|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 74 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:30, 11 Lis 2024 |
|
max, chyba nawet wiem co Ci nie pasuje. Dolny grill w Starach 200 ze starą atrapą był długi, a do tego były dwie wycieraczki, a nie trzy. Pogrzebałem trochę i ten egzemplarz to przejściówka z 1986 roku. Ma już trzy wycieraczki, a na dole atrapy ma wstawioną krótką siatkę i zaślepki po bokach. W oryginale tego właściciela tak jest. Jeśli został odrestaurowany zgodnie z historią, to raczej jest ok.
Fajny model, dobrze pokazujący realny pojazd. Właściciel ma jeszcze drugi w identycznym kolorze, tyle że z nową atrapą. Ciekawe, czy taki lakier w obydwu egzemplarzach był fabrycznym, czy to późniejsze malowanie. Gdzieś na youtube widziałem podobnego, a może nawet tego samego stara i we wnętrzu kabiny przebijał stary kolor w innym odcieniu zieleni. Miał chyba blachy WPP. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 81 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:45, 11 Lis 2024 |
|
sprzewo napisał: |
Ten model powstał w oparciu o samochód odrestaurowany na życzenie jego właściciela |
Tak, wiem. Ten odrestaurowany Star jest w bardzo rzadkiej wersji po pierwszej modernizacji w 1985 roku. Ma jeszcze płaski dach i stare atrapy (ta krótka dolna z klasycznej kabiny 642 Stara 28/29) ale już trzy wycieraczki, obrysówki dachowe i krótsze drzwi z zewnętrznym stopniem. Samochodów w takiej konfiguracji powstało na przełomie 1985/86 bardzo niewiele. Od 1986 produkowano już Stary z kolejnymi zmianami, m.in. wysokim dachem i zmienioną jednoczęściową atrapą.
Model ma drzwi długie i stare logo FSC ale rozumiem, że trudno byłoby to zmienić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|