Autor |
Wiadomość |
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 22:30, 06 Lut 2018 |
|
Fabian - dzięki
zlx - nie do końca masz rację miałem w rękach obydwu producentów
i różnica jest tylko w kolorowych środkach i chlapaczach na rzecz Premium,
zewnętrznie bez różnicy...
Volvo to też sport rajdowo wyścigowy, może bez spektakularnych zwycięstw
ale trochę modeli brało udział w motosporcie. Dziś między innymi jeden z nich
ale wcześniej wersja cywilna
VOLVO S40 1995
PMA MINICHAMPS
VOLVO S40 1998
1998 BTCC CHAMPION R. RYDELL
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Pią 19:08, 25 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 82 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:51, 06 Lut 2018 |
|
Niestety przód S40 z serii Atlas'a dyskwalifikuje dla mnie ten model, a bardzo liczyłem, że będzie to dobra alternatywa dla starego już modelu od ONYX. Zawiodłem się, gdy tylko pojawił się pierwsze zdjęcia na eBay i jeśli do mnie trafi, to jedynie jeśli trafię na okazje. Co do braku zwycięstw to przedstawiłeś przecież auto, w którym Rydell został mistrzem BTCC, a samochody Volvo w ostatnich latach wygrywały chociażby w WTCC, STCC czy V8 Supercars
Cywilną odmianę masz dokładnie taką samą, jak ja
Wracając do wyścigowej odmiany, jak wypada przód w rzeczywistości, chociażby na tle odmiany cywilnej? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 23:06, 06 Lut 2018 |
|
Porównując oba modele przód (nie licząc zderzaka , spoilera) praktycznie identyczny.
Kierunkowskazy w zderzakach są różnej wielkości.
Różnice są np w wielkości tylnych lamp (PMA minimalnie mniejsze) bryły nadwozia bez różnic.
Nie widziałem zdjęcia prawdziwego więc nie wiem co dyskwalifikuje ten model dla Ciebie
Nie siedzę w temacie wyścigów to i nie będę się wypowiadał. O rajdach możemy podyskutować
Mówiłem ogólnikowo o braku zwycięstw aczkolwiek marka w sporcie nie zdobyła takiego uznania
czy prestiżu jak np BMW, Porsche itp.
A Onyx z BTCC z 1997 roku powinien lada moment być u mnie.
Porównamy wtedy wszystkie trzy modele
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 82 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:14, 06 Lut 2018 |
|
Właśnie gdzieś widziałem, że zamawiałeś to jakbyś mógł to te dwa porównaj na zdjęciach
Generalnie kształt reflektorów na zdjęciach wydaje się znacznie odbiegający od rzeczywistości, ale może to tylko kwestia koloru, gdzie reflektor zlewa się z kolorem nadwozia. Zaczynam się też zastanawiać, czy producent nie chciał osiągnąć modelu z reflektorami po liftingu, z tym że pomijając kształt wyglądają jak te z przed |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 20:38, 07 Lut 2018 |
|
andy ns napisał: |
nie do końca masz rację miałem w rękach obydwu producentów
i różnica jest tylko w kolorowych środkach i chlapaczach na rzecz Premium,
zewnętrznie bez różnicy... |
Spójrz na zdjęcia z tych aukcji - dość dobrze na nich widać, jak odbija się światło od listew i ramek szyb:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może za krótko miałeś je w rękach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Czw 17:16, 08 Lut 2018 |
|
Zdecydowanie bardziej wolę 142 i 144
S40 i nawet w zbliżonym odcieniu widzę codziennie, bo kolega z pracy posiada ( wiem, już wspominałem o znienawidzonym naczelniku, który też Volvo miał, ale ten to kto inny - a jeszcze trzeci jest z V40 ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Czw 21:51, 08 Lut 2018 |
|
Arku - jak tylko będzie porobię zdjęcia
zlx - no właśnie światło dużo robi ale poważnie to dla mnie nie było różnicy,
ale będę miał jeszcze coś z premium to porównam i przedstawię
Qlig -
Coś z początków dziejów Volvo i dzisiejszych ich możliwości......
VOLVO PV 654 1933
WHITE BOX
VOLVO CONCEPT XC COUPE
DETROIT MOTORSHOW 2014
NOREV
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Pią 19:09, 25 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Muchomorek
User
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 59 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:03, 09 Lut 2018 |
|
Chętnie bym widział takie XC coupe w wersji produkcyjnej. Ehh, pomarzyć tylko można |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Sob 9:53, 10 Lut 2018 |
|
Muchomorek napisał: |
Chętnie bym widział takie XC coupe w wersji produkcyjnej |
Z tym się muszę zgodzić. Piękny jest.
Ale stylistykę przodu wykorzystali w seryjnej produkcji w jakimś modelu, dobre i to |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 22:50, 10 Lut 2018 |
|
Cała obecna gama Volvo opiera się na tym języku stylistycznym. To jeden z trzech konceptów, które były zapowiedzią nowej (obecnej) generacji modeli Volvo.
Andy musi jeszcze zaprezentować ostatnie brakujące ogniwo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Pon 0:15, 12 Lut 2018 |
|
Muchomorek, Qlig - dziękuję szkoda że ni wykorzystali więcej z tego co zaprezentowali.
Przód poszedł w całej serii 90-tki: S, V, V CC, XC.
zlx - masz rację, to poniżej "brakujące ogniwo" konceptów
Norev wykonał modele trzech konceptów, dwa zaprezentowałem już w temacie, teraz ostatni znich:
VOLVO COCNEPT COUPE 2013
IAA FRANKFURT 2013
NOREV
I wszystkie trzy koncepty razem. Modele są wykonane bardzo ładnie, zresztą Norev bardzo
podniósł poprzeczkę jeżeli chodzi o jakość wykonywanych modeli:
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 16:37, 24 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 1:04, 12 Lut 2018 |
|
I o to chodzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Pią 1:16, 16 Lut 2018 |
|
zlx -
Kolejna S40-tka z serii BTCC, stary wypust Onyx`a. Modelik całkiem przyjemny.
Jeżeli przyjąć że model S40 z PMA jest wzorcowy (czytaj - poprawnie wykonany)
to obie wyścigówki mają minimalne odchylenia jeżeli chodzi o bryłę nadwozia.
A jeśli to PMA jest "skopany" ?
VOLVO S40 1997
1997 BTCC KELVIN BURT
ONYX
I na prośbę Arka zdjęcia porównawcze:
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Pią 19:10, 25 Gru 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Sob 10:18, 17 Lut 2018 |
|
Pierwszy raz widzę COCNEPT COUPE 2013 . I to jest linia, którą Volvo powinno podążać. Najpiękniejszy concept w ostatnim dziesięcioleciu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1428 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Sob 11:02, 17 Lut 2018 |
|
dla mnie ma charakter drapieżny
o zachwianych proporcjach
rekina |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|