|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Pon 12:55, 01 Lut 2016 |
|
emer napisał: |
....Pakuj wszystkie, jakie masz do walizy (do walizki mogą się zmieścić nie wszystkie) i zapraszam do siebie na sesję fotograficzną.
Takie samo zaproszenie kieruję do właścicieli Peugeot 207, 307, 208, 308, 3008, 508, 408 Sport z tymi samymi (z grubsza) silnikami "1,6 prince". |
Jak nie ma chętnych, to ja wyślę w ostateczności ZIŁ-y na sesję fotograficzną |
|
|
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 18:05, 01 Lut 2016 |
|
Sievca napisał: |
ZIŁ-y na sesję fotograficzną |
A kto Ci wynajmie cały pociąg towarowy na te Twoje ruskie złomy? Poza tym koło mnie nie ma bocznicy kolejowej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3966 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 18:59, 01 Lut 2016 |
|
Marku kiedy następne fotki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 0:46, 02 Lut 2016 |
|
Marek, mówisz-masz. :roll:
Sport, to zdrowie, więc dziś trochę sportu i zajawka dalszego ciągu. Na początek konkurs, ale proszę zachować spokój –bez nagród. Co to za samochody?
Elva. Brytyjska marka lekkich samochodów sportowych wytwarzanych kolejno w kilku miejscowościach East Sussex, Anglia, w latach 1955-1968. Założycielem marki był Frank G. Nichols.
To żółte, to Elva Mk8. Była wyposażona w silniki 1,8 BMW (w większości ale nie tylko) przerobione z 1,6 l. Produkowana w latach 1964-1966. Późniejsza wersja Mk8S miała 2 litrowe silniki BMW. Mój model, to zwycięzca 24 h wyścigu 2 Tours d’Horloge w 1997 roku dla samochodów historycznych na torze Paul Ricard, załoga Stepak / Bacle / Autajon Tu Film z tego wydarzenia [link widoczny dla zalogowanych] („Moją” Elvę wyraźnie widać np. tu: 3:50 i 4:30). Silnik BMW R4 2l. Model ten ma dla mnie dodatkowy smaczek. Został sklecony łapkami piszącego te słowa z elementów żywicznego kita (no, owszem, wstępnie pomalowanego) od firmy Axel’r.
(źródło: TOM at Picassa)
To niebieskie, to Elva GT160. Samochód zaprezentowany na London Motor Show w 1964 wyprodukowano zaledwie w 3 egzemplarzach. Jeden z nich zakupiony przez Sir Richard Wrottesley’a z nim i Tony Lafranchim za kierownicą wystartował z #30 w 24 h Le Mans 1965. Wycofali się po 4 zaledwie okrążeniach z powodu awarii skrzyni biegów. Silnik BMW R4 2l. Model: Top Model Collection. Jak widać na zdjęciach oryginału, należą się jej (Elvie) halogeny z przodu. Mój model nie miał ich wcale i na wielu zdjęciach, m. in. w wiodących sklepach (np.: [link widoczny dla zalogowanych]), też nie ma. Ale chyba należałoby je dołożyć… Ma ktoś takie zupełnie niepotrzebne?
(źródło-Internet)
A wkrótce o tych trzech –delikatnie mówiąc- niezbyt udanych konwersjach BMW.
I może dla odmiany coś na 2 kołach?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emer dnia Nie 22:20, 14 Sty 2018, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 20:33, 13 Lut 2016 |
|
Pierwsza przeróbka, to BMW 7 E32, model firmy Gama #1107, wg oznaczenia producenta 735i, jeszcze Made in Western Germany. Gama umieszczała na podwoziu podstawowe dane o samochodzie. Tu m. in. „ TYP 735i; kW 162; PS 220; km/h 233. Jakiś modelarz ulepszył model dokładając ospoilerowanie dookoła, zmienił koła i zamontował lusterko zewnętrzne, tablice rejestracyjne, pomalował wnętrze. Chyba chciał osiągnąć wygląd a’la wersja Schnitzer? Efekt oceńcie:
Drugie „nieszczęście”, to stretchlimo. Znowu E32 firmy Gama #1107. Co zostało zrobione, widać. Między innymi lekko opuszczona szyba w drzwiach kierowcy. Drugi rząd siedzeń –tyłem do kierunku jazdy. Najgorzej wyszła linia cięcia nadwozia na dachu. Wykonawca lakierował chyba całość, ale nie wyszpachlował dachu. Koła chyba też ciut za duże.
