Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Śro 13:39, 29 Cze 2011 |
 |
Witam!!
Jest to moja pierwsza konwersja, którą ośmielam się Wam pokazać. Wszelka krytyka WSKAZANA !! Chcę uniknąć jakiś błędów w przyszłości.
Oddaje głos do studia
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
PS Oczywiście do modelu zostaną dodane światła i lusterka  |
|
|
|
 |
|
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5718 Przeczytał: 68 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 23:56, 29 Cze 2011 |
 |
Ogólnie jesteś na dobrej drodze.
Jak poprawisz kilka rzeczy, będzie dobrze.
Po pierwsze, masz coś nie tak z tylną osią - jest zbyt wysoko, a koła mają za duży rozstaw. Masz coś źle poskładane z tyłu - rozłóż to i poskładaj jeszcze raz, bo teraz wygląda koślawo. Prześwit między tylną oponą a błotnikiem powinien być 2-3mm. U Ciebie jest dużo więcej. Z dołu podłogi kabiny jest takie "ucho", przez które trzeba przepuścić ośkę. Podejrzewam, że u Ciebie ośka jest pod uchem. Skróć oś i "wypustki" w felgach, żeby tylne koła bardziej schowały się w błotnikach - tak wygląda lepiej.
Druga sprawa, to maska (osłona silnika) - przesuń wszystko do przodu, żeby było równe z dołem - teraz dół wystaje i wygląda śmiesznie. Popraw opony na felgach, żeby sama felga nie wystawała, bo wygląda to "zabawkowo". Opony lewa przednia i prawa tylna są założone prawidłowo, pozostałe dwie odwrotnie (popraw je). "Strzałki" bieżnika powinny byś skierowane do przodu patrząc na koło z góry. No i ogólna zasada jest taka, że jak malujemy, to malujemy wszystko, a nie część.
Generalnie brawa za to, że wziąłeś się za "dłubanie". Doświadczenie zdobywa się z czasem, więc każdy kolejny model będzie lepszy.
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 0:34, 30 Cze 2011 |
 |
Jarkowi chodzi m.in. o to:
Łatwo to zrobić w następujący sposób:
- na pewno masz w domu nożyk z odłamywanymi segmentami - trzeba wysunąć go na całą długość
- zdejmujemy oponę z felgi
- opieramy felgę o coś twardego (np. deskę) jak na obrazku
- przykładamy nożyk jak na obrazku
- dociskamy i "jeździmy nożykiem w przód i tył (dlatego musiał być na maksa wysunięty)
Po chwili równo się odcina cały zbędny kawałek - trzeba tylko uważać żeby nie uszkodzić krawędzi felgi i gotowe
Warto to zrobić bo wtedy caly traktor wygląda znacznie bardziej naturalnie, nabiera ładnych proporcji  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Czw 4:56, 30 Cze 2011 |
 |
Zwróć też uwagę na długość osiek,przednia powinna być dłuższa tylna krótsza ,otwory w felgach nieraz trzeba poprawić wiertłem z ręki,bo mogą być za ciasne i dlatego też nie weszły na miejsce. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Czw 7:50, 30 Cze 2011 |
 |
Opony poprawię, niestety prześwitu juz chyba nie bo wkleiłem błotniki na Super Glue
A jak sie podoba brudzenie silnika ?? Dobrze wyszło ??  |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 7:54, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2767 Przeczytał: 60 tematów
Pomógł: 295 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:40, 10 Lip 2011 |
 |
Silnik wyglada po prostu na uswiniony i tyle. Pan traktorzysta z PGR-u nie dba o powierzony sprzet
Gorzej z tylna czescia ciagnika (ostatnie zdjecie), sprzeg, hak i cala reszta wyglada jak pomalowane biala farba na pochod 1-majowy a potem pobrudzone smola. Nie wyglada na turalne zabrudzenia ciagnika chyba, ze wjechal na rozlana smole. No ale nie takie rzeczy sie zdarzaja na wiejskich drogach . O kolach juz pisali koledzy.
A przy okazji: To moj pierwszy post na tym forum - witam wszystkich zgromadzonych  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:57, 19 Lip 2011 |
 |
Witajcie !!
Mam trochę wolnego, więc postanowiłem popraiwć model Zetora
Oddaje głos do studia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Oczekuję na Wasze komentarze.
Pozdrowienia |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:58, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:07, 19 Lip 2011 |
 |
No teraz to inna bajka, wyszedł naprawdę bardzo ładnie, dobra robota  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 21:24, 19 Lip 2011 |
 |
Kolor brudu na kołach dobry,ale nie może mieć połysku.i druga sprawa- zrób zdjęcie spodu bo coś tam żle pokładałeś. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:30, 19 Lip 2011 |
 |
Metall, ok jutro zrobię foto w świetle dzienym. W ogóle wymienię wszystkie zdjęcia na akie ładne
Jak wykonać matowe (nie błyszczące) błoto ??
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 21:41, 19 Lip 2011 |
 |
Kamil199804 napisał: |
Jak wykonać matowe (nie błyszczące) błoto ??
Pozdrowienia |
Glina i farby akwarelowe (nie koniecznie razem,ale najlepiej)
Farby akwarelowe są z natury matowe,nie da się nanieść ich tak jak pokazałeś za pierwszym razem,trzeba powtarzać dwie,trzy warstwy,potem przetrzeć wilgotnym pędzelkiem,lub nawet byle jak zmyć a matowy nalot i tak pozostanie.Wydaje sie to dość skomplikowane ale kilka prób i złapiesz o co chodzi.
Opony zetora mają jedną wadę,są zbyt gładkie,tzn guma z której są wykonane robi wrażenie ciągle tłustej i brud nie bardzo chce sie trzymać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 21:48, 19 Lip 2011 |
 |
Na pewno dyktą odtłuścić. Po przeschnięciu bez przecierania od razu farba. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 22:19, 19 Lip 2011 |
 |
Ta farba na kołach to tak trochę, jakby Zetorem po gnojówce przejechał, ale generalnie jak na początek jest w porzo....  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:59, 20 Lip 2011 |
 |
Zdjęcia zostały zmienione. Można teraz oglądać i krytykować  |
|
|
|
 |
|