|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
mp91
User
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 598 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Nie 17:13, 19 Sty 2014 |
|
Troszke tu cicho, więc zaprezentuje kolejne porównanie
VOLVO 740 GL (1983-90)
Skala -> 1:43
Porównywani producenci:
NEO vs MINICHAMPS
[ŻYWICA vs METAL]
niebieski / srebrno-zielony
Generalnie obydwa modele przedstawiaja te samą wersje 740-ki, różnice sa czysto wizualne, oczywiście oprócz koloru inne są koła (NEO ma większe alufelgi) oraz wnętrze (chodzi o kolorystyke), poza tym to te same auta
Na początku da się zauważyć, że modele różnia sie wymiarami:
NEO - długość - 11,1 cm / rozstaw osi - 6,5 cm / szerokość - 4,0 cm / wysokość - 3,3 cm
PMA - długość - 10,8 cm / rozstaw osi - 6,4 cm / szerokość - 3,9 cm / wysokość - 3,2 cm
Porównując z faktycznymi wymiarami 740-ki zdecydowanie bardziej zbliżony do oryginału jest model NEO:
1:1 - długość - 478,5 cm / rozstaw osi - 277 cm / szerokość - 175 cm / wysokość - 141 cm
Resztę róznic - tych większych i mniejszych, każdy sam zauważy oglądajac poniższe zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak widać - niby te same modele, a jednak inne
Jak dla mnie w porównaniu zdecydowanie wygrywa żywiczne Neo jest o wiele lepiej wykonane, znacznie lepiej się prezentuje i bardziej odpowiada oryginałowi, choć uczciwie trzeba przyznać ze całkiem idealne nie jest
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mp91 dnia Nie 17:57, 19 Sty 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Nie 21:13, 19 Sty 2014 |
|
Czy różnica w całym "przodzie" modeli, a w szczególności reflektorach wynika z różnic poszczególnych wersji wyposażeniowych, czy od "widzimisie" producentów? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mp91
User
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 598 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Pon 20:11, 20 Sty 2014 |
|
Jesli chodzi Ci o dodatkowe wyposażenie typu wycieraczki lamp przednich lub halogeny to wydaje mi sie, ze mogło zależeć od upodobań kupującego, co chciał miec to sobie dobierał z listy wyposażenia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Pon 20:14, 20 Sty 2014 |
|
chodzi mi głównie o reflektory, w jednym modelu są dłuższe i węższe, maja także listwy pod nimi, natomiast w minichamps jej nie ma. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mp91
User
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 598 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Pon 21:05, 20 Sty 2014 |
|
Powiem tak w PMA listwy nie są po prostu zaznaczone, nie pomalowali ich pod kolor nadwozia, a reflektory sa praktycznie takie same jak chodzi o wymiary, czego sie jednak nie da zauważyć.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1986 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:57, 24 Lut 2014 |
|
Gaz 51 (Atlas) - Lublin 51 (Kap)
Różnic żadnych nie widzę, oprócz malowania - obydwa modele są tak samo sygnowane, jako Lublin 51!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Wto 8:22, 25 Lut 2014 |
|
Czy mi się wydaje czy ten z lewej ma ciut inny kształt tylnej części kabiny? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grajos
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 9:53, 25 Lut 2014 |
|
No,jakby ramka drzwi była węższa.
Ogólnie KAP-owski mi się lepiej podoba. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3293 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 17:38, 11 Cze 2014 |
|
To nie będzie takie klasyczne porównanie - nie są to te same samochody różnych firm. Są podobne, ale jednak gablotkowe IXO (czerwony) to wersja SV co dumnie podkreśla napis z tyłu modelu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostałem różnice widoczne od razu to inna siatka wlotu powietrza: siatka w IXO, żeberka w PMA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Inne są lusterka, światła przednie i tylne oraz felgi - w IXO wyróżniają się dużą centralną nakrętką.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oba modele są według mnie bardzo udane, oba mi się bardzo podobają, IXO postarało się o fototrawione wycieraczki. Może odrobinę lepiej zawieszony jest PMA, mam wrażenie, że IXO ma za bardzo zadarty przód, ale to naprawdę detal. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3293 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 15:42, 01 Lip 2014 |
|
Szybkie porównanie dwóch modeli Nissana Skyline KPGC110. Czerwony to Kyosho, biały to Ebbro.
Jest parę różnic, ale oba modele są świetne, naprawdę.
Ebbro ma trochę większe, wyraźniejsze światła z przodu, natomiast na pewno Kyosho lepiej zrobiło tylny pas. Szczególnie obręcze tylnych świateł są wykonane misternie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kierunkowskazy w Ebbro są malowane, ale w Kyosho nie są wybitnie dobrze zamontowane i jeden odstaje co też nie wygląda jakoś super.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnętrze jest bardzo podobne - bez szału, całe czarne. Ogólnie wydaje mi się, że ładniejszą (piszę ładniejszą, a nie poprawniejszą bo nie porównywałem z oryginałem) bryłę ma Ebbro, Kyosho ma lepsze wykończenie dodatków, choć napis Skyline bardziej podoba mi się na Ebbro.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście najważniejsza różnica to otwierana maska w Kyosho - ktoś lubi, ktoś nie - to już kwestia gustu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie jeszcze szczegółów by się znalazło, ale ja dojrzałem tyle, aha - podwozie w Ebbro jest całe metalowe.
Polecam oba modele, bo obydwa są naprawdę świetne w odbiorze ogólnym. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Sob 9:51, 09 Sie 2014 |
|
Porównania... ROBUR LD 3001 (#128 "Kultowe Auta PRL-u") i ROBUR LD 3000 (#72 "Avtomobil na służbie")
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Sob 13:29, 09 Sie 2014 |
|
Cała polityka gazetowych serii - "temu damy dokładne logo, tamtemu zrobimy głębię grilla, aby jak najwięcej wydoić". Po to aby glupi kolekcjoner kupił oba, a i tak będzie czekał na pełne wydanie, które ma wszystko. Dzięki temu za jakiś czas kupi ten sam model po raz trzeci. Wygrani ci, którzy potrafią własnoręcznie dorobić detale. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2693 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Sob 14:14, 09 Sie 2014 |
|
Trabant 601 Minichamps vs. KAP
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sprzewo dnia Sob 14:18, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1986 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:00, 16 Sie 2014 |
|
Tatra 148 - IST / ATLAS / Premium ClassiXXs
Proszę oceńcie sami !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3293 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 10:55, 25 Sie 2014 |
|
Dzięki uprzejmości Adriana (FF), prezentuję małe porównanie Veyronów. AutoArt (zamknięty) i Minichamps (otwarty). Autoart wypożyczyłem do zdjęć i niedługo jedzie do nowego - szczęśliwego właściciela
Oba modele są świetne, jednak bardziej mi się podoba wersja zamknięta, siatki we wlotach są lepsze, felgi są fajniejsze (PMA przegięło troszkę z chromem). Na oponach delikatny napis. Z okazji, że to dwie różne wersje warto mieć obie Nie trzeba wybierać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|