|
Autor |
Wiadomość |
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:24, 25 Lut 2015 |
|
LADA NIVA
Wprowadzone zmiany: zmatowiony profil opon, tablice rejestracyjne, malowane dodatkowe detale wnętrza (czerwona karoseria drzwi, niklowane listwy), barwione tylne światła oraz przednie kierunki i pozycyjne, wkład lusterka wstecznego, metalowe wycieraczki oraz sprężyny przedniego zawieszenia, poprawione malowanie wszystkich srebrnych listew okien, srebrny układ wydechowy, cieńsze chlapacze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Śro 16:38, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Samuray
User
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek
|
Wysłany:
Śro 19:56, 25 Lut 2015 |
|
Sprężyny zrobione takim sposobem jak w 125p 4x4? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:22, 25 Lut 2015 |
|
Dokładnie takim samym |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Śro 22:29, 25 Lut 2015 |
|
Pooglądaj zdjęcia, ale moim zdaniem wnęki przednich kierunków powinny być czarne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jacek j
User
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 782 Przeczytał: 60 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Czw 10:15, 26 Lut 2015 |
|
Witam,
A czy Polonezy LB nie były już na budzie MR 93 - czyli wlot na podszybiu, a nie na masce ? jeśli tak to na masce powinno być wgłębienie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 10:32, 26 Lut 2015 |
|
buusoola napisał: |
Pooglądaj zdjęcia, ale moim zdaniem wnęki przednich kierunków powinny być czarne. |
W sumie racja
Wyglądałaby jeszcze lepiej Pomysł ze sprężynami i malowaniem podwozia genialny. |
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:22, 26 Lut 2015 |
|
Seat 850
Wprowadzone zmiany: zmatowiony profil opon, metalowe wycieraczki, barwione tylne światła oraz przednie światła pozycyjne, uszczelki świateł pozycyjnych, poprawione malowanie wszystkich srebrnych listew okien, malowane lusterko wsteczne + wkład lusterka, tablice rejestracyjne, barwne wnętrze, poprawione malowanie uszczelki przedniej oraz tylnej szyby, podniesione przednie zawieszenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 64 tematy
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Czw 20:42, 26 Lut 2015 |
|
jacek j napisał: |
Witam,
A czy Polonezy LB nie były już na budzie MR 93 - czyli wlot na podszybiu, a nie na masce ? jeśli tak to na masce powinno być wgłębienie |
Pierwsze Trucki LB ( seryjna produkcja od 1991r) były budowane jeszcze na "pierwszej budzie"
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 20:22, 27 Lut 2015 |
|
Hej jak się zabierasz do malowania wnętrza aut? Przymierzam się do malowania wnętrza Syreny 104 i nie wiem czy deska trzyma się na jakiś bolcach? Malując boczki drzwi jakoś je odginasz, wyłamujesz a potem znów sklejasz ? |
|
|
|
|
Samuray
User
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek
|
Wysłany:
Pią 22:23, 27 Lut 2015 |
|
Boczki wystarczy odgiąć, a deskę wyciągnąć, przeważnie jest na nitach, ale bywa też że jest razem z wnętrzem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:01, 27 Lut 2015 |
|
Dokładnie, deska rozdzielcza jest mocowana na nity.
Ja ogólnie nity rozwiercam i deskę bez problemu demontuję.
Montuję ją ponownie używając odrobiny kleju.
Deski maluję różnie, sprejem w puszczce, czasami pędzelkiem z palety Pactry. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 23:25, 27 Lut 2015 |
|
Dzięki za rady. Nie wiedziałem jak się do tego zabrać a nie chciałbym niczego popsuć. Jutro dobiore się do tej deski |
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:56, 04 Mar 2015 |
|
OLTCIT CLUB
Wprowadzone zmiany: metalowe wycieraczki, tablice rejestracyjne, barwione tylne światła, uszczelki bocznych szyb, poprawione malowanie uszczelki przedniej oraz tylnej szyby, barwne wnętrze, zmatowiony profil opon, cieńsze chlapacze, imitacja wkładów lusterek, malowany układ wydechowy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 14:17, 04 Mar 2015 |
|
A możesz mi przybliżyć jak zabierasz się za proces robienia metalowych wycieraczek ?
U siebie deska, wnętrze już pomalowałem, wydech, światła. Po części wzorowałem się na twoich pracach i trochę po zdjęciach w necie.
Zostały mi jeszcze te wycieraczki do poprawienia |
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:41, 04 Mar 2015 |
|
Do wykonania wycieraczek niezbędna jest penseta (do kształtowania ramienia wycieraczki, a czasami pióra w zależności pod jakim kątem jest szyba, nożyczki (do cięcia drucika jubilerskiego na odpowiedni rozmiar), czarny flamaster lub srebrna farbka pactra oraz sam drucik jubilerski o średnicy 0,2mm (pióro) oraz 0,3mm (ramię). Do łączenia ramienia z piórem używam kleju typu super glue który nakładam punktowo i odsysam momentalnie palcem lub chusteczką by łączenie było stabilne i nie widoczne.
Otwory pod wycieraczki powstają po nagrzaniu igły zapalniczką i wtopieniu jej punktowo w sam środek plastikowego trzpienia, który został wcześniej w karoserii po ukręceniu plastikowej kapowej wycieraczki. |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|