Autor |
Wiadomość |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Wto 19:51, 03 Maj 2011 |
 |
Nie mogąc się doczekać aż DeA wyda go w swojej kolekcji, korzystając z kilku dni wolnego, machnąłem sobie MR-a '76.
Oczywiście jest to tylko cienka próba, tak że proszę nie bić
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-05-03 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 20:02, 03 Maj 2011 |
 |
Przód bez zastrzeżeń, ale z tyłu czy powinien być zamek w klapie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Wto 20:09, 03 Maj 2011 |
 |
Zamki z tyłu bywały, fakt, może nie tak wypukłe, ale...
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 20:12, 03 Maj 2011 |
 |
To wiem już wszystko, co nie zmienia faktu że całość mi się podoba. Gratulacje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Wto 20:19, 03 Maj 2011 |
 |
Dzięki Robert, postaram się go przywieźć w październiku do Poznania  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 20:41, 03 Maj 2011 |
 |
Tak jak przód mi się bardzo podoba tak tył jakoś tak nie przemawia do mnie. Rafał te lampy bardziej mi pasują do fiata 128 niż do 125. Takie jakieś zbyt kwadratowe. Brałeś wzór z tej wycinanki 1:43, co mi wysłałeś?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2661 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 20:44, 03 Maj 2011 |
 |
Całkiem przyjemnie się prezentuje, choć ja osobiście przedłużyłbym klosze tylnych lamp bliżej narożników nadwozia, wyadją się zbyt kwadratowe.. Ale przód wyszedł bez najmniejszych zastrzeżen. Fajna pracka  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Wto 20:46, 03 Maj 2011 |
 |
No niestety lekko się na nich wzorowałem i wiem że finalnie nie wygląda to najlepiej, ale cóż, nie chce mi się już ich poprawiać , a pozatym w gablotce nie widać tyłu  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAFLAB dnia Wto 20:48, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
paragraf1973
User
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany:
Wto 20:48, 03 Maj 2011 |
 |
Realistyczny, fajny MR jakich wiele było i pewnie jeszcze wiele jest. Pozostałości z oryginału (zamek tylnej klapy i znak polskiego fiata - dekle ukradli pod blokiem) i dodatki z późniejszych wersji (czarne: ramki kierunków, wlot na słupku, kliny w uszczelkach szyb, wycieraczki, lusterko) oraz wymuszona przez leniwego blacharza/lakiernika decyzja o rezygnacji ze wszelkich listew i emblematu "licencja fiat".
Kolorek super dobrany. (LWP chyba takie miało)
I nareszcie ktoś zdobył się na przeróbkę klamek na kasetowe  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 23:17, 03 Maj 2011 |
 |
Wyszła ci z tego C klasa a nie M76. Mr 76 miał listwy boczne, chromowane wlot powietrza, chromowane dekle i chromowane ramki przednich zespolonych. Ale za to jest fajna c klasa:) |
|
|
|
 |
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 0:15, 04 Maj 2011 |
 |
Ale za to C nie miał zamka . Zamek wywalili w 1978 roku i do mniej więcej 1983 było po nim zagłębienie, a potem dopiero wyrównali na płasko  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Śro 5:27, 04 Maj 2011 |
 |
Blachy. 2modele skrobnąłeś?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3971 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 6:28, 04 Maj 2011 |
 |
Rafał model fajny. Tylne lampy zrobiłeś za kwadratowe powinny zachodzić jeszcze na błotniki. Czyli dłuższe do boków. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
paragraf1973
User
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany:
Śro 9:55, 04 Maj 2011 |
 |
chartkor napisał: |
Wyszła ci z tego C klasa a nie M76. Mr 76 miał listwy boczne, chromowane wlot powietrza, chromowane dekle i chromowane ramki przednich zespolonych. Ale za to jest fajna c klasa:) |
C klasa od 1983 r., a więc (oprócz gładkiego bagażnika) znak fso i boczne kierunki na błotnikach
[link widoczny dla zalogowanych]
Rafałowy to raczej uboga wersja z 1982 r. tylko, że z bagażnikiem na zamek. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paragraf1973 dnia Śro 9:56, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Śro 10:40, 04 Maj 2011 |
 |
Przeróbka fajna, lecz należałoby ją doposażyć.
-czarne kliny szyb były montowane dopiero pod koniec produkcji
- czarne wycieraczki to 1983 rok
- modele po 1975 roku posiadały seryjnie zagłówki z wyjątkiem kryzysówki z 80/81 roku
-czarne wloty powietrza na słupkach to 1980rok
- przednie kierunkowskazy i pozycyjne- nieposiadały poziomych klinów między nimi.
-nowe progi bez listewek to też kryzysówka z 80/81 roku lub modernizacja z 83
- ramki drzwi bez chromów to też 83 (c klasa)
- felgi bez kołpaków to kryzysówka z 80/81 roku.
- drzwi bez listewek kryzysówka 80/81 lub c klasa 83
- kolor to najprawdopodobniej L76 zielony groszkowy.
Jednym slowem wyszedł 'kundelek" jakich pełno w tym kraju.
Aha, i najważniejsze model twój i tobie ma się podobać  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba96 dnia Śro 10:47, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|