|
Autor |
Wiadomość |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:17, 02 Kwi 2014 |
|
no , od razu lepiej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2614 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:42, 02 Kwi 2014 |
|
Ładnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 22:05, 02 Kwi 2014 |
|
max napisał: |
Wydaje się, że felgi w kolorze nadwozia to zmiana, która najbardziej zmienia wizerunek Żuka. |
Tak tak uważam, na tym zabiegu żuczek zyskuje najwięcej.
max napisał: |
Czy mogę prosić o info jaki to lakier? (producent i nr) |
To był jakiś humbrol z domowych zapasów. Numeru Ci nie podam, bo nie pamiętam, który to był (mam ich kilka). Dobierany "na oko", ale nie jest to dokładnie kolor nadwozia, tylko trochę jaśniejszy.
kolekcjoner87, zmiany jak najbardziej na plus. Jeszcze bym trochę popracował nad lampą cofania - tak chyba zostawiłeś "bolec" do mocowania w karoserii. Ja bym go ściął na równo, przeszlifował klosz od wewnątrz i pomalował, żeby powierzchnia wewnętrzna klosza była jednolita.
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Czw 10:11, 03 Kwi 2014 |
|
Jarek, popracuj nad zderzakami, bo masz krzywe,
kolekcjoner sobie z tym poradzil |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mvs
User
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:53, 03 Kwi 2014 |
|
Mam wątpliwości co do siedzeń lotniczych w tym modelu żuka. Z tego co pamiętam siedzenia lotnicze były montowane w ostatniej modernizacji żuka 1991/1992r w wersji a07 kiedy wprowadzono nie dzieloną tylną klapę, podwieszane pedały sprzegła i hamulca,osłonki na klamki zewnętrzne itp. Ja w swoim modelu ao6 wymieniłem fotele na standardowe ale w a06 nigdy nie były montowane lotnicze. A czy ktoś potwierdzi moje podejrzenie co do a07? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 15:05, 03 Kwi 2014 |
|
Raf napisał: |
Jarek, popracuj nad zderzakami, bo masz krzywe |
Troszku się "wygły"
Będzie jeszcze wymiana wycieraczek i będzie waloryzowany strażacki, to się "wyprości" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 98 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Czw 21:57, 03 Kwi 2014 |
|
No Żuczek ładniutki Oprócz felg mógłbyś jeszcze lekko zaznaczyć aluminiowe progi pod drzwiami Pozdrawiam i gratuluję wykonanych przeróbek |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gorset84 dnia Pią 0:18, 04 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:46, 04 Kwi 2014 |
|
Kolejny model to Nysa 521. Zmiany jakie wprowadzę to tylne kierunkowskazy, barwne wnętrze, odchudzone wycieraczki, przednia szyba (słupek przedzielający), usunięcie nadmiaru plastiku po odlewie fabrycznym i podmalowanie ramki przednich kloszy, głębia grila oraz pomalowanie felg w kolorze nadwozia pomijając chromowane dekle.
Na początek porównanie wycieraczki przed i po zabiegu odchudzania
Głębia grila:
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 14:21, 04 Kwi 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:48, 04 Kwi 2014 |
|
Jedna felga testowa ukończona, misja się powiodła, jako maskowanie dekla podczas lakierowania użyłem smaru - po wyschnięciu całości smar zdjęty i dekiel pozostał niklowany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Pią 20:29, 04 Kwi 2014 |
|
No i super z tymi felgami, ale po co się tak męczysz z jakimś smarem, jako maskowanie chromu ? Wystarczy zakupić w Lidlu ręczną wycinarkę do dziurek w skórzanych paskach za parę złociszonów, tą wycinarką wyciąć sobie ładniutkie, okrąglutkie kółeczko w zwykłej taśmie malarskiej ( takiej żótawej, do przyklejania foli malarskiej), nakleić na felgę i masz maskownicę - szybko, łatwo i bezproblemowo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:02, 04 Kwi 2014 |
|
No fakt, na pewno praktyczniej o ile taki dziurkacz wybije kółeczko idealne na średnicę kołpaka. Póki co korzystam z archaicznej metody - dziurkacz kosztuje, smar mam za darmo |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pią 22:03, 04 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Sob 8:52, 05 Kwi 2014 |
|
To w sumie "wykrojnik" do tych dziurek, ma on obrotową końcówkę z różnymi wielkościami, koszt zakupu niewielki, a przydaje się do bardzo wielu rzeczy - nie tylko w hobby, ale i w domu
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:55, 05 Kwi 2014 |
|
Model ukończony.
Wprowadzone zmiany: lakierowane felgi w kolorze nadwozia, barwne wnętrze, drewniana podłoga, usunięty nadmiar plastiku po odlewie (przednie reflektory), tablice rejestracyjne, odchudzone wycieraczki, głębia grila, zaznaczone tylne kierunkowskazy.
Co do uszczelek próbowałem zrobić ale wychodzi "amatorka" - widoczny ruch ręki, nierówności - wolę zostawić jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Sob 19:58, 05 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Sob 20:20, 05 Kwi 2014 |
|
Bardzo ładnie ,ale mała uwaga .Obudowa zegarów i zegary były czarne ,podszybie oklejone ciemna dermą .To samo wewnętrzna osłona silnika . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2614 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:27, 06 Kwi 2014 |
|
Ten model to taki misz-masz, że trudno go doprowadzić do poprawnego merytorycznie stanu. Wysoka deska rozdzielcza powinna być cała czarna jak napisał szjan-64. Tylko, że taka deska występowała w późnych wersjach Nysy 522 . Nysa 521 miała niską deskę starego typu, pomalowaną lakierem młotkowym lub w kolorze nadwozia. Zderzaki w 521 nie były malowane na czarno. Były srebrno-szare, młotkowe, niektóre wersje eksportowe miały zderzaki chromowane. Przednie migacze były duże i płaskie, takiego typu jak w Warszawie 223/224.
Ładnie zrobiona głębia atrapy chłodnicy i dobrze pomalowane felgi bardzo poprawiają wygląd modelu, który niestety nadal ma tyle wad, że nie oddaje poprawnego wyglądu rzeczywistego samochodu. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max dnia Pon 8:13, 07 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|