Autor |
Wiadomość |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3593 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 23:43, 28 Lis 2010 |
 |
ponieważ należy się z tym liczyć , że Nysa 522 w innej wersji niż milicyjna może się nie ukazać i jest to wielce prawdopodobne , może ktoś z forumowiczów podjąłby się fachowej przeróbki dostępnego nadwozia Nysy na przykładowo furgon bez okien (łatwo wtedy jest uzyskać wszystkie pozostałe wersje) a inny wykonałby formę i zrobił odlewy z żywicy , sądzę , że na naszym forum takie odlewy schodziłyby jak ciepłe bułeczki , ja sam kupiłbym 5-10 sztuk , przemyślcie to naprawdę poważnie , wydaje mi się , że jest to niezły pomysł na naprawdę fajne konwersje tego pojazdu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Bartek1994
User
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:10, 29 Lis 2010 |
 |
Jeśli cena wachała by się międzi 30-40 zł to bym się też skusił(oczywiście surową bym chciał do samodzielnego malowania itp) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 15:58, 29 Lis 2010 |
 |
Po pobieżnym lecz realnym przeliczeniu kosztów materiałów i wkładu pracy nie sądzę by cena takiej karoserii była niższa niż 70-90 zł Jeśli ktoś zrobi taniej piszę się na trzy sztuki.
Pomysł przedni lecz nie opłacalny  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Maniek
User
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:21, 29 Lis 2010 |
 |
Ja twierdzę, że w kap w końcu dadzą nysę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3593 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 18:33, 29 Lis 2010 |
 |
nic na to nie wskazuje , a jak zaznaczałem , z takiej skorupy można by praktycznie zrobić każdą wersję |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 19:18, 29 Lis 2010 |
 |
jeśli by się ktoś podjął takiej produkcji ,myślę że spokojnie ''zeszło by'' ze 20-30 sztuk u nas ,i trzy razy tyle na alledrogo .
Na pewno nie jest to projekt dla jednej osoby ,nie podoła czasowo i finansowo .
Wspieram oficjalnie pomysł Tomka -czy jest ktoś kto by się podjął? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:23, 29 Lis 2010 |
 |
A skąd domysły, że nie bedzie Nysy 522 w KAP-ie? |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 19:54, 29 Lis 2010 |
 |
Chcieli byście cala kompletna nyskę cy tylko karoserie? |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:06, 29 Lis 2010 |
 |
W sumie trzeba by zrobic kompletny odlew calej nyski wlacznie z wnetrzem.... Troche dutkow by trzeba zainwestowac.... |
|
|
|
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 21:01, 29 Lis 2010 |
 |
starczyła by sama "gładka buda" i tak resztę trzeba by przełożyć z "dawcy" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1133 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Pon 22:22, 29 Lis 2010 |
 |
Januszu niezupełnie ,trzeba by też odlać szyby.Ale nysa się pojawi choćby dlatego że wnętrze jest z "małymi" drzwiami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3593 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 23:06, 29 Lis 2010 |
 |
myślałem o samym nadwoziu , jak w konwersji , choćby do ZIMa-12 , tam też była sama karoseria , wszystkie pozostałe elementy łącznie z przednią szybą byłyby od MO , a nie czytacie dokładnie tego co piszę , to jeszcze raz , taka skorupa daje ogromne możliwości budowy kilku a nawet kilkunastu odmian tego pojazdu , naprawdę jest to jedyny polski pojazd , który doczekał się tylu odmian , a Nysa nawet jeżeli się pojawi , to nie wiadomo kiedy i czy w ogóle , drzwiami też się nie sugerujcie , Fiat 125p kombi miał deskę rozdzielczą od MRa , a jakoś nic o nim nie słychać , najważniejsze jest przystosować stare nadwozie , a samo wykonanie formy i odlewy jest stosunkowo proste , nadwozie jest gładkie , bez wnęk i przetłoczeń --- Janusz , Dremel w garść i do roboty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 0:18, 30 Lis 2010 |
 |
Myślę ze w cena 50-60 zl za goła bodę sam jest realna. |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 7:10, 30 Lis 2010 |
 |
50-60 złotych za budę, do tego farby i wszystko co potrzebne by ją zrobić dobrze, jeszcze dawca za 27-30, zdały by się blaszki i robi się ciut blisko 100 - 110 złotych.
Biorąc pod uwagę około 30 typów - niezła sumka.
Nie ukrywam, jestem za! Sami wiecie jak bliska jest mi Nysa, ale realnie Panowie. |
|
|
|
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Wto 8:19, 30 Lis 2010 |
 |
simon.templar napisał: |
50-60 złotych za budę, do tego farby i wszystko co potrzebne by ją zrobić dobrze, jeszcze dawca za 27-30, zdały by się blaszki i robi się ciut blisko 100 - 110 złotych.
Biorąc pod uwagę około 30 typów - niezła sumka.
Nie ukrywam, jestem za! Sami wiecie jak bliska jest mi Nysa, ale realnie Panowie. |
Zgadzam się z Simonem. To nie lepiej zamówić 30 Nysek i je przerabiać. Po co podnosić koszty, skoro żywiczny odlew i tak trzeba będzie przerabiać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|