Autor |
Wiadomość |
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3966 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 22:25, 17 Cze 2010 |
|
"ZARAZ WRACAM" ale chyba z nową konwersją. Cysior nie żebym się czepiał ale nie brakuje czarnej uszczelki na przedniej szybie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 22:27, 17 Cze 2010 |
|
Miodzio po prostu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:36, 17 Cze 2010 |
|
MARCO napisał: |
"ZARAZ WRACAM" ale chyba z nową konwersją. Cysior nie żebym się czepiał ale nie brakuje czarnej uszczelki na przedniej szybie |
Dzięki chłopaki.
Marco brakuje uszczelki, ale ja nie potrafię tak ładnie pociągniąc pisakiem jak smookee.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 10:00, 18 Cze 2010 |
|
Cysior a właśnie że spróbuj, bo tej uszczelki na serio brakuje. A sprawa jest banalna (nie używam pisaków). Bierzesz pędzelek 00, do tego czarny humbrol i malujesz bokiem pędzelka a nie końcówką i musi się udać. Czasem wystąpi error i tutaj dobra wiadomość, humbrol strasznie długo schnie, więc sobie nawet zdążysz zjeść obiad i jak wrócisz to jeszcze można naprawić błędy - wystarczy wykałaczką zdjąć jakieś nierówno wykonane kawałki, ew dla lepszego efektu, po starciu wykałaczką biorę na pędzelek trochę rozpuszczalnika do farb olejnych i przecieram końcówką pędzelka pozostałe resztki - efekt, nic nie widać. Zaraz zilustruję całość obrazeczkiem, popróbuj na jakimś modelu który np masz zamiar przerabiać kiedyś
Coś jak z zasadą drybrushing, że na wystającej części farbka i tak osiądzie a uszczelka jest taką wystającą częścią |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Pią 10:25, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:44, 18 Cze 2010 |
|
No dobra poćwiczę na czymś. Dzięki za obrazowe wyłożenie techniki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:44, 13 Lis 2010 |
|
Zgodnie z sugestiami poćwiczyłem
Ale dla mnie wygodniejsza i szybsza jest jazda markerem i na to ewentualnie bezbarwny matowy.
Tą bostonkę chciałem zrobić inaczej, nie jak wszystkie prosto z fabryki. Powiedzmy prawie nówka która przejechała przez parę kałuż
Jak ktoś widzi coś nie tak, to chętnie usłyszę uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Sob 13:20, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Sob 12:53, 13 Lis 2010 |
|
Jak dla mnie super, ale i tak sie przyczepię, dlaczego akurat na polnej drodze i w błocku? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:55, 13 Lis 2010 |
|
Syrenka z GS - w drodze do miasta |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Sob 12:58, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Sob 13:03, 13 Lis 2010 |
|
I chyba kierowca skrótem pojechał Wcześniej nie zauwazyłem, ale czy nie warto by było pokusić się o pomalowanie ramek trójkatów w drzwiach? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:06, 13 Lis 2010 |
|
No faktycznie, mogłem przejechać lakierem w kolorze nadwozia..niewykluczone, że poprawię choć teraz nie będzie to łatwe. Zresztą na każdym etapie prac te wszystkie mikroskopijne paseczki-rameczki w wykonaniu są cholernie trudne.. Osobiście poprawiłbym tez tylne światła, ale narazie nie mam pomysłu na technikę |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Sob 13:25, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Sob 13:07, 13 Lis 2010 |
|
kalki są beznadziejne
reszta pikna... a lusterka powalają
jan-kol prodakszyn? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:09, 13 Lis 2010 |
|
Hehehe...zagadza się. Made by jan-kol |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Sob 13:10, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 0:01, 14 Lis 2010 |
|
Do dwóch szczegółów się przyczepię.
1. (pewnie już nie do poprawienia) Listwa boczna jest poprowadzona po strasznie dużym łuku, w rzeczywistości była mniej wygięta, pierwsze lepsze zdjęcie od wuja googla pokazuje, że jej koniec powinien wypadać na wys. dolnej krawędzi przetłoczenia tylnej budy.
2. Błocenie jest bardzo fajne zrobione, acz brakuje mi go bardzo na "wewnętrznych" krawędziach błotników. Teraz wygląda to tak jakby ktoś ją z zewnątrz chlapał, a tak naprawdę chlapanie zachodzi od wewnątrz błotnika na zewnątrz więc im bliżej koła, tym więcej błota powinno być. Z poprawieniem tego, jeżeli się na to zdecydujesz, nie powinno być problemu.
Tak ogólnie to gratulacje za lakierowanie, i czystość wykonania, modelik prezentuje się super, z w.w. drobnymi zastrzeżeniami |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 0:01, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:11, 14 Lis 2010 |
|
1. Masz rację z listwą. Jest to trochę efektem ubocznym tego, iż za nisko w modelach są zaznaczone klamki.. Klamki powinny być na wys. górnej krawędzi przetłoczenia budy a nie są. Mógłbym listwę na drzwiach zrobić pod mniejszym kątem, ale wtedy właziłaby niemal na klamkę. Rozwiązaniem może być zlikwidowanie klamek i zrobienie ich nieco wyżej. No ale to już po ptokach.
2. Chlapanie poprawie, może nawet poeksperymentuje delikatnie z jakimś mini błotem - gliną, jak coś znajdę - ale na karoserii do testów, żeby nie spieprzyć tej Bostonki
Dzięki za opinie! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Nie 0:15, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Nie 0:33, 14 Lis 2010 |
|
Jeszcze ja się troszkę przyczepię :p bo im dłużej oglądam twoje dzieło tym bardzie przeszkadza mi oprócz ramek 1 rzecz, skoro się już pokusileś o zmiany to czy nic się nie da zrobic z tylnymi szybami?
Ps Bostonki miały w ogóle boczne listwy? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cochise dnia Nie 0:34, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|