|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 121 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:19, 30 Gru 2014 |
|
Dawno temu miałem taki plan... Będe zbierał tylko (rajdowe) Stratosy Dość szybko się z tego wyleczyłem, bo zbyt dużo jest pięknych pojazdów i szkoda się aż tak zawężać. Ale nie zmienia to faktu, że sporo modeli tego auta przerobiłem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:23, 30 Gru 2014 |
|
Rajdowe Stratosy mają jak dla mnie jeden duży plus - można dorwać wersję z otwartymi światłami, a to bardzo lubię. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Czw 15:25, 01 Sty 2015 |
|
a ja sadze ,ze vitesse zdecydowanie wygrywa. Tylne nadkole w LS to fantazja,dodatkowy spoiler wyglada kiepsko, " żaluzje" z tylu tez kiepskie,a opony...to wlasnie te balonowe byly oryginalnie montowane w pierwszych statoskach. Wygladaja tylko kiepsko bo w LS felgi sa znow zmyslone,a profil opon mocno tuningowy
w Vitesse od razu rzuca sie w oczy poprawnie osadzona przednia szyba z delikatna i subtelna wycieraczka, poprawne lusterko, uchylona szybka kierowcy ,a piekne koncowki wydechu zamykaja sprawe.
jedyne co do mnie przemawia na korzysc LS to barwione kierunkowskazy z przodu i tyle.
przy tak wielu wadach ,moim zdaniem LS jest bardzo "drogim" modelem |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Czw 15:50, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 16:04, 01 Sty 2015 |
|
Ale patrząc na to zdjęcie z internetu
[link widoczny dla zalogowanych]
to produkt LS aż tak źle nie wypada , oceńcie sami.
EDIT : przeglądałem fotki modeli Stratosa na znanej stronie Carmodel i znalazłem coś takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
albo :
[link widoczny dla zalogowanych]
tak porównując do modelu LS... |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 16:39, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Pią 13:39, 02 Sty 2015 |
|
to jest bardziej wizja komputerowa ,niz prawdziwe zdjecie i przedstawia ucywilizowana wersje rajdowki. Tak poszerzone nadkola wystepowaly tylko w rajdach.
Im wiecej sie przygladam ,tym bardziej bawi mnie spoiler na dachu w modelu LS i pokrewnych
edit: dopatrzylem sie rowniez, ze bezbarwne kierunkowskazy vitesse ,wcale nie sa bledem
fabryczna lancia hf miala takie nadkola,spoiler i opony:
[link widoczny dla zalogowanych]
fotka z netu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Pią 13:45, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 13:33, 03 Sty 2015 |
|
Stratos z LS jest na prawdę dobry, jak za pieniądze które trzeba było za niego dać. Jeśli jednak chodzi o poprawność merytoryczną to z tym nie jest już tak różowo... Przede wszystkim wspomniany wyżej spoiler na dachu, który wygląda raczej jak poręcz z gumowego węża... do tego ramki wokół bocznych szyb - w oryginale szyba dochodzi do krawędzi drzwi, w LS drzwi zachodzą niemal na dach, daleko za ramkę szyby. Do tego światłą w zderzaku które są totalną fantazją, tak samo jak wlot powietrza między nimi. I na sam koniec tylna część nadwozia, prosta, a w oryginale poniżej świateł jest ścięta po skosie w kierunku kół:
Felgi też tylko przypominają te z oryginału.
Okropnie wygląda też zagłębiona mocno przednia szyba..
Jednak jest to świetny model jako baza do zabawy, ja swego czasu pokazywałem co da się z niego wyskrobać przy odrobinie cierpliwości:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
PS. Sorry za offtop |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Sob 13:39, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 11:29, 19 Lut 2015 |
|
Szybkie porównanie modeli 360 Modena Spider.
Kyosho Vs. IXO.
IXO wyróżnia się jasnym kolorem wnętrza, co wygląda bardzo dobrze w porównaniu do Kyosho.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kyosho ma fajniejsze klosze świateł, w IXO widać bolce mocujące.
