FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Rajdowa Kolekcja Kokakolowego. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:34, 02 Mar 2016 Powrót do góry

@HitFan, masz racje , ale z drugiej strony może to i lepiej bo odrazu widać, która wersja jest tą najbardziej rasową ; d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:13, 17 Mar 2016 Powrót do góry

29. Tour de Corse - Rallye de France 1985. liczący blisko 1080km odcinków specjalnych rajd zdominowany przez francuskie załogi. Większość zagranicznych załóg
z Ari Vatanenem i Wlterem Rholem nie dociera do mety. Sportowe zmagania zostały jednak przyćmione przez tragiczny wypadek już na samym początku rajdu - na 4 odcinku specjalnym w drzewo uderza Lancia 037 Attilio Bettegi, który ginie na miejscu.
Mimo tego tragicznego incydentu rajd nie zostaje odwołany i do mety z najlepszym czasem dojeżdża francuski z numerem 3 na drzwiach:

RENAULT 5 MAXI TURBO w barwach Renault Elf Philips. Francuskiej załogi Jean Ragnotti i Pierre Thimonier. Było to jedno z trzech zwycięstw tego kierowcy.
Ten B-Grupowy, 350 konny maluch został przygotowany przez firmę IXO dla firmy Altaya.

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:54, 02 Maj 2016 Powrót do góry

W swojej karierze Mäkinen wygrał 24 rajdy w mistrzostwach świata. 45 razy w swojej karierze stawał na podium w rajdach mistrzostw świata. Zdobył w nich 544 punkty. Wygrał 362 odcinki specjalne.
Jednym z takich rajdów gdzie udało mu się "tylko" stanąć na podium był 34. Rallye Catalunya - Costa Brava - Rallye de España 1998 gdzie zajął 3 lokatę przegrywając tylko z kierowcami Toyoty. Mimo tego nie powodzenia na początku sezou 1998, Tommi Mäkinen i jego japoński przyjaciel zdobyli tytuł Mistrza Świata 3 raz z rzędu.

MITSUBISHI LANCER EVO V - wyżej wspomniany przyjaciel został przygotowany przez firmę Hongwell jednak spokojnie może stać obok droższych modeli. Porządnie wykonany, w wersji z otwieranymi drzwiami ma tylko jedną wadę. Powinien być biały.

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:48, 09 Maj 2016 Powrót do góry

30. Rally New Zealand 1999 - 400 km szutrowych tras położonych na malowniczej wyspie w pobliżu Australii. To właśnie podczas tego rajdu drużyna Seat Sport zajmuje trzecie miejsce, dodając jedno z trzech podium w historii startów w WRC. Mimo wprowadzenia kolejnych edycji samochodu, zespół z Hiszpanii nie zdołał powtórzyć sukcesu swojego poprzedniego dziecka - Seata Ibiza KitCar.

Samochodem,, w którym pokładano wielkie nadzieje, a który przeważnie miewał problemy z dojechaniem do mety w pierwszej 10 czasów, który ostatni raz dokonał "niemożliwego" był:

SEAT CORDOBA WRC.prowadzony przez fina Toniego Gardemeister'a
z Paavo Lukanderem na prawym fotelu, którzy zdołali awansować na podium z 9 miejsca. Ładny - mimo kilku niedociągnięć- model przygotowała firma IXO Models dla wydawnictwa Altaya.

Ciekawostka : Seata Cordobę WRC można spotkać na odcinkach specjalnych do dziś, a w rajdach regionalnych odniósł dużo więcej sukcesów niż w mistrzostwach świata.

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 21:01, 09 Maj 2016 Powrót do góry

Sam chciałem model Cordoby 99, ale te przednie światła mnie odstraszają
Fajnie, że coś się ruszyło w kolekcji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:34, 09 Maj 2016 Powrót do góry

Faktycznie przy światłach się nie postarali, ale moim zdaniem pasują do urody oryginału ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:18, 10 Maj 2016 Powrót do góry

HitFan napisał:
Sam chciałem model Cordoby 99, ale te przednie światła mnie odstraszają

Mam dokładnie ten sam problem, ale z czasem pewnie się skusimy oboje na to co jest Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:21, 10 Maj 2016 Powrót do góry

Światła są jakie są i nic z tym nie zrobimy ;D na szczęście w modelach wersji po 2000 roku już się bardziej przyłożyli ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 22:29, 10 Maj 2016 Powrót do góry

