FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kolekcja - Lokomotywy Świata Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Śro 22:47, 26 Sty 2011 Powrót do góry

Trochę mi tam nie po drodze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Czw 12:31, 27 Sty 2011 Powrót do góry

Arek napisał:


Narazie PKP Cargo utrzymuje w ruchu parowozy, ale przyjdzie taki moment w którym jakiś młody księgowy powie: "wystarczą wszystkim modeliki a Amercomu" i wtedy zacznie się lament miasta, że umarła turystyka.


No i trafiłeś w sedno sprawy. Wolsztyn nic nie zrobi, bo Wolsztyn nie ma parowozowni. Ta należy do PKP Cargo. Nie ma co liczyć, że księgowy zamknie parowozownie, bo równie dobrze mógłby sobie strzelić w łeb. Nie zabija się kur znoszących złote jajka. Wolsztyn zabije co innego. Nie ma powoli maszynistów, którzy mogliby obsługiwać parowozy. A dlaczego nie ma??? Bo nie ma kto przeprowadzić egzaminu!!! [sic!]. Ostatnia osoba, która mogła by siedzieć w komisji, nie spełnia warunku formalnego - nie ma wykształcenia średniego. Bo jaki mistrz, obsługujący parowozy miał średnie wykształcenie!!!!!!!!!!!!! Jest to absurd, ale niestety prawdziwy!!!

Arku sorki ale usunęło mi się Twojego posta! Nie było to zamierzone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
j.jacek
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 0:11, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Witam
Bardzo proszę o pomoc mieszkańców Wawy zainteresowanych tym tematem.
Potrzebuje info ,gdzie widzieli jeszcze w sprzedaży nr 1 z DEA. PT 47 .???
Syn sie uparł że chce zbierać te kolejki Very Happy ,a tatuś lata po kioskach i szuka Very Happy [ zaraz będzie stary kup gablotkę Very Happy ].
Czekam na jakąś wiadomość.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 16:18, 01 Lut 2011 Powrót do góry

Jak tutaj przeczytałem pierwszy nr lokomotyw deagostini miał w w kiosku kosztować 14,90, a ja ja byłem wczoraj w empiku i patrzę, a tam 3 numery tej serii. Z ciekawości wziąłem, a na folii naklejka, że jest to numer specjalny i cena 9,90. Very Happy I w związku z tym zakupiłem nr 1 Pt47 i myślę nad zakupem reszty. Razz
Samik
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Wto 16:52, 01 Lut 2011 Powrót do góry

Dziergol napisał:
Jak tutaj przeczytałem pierwszy nr lokomotyw deagostini miał w w kiosku kosztować 14,90, a ja ja byłem wczoraj w empiku i patrzę, a tam 3 numery tej serii. Z ciekawości wziąłem, a na folii naklejka, że jest to numer specjalny i cena 9,90. Very Happy I w związku z tym zakupiłem nr 1 Pt47 i myślę nad zakupem reszty. Razz


Kupuj, bo więcej nie wyjdzie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MARCO
User



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3967
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:11, 01 Lut 2011 Powrót do góry

Kupuj kupuj Laughing Laughing Laughing bo za chwilę możesz żałować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:15, 02 Lut 2011 Powrót do góry

Ten Mallard to potwierdzenie teorii że "chińskie rączki" które składały Ty5 specjalnie na nasz rynek dostały mniej kasy niż za składanie Mallarda zapewne nie tylko dla Polaków. Z egzemplarzy które oglądałem, żaden nie miał takich rażących wad jak większość Ty5 (np. zapaskudzenie klejem, czy niespasowanie części). Chociaż akurat w tym który kupiłem, po otwarciu opakowania zauważyłem że tender nie był dokładnie skręcony, sam dokręciłem śrubki.
Gość







PostWysłany: Śro 23:27, 02 Lut 2011 Powrót do góry

jednak widać różnicę w jakości między dea a amercomem Shocked
Gość







PostWysłany: Pią 23:04, 04 Lut 2011 Powrót do góry

mireks napisał:
semafor napisał:
jednak widać różnicę w jakości między dea a amercomem Shocked


Gdyby jednak skoncentrowali się na parowozach, to kolekcja by im szła na pewno, bo parowozy zawsze ładnie wyglądają na tle innych lokomotyw i zbyt byłby gwarantowany. Kwestia tylko ceny :roll:


Zgadzam się Smile parowoziki robią swój klimat nawet shinkansen, który jest całkiem przyzwoicie zrobiony nie daje tyle uroku na półce co parowoziki Smile
paragraf1973
User



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Sob 13:10, 05 Lut 2011 Powrót do góry

Dla miłośników parowozów:

[link widoczny dla zalogowanych]

Odkupiony przez miasto ze złomu za grosze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 15:38, 05 Lut 2011 Powrót do góry

Pewnie się wiele osób w tym momencie obraziło, bo przecież zamiast "niszczyć" ten parowóz można by go wyremontować! Razz

Ale mi się ta rzeźba podoba, niesamowity widok !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
msch00
User



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 657
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz/Elbląg

PostWysłany: Sob 20:47, 05 Lut 2011 Powrót do góry

Czasem remont-odbudowa jest całkowicie nie opłacalna, i takie wykorzystanie lokomotywy (lub jej pozostałości) może dać jej drugie życie. Bo jeśli nie .... to pozostaje pocięcie na żyletki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:22, 07 Lut 2011 Powrót do góry

Całkiem niezły pomysł na pomnik. Mnie tam na przykład nie jest żal że nie gnije jako kolejny "pomnik techniki" koło dworca czy lokomotywowni. A tym bardziej że nie skończył w hucie. W sumie to też jakiś sposób na to żeby kolej w Polsce się miło kojarzyła.
A wracając do jakości modeli. Mallard jest ok, tylko paradoksalnie w modelu lokomotywy w której opływowość była ważna i tender był blisko parowozu żeby nie było zawirowań powietrza, tu jest dalej niż w pozostałych modelach.
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3554
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 22:31, 13 Lut 2011 Powrót do góry

mam wątpliwości co do skali N w lokomotywach świata , chciałem zrobić inne podstawki z wykorzystaniem torów modelowych N , ale brakuje na rozstawie kół prawie 2mm , czyli co , następna seria skopana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
msch00
User



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 657
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz/Elbląg

PostWysłany: Pon 19:29, 14 Lut 2011 Powrót do góry

jat02 napisał:
mam wątpliwości co do skali N w lokomotywach świata , chciałem zrobić inne podstawki z wykorzystaniem torów modelowych N , ale brakuje na rozstawie kół prawie 2mm , czyli co , następna seria skopana


jat02 zmierzyłem rozstaw szyn na podstawkach i wynosi 9mm. Lokomotywy wybiórczo - Pt47, Flying Scotsman, Shinkansen i też wychodzi mi 8,5-9mm. 9mm to std skali N.
Podaj jakie lokomotywy stawiałeś na torach od N, sprawdze te modele u siebie.
Docelowo tez mam takie plany, aby lokomotywy zdjąc z podstawek i postawić na torze modelowym

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin