Autor |
Wiadomość |
Arjbest
User
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:38, 16 Lut 2018 |
|
Piękne BMW. Świetnie wygląda jasne wnętrze. Do tego rewelacyjne felgi. Trochę szkoda że ma czarne wycieraczki, ale to szczegół. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Sob 13:53, 17 Lut 2018 |
|
Z tymi wycieraczkami w Autoartach czy Minichampsach to taka przypadłość niestety ;( tańsze gablotkowe ixo ma cienkie...
Nie patrząc na wycieraczki, całość zawsze robi robotę w przypadku tych producentów modeli |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Śro 21:46, 07 Mar 2018 |
|
Dziś model przedstawiany w dziale z porownaniami.
Łada 2105, czyli modernizacja poprzednich wersji tego samochódu.
Samochód produkowany od 1980 roku w ZSRR do 2010, po czym podobno wznowiono produkcję na rzecz licznych protestów i zamówień. Prezentowany model to wypust IST, model dość rzadki do kupienia jeśli chodzi o tego producenta. Jak na zwaloryzowaną wersje Kap przystało Łada prezentuje sie swietnie. Fototrawione wycieraczki, barwne wnętrze, dobrze odwzorowane reflektory tylne, prawidłowe wytloczenie maski to detale których próżno szukać w gazetówce. Wymianę białej kapowej Łady na gablotkową uważam za udaną pomimo cztery razy wyższej ceny niestety...
Lada 2105 IST
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oottonski dnia Nie 21:44, 17 Lut 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2696 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Śro 22:00, 07 Mar 2018 |
|
Model coraz trudniej dostępny, więc gratuluję nabytku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Pon 21:00, 12 Mar 2018 |
|
Dzięki sprzewo 😊
Na dziś FSO Warszawa 203 sedan.
Warszawa sedan była modernizacją przestarzałej "garbatej" M20.
Produkcja 203 ruszyła w 1964 r, stylistycznie samochód dostał inną atrapę przednią, oraz trójbryłowe nadwozie.
Prezentowany model to wypust IST, czyli tradycyjnie lepszy kap pod każdym względem - co widać na zdjęciach.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oottonski dnia Pon 21:01, 12 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Wto 0:05, 13 Mar 2018 |
|
Bardzo dobrze wykonany model, potwierdzam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Citar
User
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 195 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hamburg / Gdansk
|
Wysłany:
Wto 14:22, 13 Mar 2018 |
|
oottonski napisal:
"Ciągnik AT-T znudził mi się na lawecie Kraza, chciałem cos z działem i bardziej uzbrojonego;) Udało się nabyć T54"
A nie boisz sie kontroli ZW? Naczepa wyraznie przeladowana, dobre 12 ton, u mnie mialaby lzej, nie chcesz sie pozbyc tego kraza+naczepy? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 16:55, 13 Mar 2018 |
|
Na Kraza 36ton T54 wrażenia nie robi - jak trzeba to i 60t pociągnie hehe;)
Nie mam zamiaru pozbyć się zestawu, ale dzięki za zainteresowanie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oottonski dnia Wto 16:55, 13 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Citar
User
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 195 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hamburg / Gdansk
|
Wysłany:
Wto 17:11, 13 Mar 2018 |
|
Szkoda, ze nie lubisz sie dzielic !
A Kraz to i owszem da rade, ale naczepa ma ladownosc 23 tony, to bedziesz musial skrocic lufe ( w Rudym sie udalo) i spuscic wszystko ze zbiornikow, zeby T54 byl troche lzejszy.
(Prawie 40 lat temu smigalem podobnym zestawem
Kraz 255b+ ChMZAP 5208+ T34/85 jako ladunek, wiem , co Krazik potrafi)
Pozdrawiam
Andrzej |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Citar dnia Wto 17:12, 13 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 20:52, 13 Mar 2018 |
|
Szczerze to zazdroszczę jazdy Krazem czy choćby Uralem to są maszyny
Jeśli chciałbyś taki zestaw z Krazem to mógłbym coś może załatwić.
Z SSM-em będzie gorzej, ale byłby Aist- i niższą cena, jak cos to kontakt priv. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Pon 16:48, 26 Mar 2018 |
|
Dziś dość ciekawy model i raczej nie spotykany na drogach PRL-u w takiej zabudowie. Paz 661 to pochodna od Gaz-a 51 na którym powstał miniautobus, w tym przypadku furgon. Pojazd był produkowany od 1950r do 1973r. Paz z mojej kolekcji to wręcz perfekcyjnie wykonany model z wytwórni DIP models. Skrętne koła, bardzo dobrze odwzorowane wnętrze kabiny, podwozia, równie nałożony lakier to standard tego producenta - próżno szukać niedoróbek, wad i "taniości" modelu.
Paz 661 DIP models
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oottonski dnia Nie 21:45, 17 Lut 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 11:15, 03 Kwi 2018 |
|
Na dziś model jednej z ikon motoryzacji - Mercedesa W115 200D.
Fakt że samochody z gwiazdą na masce zawsze były uważane za synonim luksusu, bardzo dobre wykonanie nikogo nie dziwi.
Jednakże są modele do których poza wcześniej wymienionymi cechami dopisuje się jeszcze inne jak niezawodność i dużą bezawaryjność - tak jest w przypadku "puchacza" w dieslu.
Nie będę się rozwodził na tym ile te auta są w stanie pokonać km, ale do 1 mln km bez grubszych napraw to spokojnie dawały radę - w Grecji podobno jest egzemplarz z przebiegiem 4.6 mln km !!! Dziś taki wynik bez remontu bądź wymiany kosztownego osprzętu (turbin, dwumas-y, DPF-ów) jest niemożliwy w silniku wysokoprężnym. Wracając do modelu to jest on produkcji Maxichamps-a. Niestety czarne wnętrze to standard. Do minusów można też zaliczyć zbyt grubą antene, ale w bliźniakach z Minichamps też taka była.
Poza tym bryła modelu jest bardzo dobra, zgodna z oryginałem produkonym po 1973r, ponadto model posiada bardzo ładnie odwzorowany front pojazdu.
Mercedes W115 200D Maxichamps
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oottonski dnia Wto 11:17, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ptica
User
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 1005 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 18:56, 03 Kwi 2018 |
|
Ja na niego jeszcze poluję, ładna sztuka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oottonski
User
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 311 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 20:41, 03 Kwi 2018 |
|
Dzieki, pojawiają się jeszcze na alledrogo;) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Wto 21:44, 03 Kwi 2018 |
|
Ten W114 jest dwukolorowy, czy takie oświetlenie? Super kolor. Do niego srebrnoszare jasne fotele i będzie gigant. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|