|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
miki rempejcz.
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany:
Sob 21:21, 21 Lip 2012 |
|
Spark i takie wycieraczki, nie postarali się Fajna kolekcja, w oko wpadła mi GTV |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:38, 21 Lip 2012 |
|
Te wycieraczki jeszcze nie są takie złe. Gorzej wypadło "Scudetto" i przednie lampy. Pod tym względem dużo lepiej wygląda 156 z WTCC po FL ale w tej z kolei zapomnieli, fachowcy ze "Sparka", zmienić na nowsze tylne światła :-( |
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 21:48, 21 Lip 2012 |
|
Wyboru za dużego niema bo wersji sprzed liftu chyba nikt inny nie robi. A jeśli mowa o nowszym modelu to ten od M4 prezentuje się całkiem przyzwoicie, może i niższa półka, ale przynajmniej poprawny, także stosunek cena-jakość wydaje się korzystniejszy |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Sob 21:49, 21 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:59, 21 Lip 2012 |
|
Faktycznie, wersja sprzed FL jest robiona tylko przez Sparka. W ogóle to jeśli chodzi o Alfy, to za dużego wyboru nie ma wśród producentów modeli. Dobrze, że za chwilę dołączy tutaj NEO i TSM. Co do 156 FL od M4 to fakt, jest to niezły model, tylko felgi mi się w nim nie podobają. |
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 22:18, 21 Lip 2012 |
|
Taka tylko mała uwaga, TSMy robi Spark, więc jeśli będzie jakiś model TSMa, który już produkuje Spark, to będzie ten sam model w innym malowaniu np. No chyba, że model TSMa którego Spark w ofercie nie ma, wtedy to już inna sprawa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 22:34, 21 Lip 2012 |
|
Na szczęście, wygląda na to, że żaden z modeli anonsowanych przez TSM nie jest robiony przez Spark'a. Tak wynika przynajmniej z tego, co na stronach [link widoczny dla zalogowanych] A zależy mi bardzo na 33 Stradale to co robią lub robiły inne firmy, wygląda słabo. |
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 22:40, 21 Lip 2012 |
|
A to spoko, chodziło po prostu, że jeśli Spark gdzieś robi błąd w jakimś modelu to w takim samym od tsm będzie powtórzony, ale jeśli chodzi o inne to luz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:05, 05 Sie 2012 |
|
A o to dwa nowe nabytki:
AR 33.2 i 33.2 Spider z 1968 roku. Pochodzą od "Best". Modele same w sobie bardzo ładne. Imo były to najładniejsze samochody sportowe w historii. Jednak montaż tych modeli pozostawia co nie co, do życzenia. Krzywe naklejki i sporo nadlewek, to chyba taki urok firmy "Best" ;-) W sumie jednak jestem zadowolony, tym bardziej, że cena była okazyjna :-). Pozdrawiam.
14.
|
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:07, 05 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 16:21, 12 Sie 2012 |
|
15. Zwycięskie auta dwu pierwszych sezonów F1 czyli:
Alfetta 158 #2 Fariny z 1950 (Ixo/Altaya) oraz Alfetta 159 #22 Fangio z 1951 (PMA)
16. IMO bardzo udany model firmy M4, Alfy 8C Spider:
17. I koncepcyjna Alfa Nuvola z 1996r Solido:
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 19:19, 25 Sie 2012 |
|
Trafił do mnie pierwszy model nie z metalu. To AR SZ od "Spark". Do mojego pierwszego "Spark'a" - AR 156 ETCC miałem nieco zastrzeżeń. Z tym jest inaczej. Model prezentuje się znakomicie choć nie jest perfekcyjny. Powłoka lakiernicza nie pokryła zbyt dobrze szczelin podziału blach (właściwie to nie blach bo karoseria była z tworzywa) a i reflektorki mogłyby być dokładniej przyklejone. Po za tym, że model jest zrobiony nie z metalu to i w sposobie wykonania oszklenia również jest różnica. Każda szybka wmontowana została oddzielnie i wygląda to dobrze w ogóle szybki są cieńsze niż w innych moich modelach i przez to lepiej widać wnętrze, które też wykonano z dbałością. Dla mnie - alfisty to jedna z najpiękniejszych Alf. Niepowtarzalne kształty (jeśli nie liczyć Lancii Hyen'y , która również wyszła od Zagato) wciąż pozostają świeże. Niepowtarzalne były również osiągi tego auta. Według testów, w SZ można było pokonywać zakręty z przeciążeniem 1.4 G. Wyprodukowano ok 1000 sztuk - tej prawdziwej Alfy :-)
18.
