Autor |
Wiadomość |
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 5:23, 03 Kwi 2014 |
|
Rzadko kupuję modele współczesnych aut, ale czasem warto zrobić wyjątek.
TSM - Rolls Royce Phantom Coupe, 2009
Świetny model charakterystycznego klasyka. Kupię (w rozsądnych cenach) inne TVR od Sparka.
Spark - TVR 450 SEAC, 1986
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Wto 7:57, 17 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
FF
User
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 574 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek
|
Wysłany:
Czw 16:54, 03 Kwi 2014 |
|
Całe szczęście, że czasem robisz wyjątek Dzięki temu mamy okazję podziwiać tak wspaniałe modele jak prezentowany Rolls Royce. Majestat i wielkość tego auta biją nawet z modelu Aż się prosi o jakieś fotograficzne porównanie z jakimś modelem małego auta. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:21, 03 Kwi 2014 |
|
Ostatnio często licytuję Rollsy by TSM i nawet wygrywam. Następnego i to współczesnego mam już na snajperze.
A to przykładowe porównanie:
A dzisiaj dotarł Marzal z akcji Piotrka - THX .
Jakość modelu nawet akceptowalna - Marzal by Polistil nie jest już najlepszym Marzalem w tej skali w moim zbiorku. Zacząłem rozglądać się za jeszcze dwoma Lambo z tej serii.
Na podwoziu modelu nie ma informacji o producencie - czy ktoś wie, jaka firma dostarcza modele dla Fabbri? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Wto 7:58, 17 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:26, 11 Kwi 2014 |
|
Nowy nabytek. Właściwie miał być czerwony, ale trafił się srebrny. A ponieważ wyszło dziś słońce, to od razu przeszedł sesję:
Jensen Healey MkII, 1972 - Neo Models
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:59, 14 Kwi 2014 |
|
Dzisiejsze doładowanie.
Początek minizbiorku Elanów:
Spark - Lotus Elan S4 Sprint DHC, 1971
Piękny model, na zdjęciu tego nie widać.
Przy okazji długo odkładany zakup:
Neo - Austin Cambridge Traveller, 1966
Ciężki i chłodny w dotyku - najwyraźniej metal a nie żywica.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Pon 10:11, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 18:30, 14 Kwi 2014 |
|
NEO się wzięło za metal? No proszę, ciekawa informacja. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:18, 18 Kwi 2014 |
|
Dzisiaj słońca wystarczyło na sesję tylko jednego modelu, ale za to jakiego .
Jeden z nowych nabytków z paczki od Wiesia - kolejny żywiczny Maserati by PMA. Znakomicie wykonany, zakup obowiązkowy.
Maserati Indy, 1970 - PMA, 1:43
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FF
User
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 574 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek
|
Wysłany:
Pią 16:28, 18 Kwi 2014 |
|
Przez takie modele zaczynam się zastanawiać nad odejściem od zasady niekupowania modeli żywicznych. Model wykonany fenomenalnie, ilość detali wręcz powala. Do tego cudowne wnętrze od którego nie można oderwać oczu. Świetny model, pozytywnie zazdroszczę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 23:35, 18 Kwi 2014 |
|
Piękny model i piękne auto ! Coś mi się wydaje, że PMA generalnie poprawia jakość modeli ale to chyba zasługa coraz większej konkurencji na rynku :-). |
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:10, 19 Kwi 2014 |
|
Żywica im tak dobrze chyba wychodzi po prostu Co do modelu to bardzo fajna czerwień i ogólnie też świetny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:32, 19 Kwi 2014 |
|
Jakość nowych modeli Minichampsa generalnie poszła w górę. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach i widać to w detalach. Wystarczy porównać np. przednie reflektory w ubiegłorocznym modelu Porsche 928S (niedawno przeszedł sesję, więcej zdjęć na 15 stronie wątku) ze "starymi" modelami Porsche 928S4 (które de facto były bardzo udane - jednak tak silne "zaakcentowanie żarówek" to już przesada):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale oczywiście to, że PMA wzięło się za żywicę, świadczy o próbie odzyskania klientów, którzy "przeszli do obozu Neo". W moim przypadku ta taktyka się sprawdza. Szkoda tylko, że finansowo nie jestem w stanie przetrawić tych wszystkich nowości - znów nie wygrałem w totka... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
digital222
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 963 Przeczytał: 56 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 8:55, 19 Kwi 2014 |
|
Piękne modele! Porsche w tych wersjach najbardziej mi się podobają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mp91
User
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 598 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Sob 11:50, 19 Kwi 2014 |
|
PMA chyba poważniej bierze sie za żywice i bardzo dobrze, tym bardziej, ze na przykładzie czerwonego Maserati wychodzi im to naprawdę świetnie
Co do jakości "zwykłych" nowych Minichamps'ów to rzeczywiście widac duże różnice, głównie tak jak pisałeś w szczegółach, kiedyś światła były bardziej takie jakby matowe, bez tej "głębi" - teraz jest o wiele lepiej, również wykonanie felg oraz wnętrza jest lepsze, dokładniejsze
p.s. niebieskie 928 również mam i jest to bardzo udany i godny polecenia model |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mp91 dnia Sob 11:50, 19 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:19, 19 Kwi 2014 |
|
Dziś dla odmiany nowy nabytek krańcowo odmienny od Maserati - sympatyczna dwusuwowa dekawka z "kultowym" silnikiem 3=6, co jak pamiętamy zgodnie z obserwacją producentów oznaczało, że trzy cylindry silnika dwusuwowego pracują tak, jak sześć cylindrów czterosuwowego .
DKW 3=6 (F94) 4-doors, 1957 - Neo Models, 1:43
Piękny model, zdecydowanie polecam.
A przy okazji przypomnę innego 3=6:
DKW Schnell-laster mit Piccolo DKW RT – Schuco, 1:43
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daro84
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 761 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany:
Sob 23:01, 19 Kwi 2014 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|