 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 0:25, 05 Mar 2011 |
 |
Dziś w końcu skończyłem zaczętego ponad rok temu "bączka". Zmiany są następujące:
- poprawione zderzaki,
- usunięte dodatkowe cztery wloty na tylnej klapie,
- dodane przetłoczenie pod rejstracją,
- zrobiony od podstaw zamek otwierania tylnej klapy,
- kolor Motip 202C.
 |
|
|
|
 |
|
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 0:36, 05 Mar 2011 |
 |
Wyszedł pięknie, na prawdę ładny i tylko szkoda, że po tym jak włożyłeś w to tyle pracy dałeś takie grube rejestracje hm.... no ale i tak wyszedł Ci świetnie!
(ładnie kieruneczki na błotnikach:D ) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Sob 0:37, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1416 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Sob 0:49, 05 Mar 2011 |
 |
Czyli konwersja przedstawia MR 77 (bodajże od września), ale nie powiem - zacny  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAFLAB dnia Sob 0:49, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 0:56, 05 Mar 2011 |
 |
Dzięki. Rejestracje chyba jednak poprawię, bo rzeczywiście psują efekt. Bym zapomniał. Brakuje emblematów, ale to uzupełnię jak tylko księdzu upora się z kalkami
RAFLAB napisał: |
Czyli konwersja przedstawia MR 77 (bodajże od września), ale nie powiem - zacny  |
Tak, to ta wersja z montowanymi już polskimi blachami. Model z kapu przedstawiał model zmontowany z włoskich blach. |
|
|
|
 |
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:28, 05 Mar 2011 |
 |
A ja trochę pomarudzę Choć zdaję sobie sprawę, że te maluszki są naprawdę małe do dłubania - sam teraz pracuje nad crash testem i pójdę chyba po najłatwiejszej linii oporu i wiele rzeczy sobie odpuszczę..
Uszczelki pod przednimi kierunkami trochę nierówne i zbyt powieszają całe kierunkowskazy. Również uszczelka tylna i przednia szyby robi wrażenie zbyt szerokiej/wielkiej? Za to te najmniejsze pod kierunkowskazami z boku są super.
No i same kolory kloszy lamp tylnych są bardzo realistyczne (czym robiłeś) ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Sob 9:29, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 11:52, 05 Mar 2011 |
 |
cysior napisał: |
Uszczelki pod przednimi kierunkami trochę nierówne i zbyt powieszają całe kierunkowskazy. Również uszczelka tylna i przednia szyby robi wrażenie zbyt szerokiej/wielkiej? Za to te najmniejsze pod kierunkowskazami z boku są super.
No i same kolory kloszy lamp tylnych są bardzo realistyczne (czym robiłeś) ? |
Fakt uszczelki pod kierunkami niewyszły najlepiej i zdaję sobie z tego sprawę. Uszczelki szyb malowałem po oryginalnych krawędziach. Wiele można by poprawić, ale jak się człowiek zacznie zagłębiać w szczególy to może wejść za daleko i nie wybrnąć. Tylne klosze odbarwiłem w DOT-cie a później poszedł czerwony klar Humbrolla i pomarańczowy klar Pactry. Tylne lampy (jeśli chodzi o bryłę) też są zepsute.
Genralnie wszystko da się poprawić, ale te maleństwo naprawdę nie najłatwiej się robiło. Każdy następny model może być tylko lepszy  |
|
|
|
 |
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Sob 12:20, 05 Mar 2011 |
 |
Bardzo mi się podoba wykonanie ,ale proponuje zrobić "coś" z tymi nieszczęsnymi felgami .Na forum jest gdzieś opisany sposób gdzie można to wykonać w prosty sposób. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|