Autor |
Wiadomość |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 21:09, 25 Paź 2009 |
|
Nową wywrotkę czy starą produkcji ZSSSSSSSR? Mi kompletnie nie zależy na innej zabudowie, zawsze miałem wywrotki, wtedy jeszcze nic nie rozumiałem więc je katowałem na potęgę i żadna do dziś nie przetrwała , oczywistą oczywistością teraz jest dla mnie, że muszę mieć wywrotkę Żadna inna zabudowa mi się tak z Ziłem nie kojarzy Jest dla mnie tak samo kultowa jak Kama3 skrzyniowy starej produkcji, którego też teraz próbuję zorganizować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 20:00, 02 Lis 2009 |
|
Temat ramy prawie skończony, dzisiaj jeszcze tylko pomaluję chłodnicę, silnik, rury wydechowe i zbiornik paliwa i mogę ramę łączyć z budą:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie miałem zamiaru robić ramy zbyt szczegółowej bo i tak buda i koła są bez szału, jedynie dbałem o zachowanie wymiarów... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Pon 20:02, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Pon 20:13, 02 Lis 2009 |
|
szok
zrobiłem dla Ciebie zdjęcia ramy są w dziale targi wystawy itd!!!! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buusoola dnia Pon 20:15, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 0:19, 03 Lis 2009 |
|
Nom widziałem, co dziwne ten na zdjęciu (wersja MMZ-554) ma prawidłowo umieszczony siłownik hydrauliczny, natomiast wszystkie wywrotki (MMZ-555 - czyli te okrągłe nasze ulubione ) tego producenta mają źle umieszczony siłownik (powinien być taki sam jak w mmz-554)
Ok, rama po drugim malowaniu jest już odpowiednio matowa, pomalowany silnik, chłodnica, wydech i resory:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda sprawa pod maską i zdjęcia ramy i budy po ślubie
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na przykład dla tego warto było zrobić ramę od nowa:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Oryginalna to był dramat |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Wto 1:53, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 23:57, 07 Lis 2009 |
|
Taka wstępna przymiarka
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Nie 4:14, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 10:53, 08 Lis 2009 |
|
Masz chłopie talent, co tu dużo gadać . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 22:32, 10 Lis 2009 |
|
Dobra, klapkę skrzyni zrobiłem, tak to wyszło, braki w lakierze to nie braki bo i tak całą skrzynię będę malował na szaro, muszę jeszcze "tylko" zrobić mechanizm blokowania klapy i zaczep do siłownika i skrzynia będzie gotowa:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze gdzieniegdzie trzeba klapkę przeszlifować i będzie ładnie.
Tak wygląda oryginalna rosyjska klapka:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 6:15, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 1:31, 15 Lis 2009 |
|
Poskładałem siłowniczek, wyszło nieźle ale okazało się znacznie trudniejsze niż przewidywałem, tak to wygląda pospinane kilkoma kropelkami kleju (koła oczywiście kombinuję inne bo te są... )
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Nie 3:50, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:18, 20 Lis 2009 |
|
smookee napisał: |
Nie miałem zamiaru robić ramy zbyt szczegółowej bo i tak buda i koła są bez szału, jedynie dbałem o zachowanie wymiarów... |
Wymiękłem - faktycznie zupełnie bez szału i bez szczegółów
Powinieneś jakie clipy instruktażowe kręcić - jak to wszystko zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 22:34, 27 Sie 2010 |
|
Wczoraj Cysior powiedział, że mu się w ogóle nie podoba, więc wywaliłem całą ramę i dzisiaj siadłem i zrobiłem ją od nowa (zabrałem ze starej tylko zbiornik paliwa) i teraz faktycznie jest ładniej
Co się dało to brałem z ziła 131 wojskowego, koła jak kiedyś znajdę odpowiedniejsze to wymienię (oprócz rurki do regulowania ciśnienia to mi się bardzo podobają ).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Pią 22:37, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
motomichał
Gość
|
Wysłany:
Sob 8:52, 28 Sie 2010 |
|
No no kolego ziłek super A mój złomek leży i czeka aż się nim zajmę
Dwa pytanka:
W kołach z ziła 131 zeszlifowałeś bieżnik?
Nie chcesz się pozbyć starych kół ? |
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:17, 28 Sie 2010 |
|
smookee napisał: |
Wczoraj Cysior powiedział, że mu się w ogóle nie podoba, więc wywaliłem całą ramę |
Ale mnie wkręcasz Tak mi się nie podobał, że aż chciałem go odkupić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 18:17, 28 Sie 2010 |
|
motomichał napisał: |
No no kolego ziłek super A mój złomek leży i czeka aż się nim zajmę
Dwa pytanka:
W kołach z ziła 131 zeszlifowałeś bieżnik?
Nie chcesz się pozbyć starych kół ? |
Dzięki Koła wstawiłem prawie bez zmian takie jak były. Jedynie wyrównałem i zmatowiłem im boczki bo miały duże wypływki i wyglądały obleśnie. Średnicę mają chyba tylko o milimetr większą od oryginalnych więc spoko. Starych kół się nie pozbędę bo to towar deficytowy i zawsze może się przydać
@Cysior:P |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Sob 18:18, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 19:28, 28 Sie 2010 |
|
Mamma mia, no dlaczego już teraz tak trudno o te ZIŁY Ja je dużo lepiej pamiętam niż 131 na budowach obok Tatr i Kamazów... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 23:44, 28 Sie 2010 |
|
Musisz jakiegoś rozwalonego poszukać, ja za 50zł kupiłem zmasakrowany ciągnik siodłowy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|