, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Wto 20:16, 07 Kwi 2015 |
|
Dobrze widzieć braki w bocznych oknach i tylnych lampach. Ten z DeA to "jakiśtam" Trabant z grillem od 1.1 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 11:45, 08 Kwi 2015 |
|
Jak mnie pamięć sięga, Trabant 1.1 w kolorze jasnozielonym nie był produkowany
Ale mogę się mylić. Biały, kremowy ( jak wyżej ), ciemnozielony, czerwony, niebieski i różowy - tyle wiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Śro 18:22, 08 Kwi 2015 |
|
masz rację (na 99% - jeden procent zostawiam na nietypowe malowania, które się zdarzały przy poprzednich modelach więc i tu mogło)
kolory podstawowe:
- togaweiss - biały
[link widoczny dla zalogowanych]
- gletscherblau - jasny niebieski
[link widoczny dla zalogowanych]
- papyrus - szary
[link widoczny dla zalogowanych]
kolory w ofercie specjalnej:
- indianrot - czerwony
- olympiablau - niebieski
- chromgelb - żółty
- pink - różowy
Kolory Trabantów można pooglądać [link widoczny dla zalogowanych]
klikając na "Typ" posortują się według modelu Trabanta i na początki będą wersje 1.1
Kolor Atlasowy zbliżony jest do koloru Pastelgrün stosowanego w Trabancie 601 i Riogrün stosowanego w Wartburgu 1.3 więc tak zupełnie nie wykluczam jego użycia w 1.1 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Śro 18:27, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Śro 20:39, 08 Kwi 2015 |
|
to chyba Pastellgrün z trabanta 601...cos zle wygooglowali |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Śro 20:39, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
marakas
User
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 433 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:12, 09 Kwi 2015 |
|
Odnośnie trabanta 1.1 od Dea. Czy ta nakładka progowa pod drzwiami to jakaś radosna twórczość ? Skoro nie ma czegoś tego w Iscie ?
A tak nawiązując do poprzedniego porównania skodzianek. Skoda 110R i Trabant 1.1 to przykład skrajnych przypadków jakie można otrzymać w IXO/Dea. Skoda, czysty, zgrabny model w którym nie rażą uproszczenia/braki w wykończeniu detali które pojawiły by się zapewne w modelu gablotkowym, i wręcz chamsko wykończony i z ogólnie skopaną bryłą model trabiego 1.1 .( detale ratują Atlasa i ISta, ale trudno i tak być do końca taką ,,improwizacją na temat,, zadowolonym)
Pozdr. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Czw 11:30, 09 Kwi 2015 |
|
marakas napisał: |
Odnośnie trabanta 1.1 od Dea. Czy ta nakładka progowa pod drzwiami to jakaś radosna twórczość ? Skoro nie ma czegoś tego w Iscie ?
|
Nie jest to radosna twórczość
To tylko kilka przykładów. Zdjęć jest więcej - niektóre to mają, niektóre nie
Detale to nie problem - zawsze można poprawić - domalować uszczelki itp. Jak już kiedyś wspominałem największym problemem białego z DeAgostini jest deska rozdzielcza żywcem przeszczepiona z 601...Jak jest w innych nie wiem, bo nie miałem ich w rękach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3296 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:19, 09 Cze 2015 |
|
Dawno nic tu nie wrzucałem, ale jest dobra okazja.
Po udanym modelu Chargera z Greenlight wpadł mi w ręce jego odpowiednik z Hot Wheels Elite.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczekiwania były spore, nie powiem. Mam na półce bardzo udane filmowe modele z HWE i teraz trafił się kultowy Charger z Szybkich i Wściekłych.
Nie jest tak różowo!
postawiłem oba modele obok siebie i parę rzeczy zwróciło moją uwagę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o ogólny odbiór modelu to HWE prezentuje się bardzo dobrze, ale tak samo wypada Greenlight. Na pewno cieńsze fototrawione wycieraczki i delikatniejsze kierunkowskazy to plus dla HWE, ale o wiele delikatniejsze ramki okien wyglądają lepiej w Greenlight.
