 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 22:47, 26 Sty 2011 |
 |
Trochę mi tam nie po drodze  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4224 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Czw 12:31, 27 Sty 2011 |
 |
Arek napisał: |
Narazie PKP Cargo utrzymuje w ruchu parowozy, ale przyjdzie taki moment w którym jakiś młody księgowy powie: "wystarczą wszystkim modeliki a Amercomu" i wtedy zacznie się lament miasta, że umarła turystyka. |
No i trafiłeś w sedno sprawy. Wolsztyn nic nie zrobi, bo Wolsztyn nie ma parowozowni. Ta należy do PKP Cargo. Nie ma co liczyć, że księgowy zamknie parowozownie, bo równie dobrze mógłby sobie strzelić w łeb. Nie zabija się kur znoszących złote jajka. Wolsztyn zabije co innego. Nie ma powoli maszynistów, którzy mogliby obsługiwać parowozy. A dlaczego nie ma??? Bo nie ma kto przeprowadzić egzaminu!!! [sic!]. Ostatnia osoba, która mogła by siedzieć w komisji, nie spełnia warunku formalnego - nie ma wykształcenia średniego. Bo jaki mistrz, obsługujący parowozy miał średnie wykształcenie!!!!!!!!!!!!! Jest to absurd, ale niestety prawdziwy!!!
Arku sorki ale usunęło mi się Twojego posta! Nie było to zamierzone. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 0:11, 30 Sty 2011 |
 |
Witam
Bardzo proszę o pomoc mieszkańców Wawy zainteresowanych tym tematem.
Potrzebuje info ,gdzie widzieli jeszcze w sprzedaży nr 1 z DEA. PT 47 .???
Syn sie uparł że chce zbierać te kolejki ,a tatuś lata po kioskach i szuka [ zaraz będzie stary kup gablotkę ].
Czekam na jakąś wiadomość.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 16:18, 01 Lut 2011 |
 |
Jak tutaj przeczytałem pierwszy nr lokomotyw deagostini miał w w kiosku kosztować 14,90, a ja ja byłem wczoraj w empiku i patrzę, a tam 3 numery tej serii. Z ciekawości wziąłem, a na folii naklejka, że jest to numer specjalny i cena 9,90. I w związku z tym zakupiłem nr 1 Pt47 i myślę nad zakupem reszty.  |
|
|
|
 |
Samik
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 606 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany:
Wto 16:52, 01 Lut 2011 |
 |
Dziergol napisał: |
Jak tutaj przeczytałem pierwszy nr lokomotyw deagostini miał w w kiosku kosztować 14,90, a ja ja byłem wczoraj w empiku i patrzę, a tam 3 numery tej serii. Z ciekawości wziąłem, a na folii naklejka, że jest to numer specjalny i cena 9,90. I w związku z tym zakupiłem nr 1 Pt47 i myślę nad zakupem reszty.  |
Kupuj, bo więcej nie wyjdzie.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3971 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 21:11, 01 Lut 2011 |
 |
Kupuj kupuj bo za chwilę możesz żałować  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 19:15, 02 Lut 2011 |
 |
Ten Mallard to potwierdzenie teorii że "chińskie rączki" które składały Ty5 specjalnie na nasz rynek dostały mniej kasy niż za składanie Mallarda zapewne nie tylko dla Polaków. Z egzemplarzy które oglądałem, żaden nie miał takich rażących wad jak większość Ty5 (np. zapaskudzenie klejem, czy niespasowanie części). Chociaż akurat w tym który kupiłem, po otwarciu opakowania zauważyłem że tender nie był dokładnie skręcony, sam dokręciłem śrubki. |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Śro 23:27, 02 Lut 2011 |
 |
jednak widać różnicę w jakości między dea a amercomem  |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Pią 23:04, 04 Lut 2011 |
 |
mireks napisał: |
semafor napisał: |
jednak widać różnicę w jakości między dea a amercomem  |
Gdyby jednak skoncentrowali się na parowozach, to kolekcja by im szła na pewno, bo parowozy zawsze ładnie wyglądają na tle innych lokomotyw i zbyt byłby gwarantowany. Kwestia tylko ceny :roll: |
Zgadzam się parowoziki robią swój klimat nawet shinkansen, który jest całkiem przyzwoicie zrobiony nie daje tyle uroku na półce co parowoziki  |
|
|
|
 |
paragraf1973
User
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 283 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany:
Sob 13:10, 05 Lut 2011 |
 |
Dla miłośników parowozów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odkupiony przez miasto ze złomu za grosze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 15:38, 05 Lut 2011 |
 |
Pewnie się wiele osób w tym momencie obraziło, bo przecież zamiast "niszczyć" ten parowóz można by go wyremontować!
Ale mi się ta rzeźba podoba, niesamowity widok ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
msch00
User
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 669 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz/Elbląg
|
Wysłany:
Sob 20:47, 05 Lut 2011 |
 |
Czasem remont-odbudowa jest całkowicie nie opłacalna, i takie wykorzystanie lokomotywy (lub jej pozostałości) może dać jej drugie życie. Bo jeśli nie .... to pozostaje pocięcie na żyletki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 21:22, 07 Lut 2011 |
 |
Całkiem niezły pomysł na pomnik. Mnie tam na przykład nie jest żal że nie gnije jako kolejny "pomnik techniki" koło dworca czy lokomotywowni. A tym bardziej że nie skończył w hucie. W sumie to też jakiś sposób na to żeby kolej w Polsce się miło kojarzyła.
A wracając do jakości modeli. Mallard jest ok, tylko paradoksalnie w modelu lokomotywy w której opływowość była ważna i tender był blisko parowozu żeby nie było zawirowań powietrza, tu jest dalej niż w pozostałych modelach. |
|
|
|
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3592 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:31, 13 Lut 2011 |
 |
mam wątpliwości co do skali N w lokomotywach świata , chciałem zrobić inne podstawki z wykorzystaniem torów modelowych N , ale brakuje na rozstawie kół prawie 2mm , czyli co , następna seria skopana |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
msch00
User
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 669 Przeczytał: 34 tematy
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz/Elbląg
|
Wysłany:
Pon 19:29, 14 Lut 2011 |
 |
jat02 napisał: |
mam wątpliwości co do skali N w lokomotywach świata , chciałem zrobić inne podstawki z wykorzystaniem torów modelowych N , ale brakuje na rozstawie kół prawie 2mm , czyli co , następna seria skopana |
jat02 zmierzyłem rozstaw szyn na podstawkach i wynosi 9mm. Lokomotywy wybiórczo - Pt47, Flying Scotsman, Shinkansen i też wychodzi mi 8,5-9mm. 9mm to std skali N.
Podaj jakie lokomotywy stawiałeś na torach od N, sprawdze te modele u siebie.
Docelowo tez mam takie plany, aby lokomotywy zdjąc z podstawek i postawić na torze modelowym
Pozdr |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|