Autor |
Wiadomość |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 10:50, 23 Sie 2009 |
 |
Zaraz po wypuszczeniu przez DeA Warszawy 203, stwierdziłem, że przecież w mojej kolekcji nie może zabraknąć wersji kombi. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że DeA wypuści taki model w swojej serii. Zabrałem się więc za robótkę, zaczynając oczywiście od skompletowania dokumentacji fotograficznej i wymiarowej. Oczywiście zacząłem od demontażu, następnie w ruch poszedł rozpuszczalnik , jak już wszystko zeszło (farba oczywiście), poprosiłem grzecznie brzeszczot o odpiłowanie niektórych niepotrzebnych elementów (wtedy jeszcze nie miałem dremela)
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejnym etapem było oczywiście opiłowanie ostrych kantów
[link widoczny dla zalogowanych]
No i zaczęła się dobudowa brakujących elementów karoserii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Później przyszła kolej na szpachle, żywice i inne cudeńka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejnym etapem było oczywiście malowanie, ale niemyślcie sobie że poszło tak łatwo. Pomimo jako takie wprawy w posługiwaniu się aerografem, stwierdziłem że spróbuje jednak prysnąć sprayem (a tak naprawdę, to zostałem postawiony pod ścianą, ponieważ mieszkam w tak wielkiej aglomeracji , że najbliższy sklep modelarski jest w odległości 50 km , moje zapasy lakiernicze niestety się skończyły i jedynym wyjściem był biały spray), efekt był taki, że dwukrotnie musiałem wszystko zmywać, zanim stwierdziłem, że jako tako to już wygląda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i efekt końcowy, oczywiście po montażu osprzętu i drobnym retuszu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest to co prawda cudo, ale na półeczce sobie już stoi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Nie 11:42, 23 Sie 2009 |
 |
Od dawna jestem fanem twioch prac ,Kombi super .Jak się odrobisz w domu to nieśmiało chcę się przypmnieć o naszych zaległych sprawach .
Czy Wa-wa kombi nie miała przetłoczeń na dachu? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szjan-64 dnia Nie 11:44, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 12:19, 23 Sie 2009 |
 |
Oczywiście Szjan że pamiętam o naszych sprawach , co do przetłoczeń na dachu, to w/g moich źrudeł nie miała. Kant - tak, miała natomiast bagażnik dachowy, ale zabrakło mi już czasu na zrobienie go, może później, po remoncie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3971 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Nie 12:56, 23 Sie 2009 |
 |
RAFLAB gratulacje za Warszwkę.Jesteś dobry w te klocki Teraz w KAP będą W-wy kombi ale co zrobione własnoręcznie ma większą wartość. GRATULACJE. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 19:29, 23 Sie 2009 |
 |
szjan-64 napisał: |
Od dawna jestem fanem twioch prac ,Kombi super .Jak się odrobisz w domu to nieśmiało chcę się przypmnieć o naszych zaległych sprawach .
Czy Wa-wa kombi nie miała przetłoczeń na dachu? |
Facet się napracował, a ty go męczysz przetłoczeniami.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 19:34, 23 Sie 2009 |
 |
Ale oryginalnie przetłoczeń chyba nie było więc nie ma problemu:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Nie 19:40, 23 Sie 2009 |
 |
michael123 napisał: |
szjan-64 napisał: |
Od dawna jestem fanem twioch prac ,Kombi super .Jak się odrobisz w domu to nieśmiało chcę się przypmnieć o naszych zaległych sprawach .
Czy Wa-wa kombi nie miała przetłoczeń na dachu? |
Facet się napracował, a ty go męczysz przetłoczeniami.  |
moze zbliżam się do wieku kiedy bywa się "upierdliwym"
przepraszam -postaram się opanować  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 20:10, 23 Sie 2009 |
 |
Spoko, ja tam się nie obruszam, a wszelkie uwagi mile widziane, co by na przyszłość się poprawić  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Nie 20:43, 23 Sie 2009 |
 |
Po Velorexie Warszawa kombi jest drugim pojazdem który prowadziłem już na poważnie po drodze publicznej .Jednak jest coś na rzeczy z tymi przetłoczeniami na dachu .Nie jestm pewien ale mam jakieś przebłyski pamięci .Na dowód fotki z netu.Być może były tylko w wersii z bagażnikiem dachowym.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 20:48, 23 Sie 2009 |
 |
No faktycznie są, ale na pocieszenie siebie napiszę że w materiałkach jakie miałem do dyspozycji, takowych nie widziałem, stąd nie pojawiły się w moim modelu. Chinole chyba też ich nie zauważyli, ale o tym będzie można się przekonać już w tą środę  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 20:52, 23 Sie 2009 |
 |
No modelik przedni, na plus wychodzi to że sam musiałeś go zrobić, szkoda tylko że zaś biała, ale wiadomo ....
P.S Widze że masz model Skody Róómster  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 20:55, 23 Sie 2009 |
 |
Ano Pane, mam, bo takim na co dzień się poruszam - oczywiście też srebrna, no i modelik przerejestrowany i oczywiście z CB  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 21:00, 23 Sie 2009 |
 |
A takie coś mówisz Szjan:), w modelu tej wielkości to małe paski naklejone na dach:) ale faktycznie są, chociaż chyba nie zawsze były Mi się wydawało ze masz na myśli przetłoczenie rodem z 125 kombi:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 21:00, 23 Sie 2009 |
 |
Rejestracje z czego zrobiłeś, bo są różnego rodzaju metody
P.S Dobry samochód wybrałeś Przynajmniej marka ma coś z PRL-em wspólnego, ot takie małe nawiązanie to motywu przewodniego tego forum  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Nie 21:02, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 21:01, 23 Sie 2009 |
 |
A tak wygląda w całej okazałości ( stare zdjęcie, bo chwilowo wszystko spakowane)
[link widoczny dla zalogowanych]
A rejestracje na zwykłej plujce drukuję, nie jest to może Hard Core, ale jakoś tam się prezentuje  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAFLAB dnia Nie 21:03, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|