Druga z dzisiaj prezentowanych Alf to Spider Duetto z 1966 r - chyba najbardziej klasyczny Spider Alfy. Wyjątkowo dobrze wykonana przez PMA. Bardzo fajnie wygląda wnętrze.
19.
Pozdrawiam[img][/img] |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 20:49, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 19:30, 25 Sie 2012 |
|
No, no ciekawy ten Spiderek, wnętrze faktycznie bardzo ładne, szczególnie sympatycznie i realistycznie wygląda deska rozdzielcza.
Widzę, że na tle podstawki, obok ryciny przedstawiającą samochód producent zasypał nas informacjami dotyczącymi dł., szer. itd. to ciekawe i praktyczne.
Fajna kolekcja i nowe nabytki .
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 19:52, 25 Sie 2012 |
|
Podstawka faktycznie jest ciekawa. Ten Spider to jeden z modeli należących do serii "Alfa Glorie Collection". W tej serii do modelu dodawana jest jeszcze mała książeczka. Zwykle jednak dostępna z modelem gdy się go kupuje w sklepie. Ten jak i dwa inne modele z tej serii kupione przeze mnie na eBay'u jej nie miał :-) Ta podstawka ma też swoją wadę - masakrycznie trudno czasami zdjąć z niej witrynkę. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 0:10, 29 Wrz 2012 |
|
Takie oto "nowości" do mnie trafiły. Część pewnie interesująca jest tylko dla mnie, jednak postanowiłem się nimi pochwalić:
Pierwsza z nich to pierwsza wyścigowa ALFA 24 HP Corsa (jeszcze nie Alfa Romeo) z 1911 r ten konkretny egzemplarz brał udział w wyścigu górskim Parma Poggio w 1913r zajmując 2 miejsce. Model taki sobie, jeśli chodzi o wykonanie - jak wszystkie "Brumm", ale sami rozumiecie, że to obowiązkowy eksponat w kolekcji alfisty :-) Wyboru nie ma, bo chyba żadna inna firma nie robi tego modelu. Czasem dostępne są też modele w kolorze zielonym i czarnym, ale jedynie słuszny jest oczywiście czerwony i taki też najtrudniej zdobyć.
20
Następny to Montreal od Minichamps - model bardzo ładny, tylko te wycieraczki - trochę toporne.
21
Tę Alfę wszyscy pewnie znają to 164 Super, model Minichampsa i to trudny do zdobycia:
22
Poza tym próbuję zgromadzić małą mini serię wszystkich Tipo 33 do tych co już mam dołączyły ostatnio dwie z "M4":
33.3 z 1970 z wyścigu 24 h Le Mans
oraz 33.3 SC z 1977
23
24
|
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 0:17, 29 Wrz 2012 |
|
Ahh nareszcie jakaś aktualizacja już nie mogłem się doczekać, kiedy znów nacieszę oczy jakimiś ślicznotkami spod mediolańskiego herbu
Czy oryginalna Alfa 24 HP Corsa również posiadała białe opony?
Najbardziej oczy cieszy chyba 164-ka, przepiękny model w przepięknym kolorze. Sam szukam 166 w podobnym odcieniu(mimo że nie sportowy-a taki profil kolekcji, ale brat jeździ taką na codzień i się w niej zakochałem ), ale niestety ciężko cokolwiek utrafić, a co dopiero wybrzydzać na kolory.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 0:31, 29 Wrz 2012 |
|
Przypuszczam, że może tak całkiem białe to chyba nie ale prawdopodobnie bardzo jasne, tak by wynikało ze zdjęć. Znalazłem jednak w necie rysunek z zasobów Fiata i tam opony są czarne. Trudno więc jednoznacznie stwierdzić.
Jeśli szukasz 166 w ciemno czerwonym kolorze to chyba tylko pozostaje Ci Majorette ale ten model wygląda słabo ze względu na te typowe dla tej firmy koła. Solido chyba nie robi czerwonego a ostatnia firma Norev robi czerwony ale w barwach i z wyposażeniem na wóż obsługi Giro Italia czy też Tour de France - nie pamiętam dokładnie.
ps
W drodze jest kilka a właściwie kilkanaście modeli, ale nie wszystkimi będę mógł się od razu pochwalić. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|