Autor |
Wiadomość |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2086 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Pon 21:17, 26 Kwi 2010 |
 |
januszu - ja nie w tym względzie pisałem żeś spekulant a jeno w tym, że jeśli ktoś miałby zakupić modele na wymianę (a tak pisali) i wysłać tobie a ty potem do czech to w 60zł się nie zmieści raczej... i wtedy można pomyśleć o alternatywie...
ale oczywiście polecam konszachty z panem j-64
i nawet sam zamawiam jeden u ciebie, bo mnie taki termin odbioru bardzo pasuje (teraz mam dołek złotówkowy) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
digital222
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 963 Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 8:12, 27 Kwi 2010 |
 |
Po fotkach widać już, że tak podrasowany traktorek ładnie będzie się prezentował i będzie świetnym uzupełnieniem kolekcji. Fajnie zapuściłeś silnik a co z napisem URSUS na boku maski? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marcin
User
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 460 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany:
Wto 8:57, 27 Kwi 2010 |
 |
Traktor z PRL. Bardzo ciekawy pomysł na model. Będę obserwował uważnie i czekam na kolejne zdjęcia.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4223 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 9:32, 27 Kwi 2010 |
 |
Tylko aż sie prosi żeby napis na kołach był STOMIL a nie BARUM  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 14:41, 27 Kwi 2010 |
 |
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1130 Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 15:06, 27 Kwi 2010 |
 |
Nie wiem czy są w zestawie ale przydałyby się dźwignie zmiany biegów (były po jednej po obu stronach siedzenia) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 20:39, 28 Kwi 2010 |
 |
Prace nad ciągniczkiem idą sobie powolutku w dobrym kierunku, tak na razie wygląda:
Tak wygląda z niepodmalowaną do końca kabiną
//\ |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Wto 2:44, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4223 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Śro 21:19, 28 Kwi 2010 |
 |
A jak rozwiązać sprawę mniejszych kół przednich?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 21:22, 28 Kwi 2010 |
 |
Trzeba będzie skombinować.
Z bloga Artemisa (polecam na tym blogu obejrzeć sobie dokładne zdjęcia modelu z Estetyki):
PRLowski model niestety jest dupny (albo przynajmniej nie tak dobry) w porównaniu z zetorkiem, dlatego z niego wykorzystał bym tylko koła (kopiowanie oczywiście). No i przednią oś trzeba bedzie wg planów przerobić. Damy radę. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 21:24, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1130 Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Śro 21:45, 28 Kwi 2010 |
 |
Podaj jak możesz jakiej wielkości są lub mają być w skali przednie koła w C385,jeszcze jedno C385 miał czterocylindrowy silnik,i chyba krótszą maskę (ale to może tylko mi się wydaje) z sześciocylindrowym silnikiem i napędem tylko na tył był 1212. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 21:47, 28 Kwi 2010 |
 |
Zaraz zmierzę i zedytuję ten wpis. Tak, generalnie przerabiania zetora trochę będzie, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ;]
Średnica opony:
790mm/43 = 18,34mm
Średnica felgi:
460mm/43 = 10,69mm |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 21:53, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1130 Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Śro 21:59, 28 Kwi 2010 |
 |
Tak jak myślałem opony od kultowego żuka się nadadzą (mam 7sztuk jakby ktoś chciał to mogę podesłać) podaj jeszcze długość maski w C385,przejrzałem zdjęcia w necie i 1212 ma wstawkę od strony kabiny.
EDIT
Źle się wyraziłem Porównaj długość maski modelu z maską w skali w/g planów C385 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez metall dnia Śro 22:05, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 22:01, 28 Kwi 2010 |
 |
zamawiam dwie
Maska, górna krawędź - 1550mm w skali -36mm
zetor w skali 41mm |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 22:03, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4223 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Czw 8:01, 29 Kwi 2010 |
 |
to ja też zamawiam dwie opony!!!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2086 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Czw 20:43, 29 Kwi 2010 |
 |
i ja też zamawiam dwie oponki
jeśli jednak ktoś chciałby odlać koła o etetycznego ursusa służę wzorem - jeden z moich dwóch ursusków i tak będzie malowany i poprawiany więc mogę zdjąć kółka i użyczyć
a co do zetorka i ursusa - z tego co mi wiadomo to bardziej ursus wywodzi się z zetora niż zetor z ursusa... a generalnie to efekt współpracy obu firm, a dokładniej "Ursus C-385 to ciężki ciągnik rolniczy produkcji zakładów Ursus w Warszawie, konstrukcja Polsko-Czechosłowackiego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Ciągników w Brnie" (wikipedia)
szukając dalej danych:
ursus c 385 posiadał silnik czterocylindrowy natomiast jego następca jest urcus c 1201 posiadający silnik sześciocylindrowy i był to odpowiednik zetora 12011 czyli po prostu zetor 12045/ursus c 1204 z napędem tylko na tył
czyli reasumując - z modelu zetorka można zrobić ursuska 1201 a c 385 trzeba szukać estetyki...
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Czw 21:06, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
 |
 |
|