|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Czw 22:53, 26 Maj 2011 |
|
Szczęście że drzwi oryginału są zielone i tak bardzo nie rzuca się ten brak w oczy. Mogli w sumie tylko zaznaczyć je na ściance tendra i było by ok, bez dodatkowej części. Chinole zrobili ten sam błąd co przy D51 - symetryczny układ wiązarów po obu stronach zamiast obrócenia jednego zestawu o 90 stopni.
A mnie się krokodyl trafił taki że musiałem go rozebrać na kawałki i skręcić od nowa poprawnie i wygląda jak z fotki |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:40, 27 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 22:49, 12 Cze 2011 |
|
Na Twojej fotce widzę jeszcze ze Chinol zapaskudził żółtą farbą ten srebrny wentylator (czy coś) na dachu. Widziałem w sklepie podobny feler. Z metalu ma chyba zrobioną całą ostoję (podwozie) |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 9:28, 16 Wrz 2011 |
|
W sumie niezły. Mogliby tylko wzorem DelPrado zrobić okienka z przodu budki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przedni Wózek tendra też jest dziwne i to zarówno w DelPrado jak i w Amercomie. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:25, 02 Lis 2011 |
|
Oho a więc z fabryki wyszedł jednak chociaż jeden nie spartolony Ty5. Gratuluję farta. |
|
|
|
|
rzymianin22
User
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Leszno
|
Wysłany:
Pią 19:12, 27 Kwi 2012 |
|
Ta seria jest czymś nowym, ale moim zdaniem wykonanie jest kiepskie, nie które modele wołają o pomstę do nieba. Mam też wielkie pretensje do wydawcy Amercomu, za to, że do tej pory pojawiła się tylko jedna polska lokomotywa, a z innych krajów było już po kilkanaście sztuk. W tej sprawie pisałem do Amercomu, nie dostałem żadnej odpowiedzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:15, 04 Sie 2012 |
|
mireks --> Tak już chyba od ponad miesiąca to wiadomo. Najpierw była ilość 55 modeli ale zmniejszyli na 53 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|