Deska rozdzielcza jest fajna tu i tu, może z lekkim wskazaniem na IXO ale detale wnętrza są lepsze w Kyosho.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kyosho ma inaczej zrobione pałąki - z siatką, no i ma dokładany dach.
Z tyłu jest podobnie, ale wstawki wewnątrz czerwonych kloszy bardziej chyba przypominają oryginał w Kyosho.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podsumowując, cały czas uważam, że IXO to fajny model, ale oczywiście wolę Kyosho |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 11:31, 13 Mar 2015 |
|
Chyba nie do końca te modele nadają się do porównania bo modele sporo się różnią, ale postanowiłem jednak wrzucić.
Dwa Challengery: pomarańczowy to Greenlight i ma przedstawiać wersję z roku 1970, a fioletowy to Matchbox YMC i wersja z 1971.
[link widoczny dla zalogowanych]
Różnią się przodem i tylnymi światłami. Na pewno od razu rzucają się w oczy nieprzezroczyste światła w Matchboxie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy to kwestia wersji czy tak bardzo różnego podejścia do formy, ale Greenlight ma o wiele masywniejszy przód - znawcą nie jestem, nie wiem czy tak powinno być.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przód Matchbox’a jest smuklejszy i bardziej “zaostrzony”.
Generalnie uważam, że oba modele są bardzo fajne, szkoda, że nie mogę ich porównać z Minichampsem.
Natomiast niedługo, jeśli IXO dotrzyma słowa będzie możne je porównać z wypustem PremiumX. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Nie 20:55, 22 Mar 2015 |
|
Nie będzie to pełne porównanie, bo, choć to jedna marka, to modele różne.
A chodzi o Ikarusa 260 z Советский Автобус (Sowiecki Autobus) i Ikarusa 280 z Classicbus. Wiadomo, że różnią się od siebie ale podwozie, przynajmniej od przodu do osi napędowej, powinno być takie samo.
Jak to wygląda w modelach prezentują zdjęcia:
oba razem - góra 280, dół 260...
przednie zawieszenie
260
280
tylna oś
260
280
Drobne różnice są widoczne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bartex
User
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Sob 17:25, 28 Mar 2015 |
|
Pewnie wszyscy te modele mają i sami je porównają, ale jak już zrobiłem zdjęcia to wrzucę
Porównanie to dwie Nyski - ze złotej kolekcji i z wydania KAP.
Generalnie to model ze złotej kolekcji jest ciut lepiej pomalowany (choć do ideału mu daleko) i ma większe emblematy. Na moje oko to tyle różnic
A tu taki mały bonusik w postaci Nysy eksportowej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Czw 13:16, 02 Kwi 2015 |
|
Moze ktos wrzucic porownanie skody 110r abrex z kap? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
autaPRL-u
User
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
|
Wysłany:
Czw 23:44, 02 Kwi 2015 |
|
Pako , bardzo proszę
Bryły Skód bardzo się różnią , Abrexowa jest wyższa , ma zupełnie inną linię "opadania " .
Szczerze mówiąc , mi bardziej przypadła do gustu Skoda 110R z KAP.
Kultowa jest naprawdę porządnie wykonana i ma kształy , które sprawiają , że jest bardziej "coupe" niż ta z Abrexu .
Która jest bardziej poprawna - czekam na opinie osób bardziej znających się na temacie Skód ode mnie .
[URL=http://s327.photobucket.com/user/walendowskip/media/P4023818_zpsneeteips.jpg.html]
[/URL]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pią 0:21, 03 Kwi 2015 |
|
Problem Skody 110R niedawno był odnowiony w temacie modeli Abrex - tutaj. Z pewnością model KAP ma proporcje bliższe oryginałowi.
Ja ze swojej strony dołączam jeszcze zestawienie podobnych wymiarowo aut. Ta przednia szyba to katastrofa.
Długość i szerokość modelu jest w skali 1/43, wysokość to skala 1/39.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Joxer
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:33, 03 Kwi 2015 |
|
Skoda 110R (Neo Vs Abrex Vs DeA)
(forum.index.hu) |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pią 22:56, 03 Kwi 2015 |
|
Czy tył (lampy + kratka) w KAP to oddzielne elementy? Może da się podmienić od Abrex? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|