Wiem, że się przyłożyli, ale mi zależy na '99, bo taką jeździłem w V-Rally 2 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Wto 23:02, 10 Maj 2016 Powrót do góry

Chłopaki, robicie sobie problem z niczego Wink
Kupcie fajny model, w dobrej cenie a światła można zrobić w następujący, w miarę prosty sposób:
po rozkręceniu spodu modelu wyłamujecie wystające do wewnątrz końcówki (bolce)
szkieł lamp i wypychacie szkła na zewnątrz, spiłujecie ile się da bolce tak aby
nie uszkodzić szkieł a później spolerować aby prawie nie było ich widać od strony zewnętrznej.
Otwory w karoseri możecie zaszpachlować lub nie a w miejsce farby wklejacie folię samoprzylepną lustrzaną.
(dociętą na wymiar, to nie trudne Smile )
szkła przykleić punktowo klejem do akryli (najlepiej takim który nie daje oparów - w każdej prawie
agencji reklamowej mogą Wam dać do strzykawki lekarskiej parę kropel ) i macie efekt lepszy niż
w niejednym markowym modelu. Wypróbujcie a będziecie zadowoleni Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:07, 10 Maj 2016 Powrót do góry

andy ns napisał:
Chłopaki, robicie sobie problem z niczego Wink
Kupcie fajny model, w dobrej cenie a światła można zrobić w następujący, w miarę prosty sposóbZły...]


Coś czuje, że właśnie zyskałem zajęcie na drugi długi weekend majowy ;d dzięki za rade ;d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Wto 23:09, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:04, 22 Maj 2016 Powrót do góry

Czy można zostać Rajdowym Mistrzem wygrywając tylko dwa rajdy i dokonać tego dwa razy z rzędu ? Można ! Taka sztuka udała się pewnemu młodemu norwegowi. Nim został etatowym kierowca Volkswagena w Mistrzostwach Świata, w latach 2011 oraz 2012 zdobył najwyższe miejsce w klasyfikacji IRC. Reprezentujący w tamtym okresie barwy drużyny Skoda UK , skandynawska drużyna została ostatnimi mistrzami w tej kategorii przed połączeniem jej z Mistrzostwami Europy. Sukces ten załoga osiągnęła dzięki czeskiej rajdówce :

Škoda Fabia S2000 załogi Andreas Mikkelsen i Ola Fløene pędzących po drugie miejsce na podium podczas 71. Circuit of Ireland 2012. Model przygotowała firma ABREX s.r.o.

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 22:37, 22 Maj 2016 Powrót do góry

Kokakolowy napisał:
Czy można zostać Rajdowym Mistrzem wygrywając tylko dwa rajdy

Richard Burns w 2001 roku wygrał tylko jedną eliminację i został Rajdowym Mistrzem Świata z dorobkiem zaledwie 44 punktów. Very Happy

Co do Twojego modelu to ciekawa propozycja, bardzo ładne wykonanie utrwalone na świetnych zdjęciach Smile Gratuluję!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:18, 02 Cze 2016 Powrót do góry

@HitFan, problem tylko w tym, że Burns nie powtórzył swojego wyczynu ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:44, 03 Cze 2016 Powrót do góry

Sierpień 1999 roku, 130 tyś miasto Jyväskylä stało się bazą 49. Neste Rally Finland. Do rywalizacji na 377km odcinków specjalnych przystępuję aż 135 załóg jednak do mety docierają tylko 64. Wśród szczęśliwców na 3 miejscu z 10 sekundową karą dociera hiszpańska załoga japońskiego samochodu - Carlos Sainz i Luis Moya.

Hiszpańska ekipa japońskiego Toyota Castrol Team pokonując finlandzkie hopy dysponowała samochodem, który zastąpił legendarną Celice GT-Four. Samochód ten pozwolił Japończykom zdobyć w sezonie 1999 Mistrzostwo Świata Producentów, a była to :

TOYOTA COROLLA WRC. Świetnie wykonany i elegancko przybrudzony model 300 konnego samuraja, który na stawał na podium 30 krotnie przygotowało IXO Models

Image

Image

Image

Image

Wydaje mi się, że model trafił do mnie od Martina, za co chciałem serdecznie podziękować ;d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pią 21:46, 03 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin