|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
autobusy_prl
User
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 1450 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 7:56, 30 Lip 2013 |
|
i nie odciąłeś nadlewki z siodła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mvs
User
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:09, 31 Lip 2013 |
|
Teraz jeszcze z trzy dni pracy i naczepa będzie gotowa.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2622 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:48, 14 Sie 2013 |
|
jat02 napisał: |
obejmy koła zapasowego powinny być dwie |
Niezupełnie . Koła zapasowe powinny być dwa, przy czym każde z nich ma po jednej obejmie z zewnętrznej strony. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2622 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:07, 14 Sie 2013 |
|
Henx napisał: |
Dziękuję za dodatkowe zdjęcia. Dużo mi pomogły
Widzę, że ten Star z błotnikami jest na ulotce reklamowej i napisane na niej jest nie po polskiemu
A może to było tak, że krajowe nie miały błotników, a przeznaczone na eksport już tak? Podobne rzeczy miały często miejsce przy innych autach to możliwe, że tu też. |
Tak było. Model na eksport wyposażany był wyłącznie w kabinę N20, błotniki, chlapacze, małe chromowane kołpaki kół przednich (piast) i inne drobiazgi. Do wersji krajowych wszystkie te "extrasy" wchodziły później i nie wszystkie od razu.
Jeszcze inaczej było ze Starem/Barreiros Diesel ale to nie miejsce na tę historię .
Przeróbka na ciągnik bardzo ładna - gratuluję . Drobna uwaga: koła w srebrnym kolorze w oryginale nie występowały. Zwykle były w kolorze ramy lub rzadziej w kolorze kabiny. Trzeci kolor w wersjach krajowych nie był wprowadzany. No i koła zapasowe za kabiną były dwa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|