|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Pią 9:22, 15 Sty 2010 |
|
no to jak już będziesz dotykał fiaciora zo może zrobisz mu dużo zdjeć?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 11:45, 15 Sty 2010 |
|
Pewnie że zrobię. Dotykałem go już kiedyś i nawet w nim siedziałem itp. Porobię fotki z nowymi lampami jak je zamontuję. Będzie to już jutro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Pią 11:58, 15 Sty 2010 |
|
to pamietaj o dokładnych zdjeciach wnętrza !!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 16:37, 15 Sty 2010 |
|
Dokładne jak dokładne. Tam jest ciemno jak w d... u murzyna. To muzeum jest bardzo skromne i warunki tam są dalekie od ideału. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 17:34, 18 Sty 2010 |
|
Proszę! Oto ja i moje (nasze) dzieło! Wiszą, świecą i pięknie wyglądają! Okazało się, że tam jest tak narąbane w elektryce, że głowa mała. Musieliśmy dorobić część instalacji do nie, ale się udało! Obiecane fotki trochę później:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1313 dnia Pon 17:35, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 22:33, 20 Sty 2010 |
|
Chciałem Wam powiedzieć, że jest mi dość przykro. Większość uważa się za pasjonatów motoryzacji, znawców, itp. Jednak widzę, że dla niektórych ważniejsza jest kwestia niedoskalowania modelu o 0,5%, podziwianie kolejnych konwersji... wszystko się zgadza, ja je też podziwiam. Myślę jednak, że moja inicjatywa i to, co zrobiłem dla prawdziwego zabytku, naszej chluby jaką jest Rekord zasługuje na chociaż mały komentarz. Ten samochód jest wart więcej niż te modele wszystkie razem wzięte i wszystkie inne konwersje. Jednak większość bardziej interesuje kto zrobi dokładniejszy jego model, a nie los tego jedynego prawdziwego auta. Prześcigają się kto zrobił ładniejsze detale Rekorda, kto zrobił piękniejsze halogeny, podczas gdy ten prawdziwy ich nie ma, bo zostały mu skradzione. Może nawet niektórych to nie obchodzi. Kto wie, że przez lata niszczał na podwórzu FSO? Kto z Was go dotykał, widział na żywo, pracował przy nim i darował mu odnowione elementy - nikt. Za to modele robią wszyscy... Ja ze swojego studenckiego portfela zakupiłem lampy, odnowiłem je i pojechałem z Gdyni do Warszawy żeby je montować. Myślałem, że się ktoś zainteresuje, ale najważniejsze są dokładne zdjęcia... Panowie, proszę nie brać tego co piszę jako obrazę, ale jest mi zwyczajnie przykro, nikt nawet słowa nie napisał... |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 23:17, 20 Sty 2010 |
|
może i masz rację , ale po to jest to forum , żeby mówić o modelach , tym bardziej , że wylewasz żale w temacie - prace własne - może i mało o Rekordzie , ale był to wyłącznie aspekt propagandowy , który nie miał miejsca wcześniej ani nigdy później . Fiat był specjalnie przygotowany do bicia rekordu o odpowiednio przystosowany do jazdy długodystansowej . Żaden samochód FSO nie był chyba tyle razy naprawiany jak pojazdy podstawione do tej imprezy (a było ich kilka) . Jako wieloletni były sędzia rajdów samochodowych , jeszcze za prezesury Sobiesława Zasady w Automobilklubie Krakowskim byłem obecny przy wszystkich imprezach organizowanych przez AK i PZMot . O wiele bardziej warty zainteresowania jest udział naszych samochodów rodem z FSO w renomowanych rajdach samochodowych jak choćby Rajd Akropolu cz Monte Carlo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 23:26, 20 Sty 2010 |
|
Hej 1313 bez nerwów, może to sprawa "dobrze" ostatnio działającego forum, mi np dopiero teraz wyświetliło że mam tu nieprzeczytane posty, natomiast w pracach własnych wyświetla mi bez przerwy mimo iż przeczytane mam wszystkie i żadnych nowych nie ma:/
potem sobie na spokojnie poczytam co tam się działo z fiacikiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:42, 20 Sty 2010 |
|
1313 to się chwali, że są tacy jak Ty że nie tylko modele, ale i oryginały. I że poświęcasz jeszcze swój czas i kasę na renowację historii. Akurat za fotkami to ja tak sobie , ale z przyjemnością bym zobaczył na żywca auto którego mam model.. zresztą te inne kultowe które tam mają też..może gdy kiedyś w końcu odwiedzę Warszawę.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 23:50, 20 Sty 2010 |
|
Ja rozumiem, że to forum modelarskie. Ale napisałem o tym w temacie o Rekordzie i uważam, ze jest to może i nietypowa, ale właśnie praca własna i to napewno nie niższej rangi niż wykonanie modelu. Nie chcę, aby mnie wychwalać, bo robię to dla historii, a nie dla przechwałek. Propaganda? Może i propaganda, ale to jest nasza historia! I nic tego nie zmieni. Poza tym, czy teraz mamy się czym chwalić? Idąc dalej, czy nasza wspaniała drużyna piłkarska pod kierownictwem Pana Górskiego też była propagandą? Teraz nie ma propagandy, ale nie ma i powodów do zachwytu. Mnie tylko chodzi, aby zachować pewne proporcje w priorytetach. Modelami można się zachwycać, sam to robię. Kolekcjonuje, poprawiam, ale nie można zapominać o oryginałach. To one są naszą inspiracją, to je powinniśmy kochać i szanować i dbać o nie, a nie odwrotnie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:01, 06 Wrz 2010 |
|
Witam. Jestem w trakcie planowania konwersacji fiacika, ale nigdzie nie moge znalesc fotek jak wygladal w srodku. Moze ktos jest mi w stanie pomoc?
Dzieki ;) |
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:58, 06 Wrz 2010 |
|
W tym wątku znajdziesz linki do filmików z tego wydarzenia, na pewno coś podpatrzysz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Pon 18:36, 06 Wrz 2010 |
|
a antena gdzie ma w końcu być ?,w każdym modelu jest w innym miejscu
proszę o zdjęcie tej częci oryginału. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 16:59, 07 Wrz 2010 |
|
Antena byla po lewj stronie wg. filmu "Ballada o Fiacie i 7 wspaniałych" |
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:12, 07 Wrz 2010 |
|
tytus1982 napisał: |
Antena byla po lewj stronie wg. filmu "Ballada o Fiacie i 7 wspaniałych" |
potwierdzam, po stronie kierowcy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Wto 17:14, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|