I żeby nie było, że nie było w realu. 1:1 z netu (źródło widoczne na zdjęciu)
Wreszcie trzecia „porażka”. BMW 5 Pickup E39 przeróbka modelu (?) Hongwell. Co wyszło (a raczej NIE wyszło) –widać na zdjęciach. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że wtedy nie wiedziałem, że nawet ja potrafię lepiej.
W sieci jest sporo zdjęć E39 pickupów. Różne mniej lub bardziej udane przeróbki. Mnie zainteresowała relacja z budowy takiego cudaka (http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?111805-BMW-M5-E39-pick-up&s=d2b6a7cd0683f8c69aab30dd03bd6486):
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emer dnia Nie 21:48, 22 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:49, 13 Lut 2016 |
|
Wszystko pięknie i wspaniale ale zdjęcia.....do d....
Chociaż nie, nawet i do tego nie da rady.... |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:01, 13 Lut 2016 |
|
Niezłe "konstrukcje" Prawie jak od Janusza z giełdy
Miał być Schnitzer, wyszedł sznycel |
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 21:33, 13 Lut 2016 |
|
Sievca napisał: |
zdjęcia.....do d....
Chociaż nie, nawet i do tego nie da rady.... |
Oj Jarek! Ty to potrafisz zachęcić... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 0:27, 14 Lut 2016 |
|
Moja zajawka o motocyklach nie wzbudziła żadnej reakcji, więc inna historia, 4-kołowa.
Jak wiadomo BMW było przez jakiś czas właścicielem kilku zasłużonych brytyjskich marek.
AlexDarkUK napisał: |
Czy zobaczymy Rover'a 75 bądź MG ZT? |
Model Rovera 75 Schuco mam od dawna (myślę o zakupie Corgi Vanguards, żeby porównać z Schuco, ale on jakoś według mnie nieproporcjonalnie drogi). Natomiast do zakupu MG ZT zdopingował mnie AlexDarkUK. Szybka akcja i przyjechał z Holandii. Te dwa samochody, to w zasadzie jedno i to samo. MG miał być bardziej żwawą, usportowioną wersją Rovera. Produkcja MG ZT ruszyła w 2001 roku już po sprzedaniu marki Rover. Wtedy również uruchomiono produkcję Rovera 75 Tourer (czyli kombi), modelu opracowanego w okresie własności BMW, ale nie dopuszczonego do produkcji. Oba były napędzane (między innymi) silnikami diesla M47 od BMW –rzędowe 4 cylindrowe 2l o mocy 116 lub 131 KM.
I na koniec dzisiejszego odcinka –małe porównanie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emer dnia Nie 22:01, 22 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 2:14, 14 Lut 2016 |
|
Cytat: |
Natomiast do zakupu MG ZT zdopingował mnie AlexDarkUK. Szybka akcja i przyjechał z Holandii. |
O proszę, wpiszę sobię w CV Bardzo ładny model z Holandii. |
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:46, 14 Lut 2016 |
|
Fajna parka Rovera i MG, mam taką sama tylko w innych kolorach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 12:54, 14 Lut 2016 |
|
Jak masz jakąś fotkę takiej pary podobną do mojej, to zarzuć tu -zapraszam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arjbest
User
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:27, 14 Lut 2016 |
|
MG wygląda jakby miało otwieraną klapę bagażnika.
Ciekawy zestaw. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:42, 14 Lut 2016 |
|
Tylko wygląda. A w Roverze z kolei maska tak wygląda. :roll: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
snoopy
User
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 210 Przeczytał: 65 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 14:35, 14 Lut 2016 |
|
Super ten Rover 75!!
Nie chcesz może go sprzedać?
Mam takiego w 1:1 nawet w takim samym kolorze! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|