[link widoczny dla zalogowanych]
Modele różnią się przednim grilem i tylnym pasem - teraz pytanie, który bardziej odpowiada oryginałowi?
Zajrzałem na imcdb.org i HWE jednak bardziej odzwierciedla filmowy oryginał - Greenlight ma niepotrzebnie dodane chromy na grilu z przodu i srebrne obramówki lamp tylnych.
HWE ma cały czarny przód (nie ma okropnych czarnych bolców w lampach) tylko napis Charger jest srebrny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast wydaje mi się, że duży, przesadzony wlot powietrza do silnika jest lepszy w Greenlight - bardziej odpowiada oryginałowi.
Inny jest środek, W Greenlight są normalne dwa fotele, a HWE jeden fotel, a na miejscu pasażera instalacja NOS.
Co mi się nie podoba w HWE? Chromy - są świecące i błyszczące - może to kwestia gustu, ale wolę te bardziej matowe - stonowane z Greenlighta.
Rozmiar opon i wysokość zawieszenia (szczególnie z tyłu bardziej według mnie przypomina oryginał w HWE.
[link widoczny dla zalogowanych]
Spód jest minimalnie lepszy w HWE, ale tam mało kto zagląda
Podsumowując...
[link widoczny dla zalogowanych]
Spodziewałem się o wiele więcej po HWE. Przy zestawieniu Greenlight zyskuje bardzo dużo, to bardzo dobry model, a cena 60 Euro za HWe jest wzięta z kosmosu i nie odpowiada oczekiwanej jakości modelu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1987 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:20, 25 Lip 2015 |
|
Takie małe porównanie BMW 2000 CS z Minichamps-a i IXO - ocenę zostawiam wam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze BMW 3000 CS z Detail Cars i Schuco.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3296 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 21:45, 02 Sie 2015 |
|
Jedziemy w takim razie z porównaniami w temacie BMW.
Jako przeszczęśliwy właściciel 635 CSi z AutoArtu i Minichampsa zwróciłem uwagę na kilka różnic.
Przede wszystkim, modele nie przedstawiają tych samych wersji, AA to M-power - ma inny spoiler i odpowiednie oznaczenia na klapie bagażnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widać dużą różnice w chromach, ich jakości i przede wszystkim w obecności np. z tyłu nie ma ich w PMA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sporą różnica jest rozmiar felg, w AA sporo mniejsze, choć felgi są o wiele lepsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Spód - wiem, że rzadko się tam zagląda, jest lepszy w AA, pomalowane elementy podwozia, choć wydaje mi się, że delikatnie fajniejsze jest zawieszenie w PMA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiele osób tego nie lubi, niektórzy unikają wręcz, ale dla mnie w tym momencie jest szach-mat dla PMA.
Piękny silnik pod otwieraną maską, którym jak dla mnie AA morduje PMA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużo szczegółów i ogólne wrażenie sprawiają, że jednak dla mnie PMA zostaje w tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha, wiecie, że nie mierze modeli suwmiarką, ale na pierwszy rzut oka PMA jest ciut szersze niż AA.
Troszkę mi nie ostre zdjęcia chyba wyszły, lekko przejarzyłem, ale mam nadzieję, że widać o co chodzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pon 10:08, 03 Sie 2015 |
|
Coś u mnie sie skaszaniło czy na forum, bo w 3 ostatnich postach fotek nie widzę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Pon 10:14, 03 Sie 2015 |
|
Na kazdym kroku wygrywa AA. Teraz jestem pewny,ze na takiego zapoluje po zdobyciu pma. Dzieki za fotki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Joxer
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:17, 29 Paź 2015 |
|
Wartburg 311 Camping (KAP Vs Zlota)
(forum.index.hu) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joxer dnia Czw 8:19, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Czw 15:21, 29 Paź 2015 |
|
Coś kosztem czegoś - poprawili tylne okno, ale zabrali ramkę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|