Autor |
Wiadomość |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:34, 02 Mar 2016 |
|
@HitFan, masz racje , ale z drugiej strony może to i lepiej bo odrazu widać, która wersja jest tą najbardziej rasową ; d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:13, 17 Mar 2016 |
|
29. Tour de Corse - Rallye de France 1985. liczący blisko 1080km odcinków specjalnych rajd zdominowany przez francuskie załogi. Większość zagranicznych załóg
z Ari Vatanenem i Wlterem Rholem nie dociera do mety. Sportowe zmagania zostały jednak przyćmione przez tragiczny wypadek już na samym początku rajdu - na 4 odcinku specjalnym w drzewo uderza Lancia 037 Attilio Bettegi, który ginie na miejscu.
Mimo tego tragicznego incydentu rajd nie zostaje odwołany i do mety z najlepszym czasem dojeżdża francuski z numerem 3 na drzwiach:
RENAULT 5 MAXI TURBO w barwach Renault Elf Philips. Francuskiej załogi Jean Ragnotti i Pierre Thimonier. Było to jedno z trzech zwycięstw tego kierowcy.
Ten B-Grupowy, 350 konny maluch został przygotowany przez firmę IXO dla firmy Altaya.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:54, 02 Maj 2016 |
|
W swojej karierze Mäkinen wygrał 24 rajdy w mistrzostwach świata. 45 razy w swojej karierze stawał na podium w rajdach mistrzostw świata. Zdobył w nich 544 punkty. Wygrał 362 odcinki specjalne.
Jednym z takich rajdów gdzie udało mu się "tylko" stanąć na podium był 34. Rallye Catalunya - Costa Brava - Rallye de España 1998 gdzie zajął 3 lokatę przegrywając tylko z kierowcami Toyoty. Mimo tego nie powodzenia na początku sezou 1998, Tommi Mäkinen i jego japoński przyjaciel zdobyli tytuł Mistrza Świata 3 raz z rzędu.
MITSUBISHI LANCER EVO V - wyżej wspomniany przyjaciel został przygotowany przez firmę Hongwell jednak spokojnie może stać obok droższych modeli. Porządnie wykonany, w wersji z otwieranymi drzwiami ma tylko jedną wadę. Powinien być biały.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:48, 09 Maj 2016 |
|
30. Rally New Zealand 1999 - 400 km szutrowych tras położonych na malowniczej wyspie w pobliżu Australii. To właśnie podczas tego rajdu drużyna Seat Sport zajmuje trzecie miejsce, dodając jedno z trzech podium w historii startów w WRC. Mimo wprowadzenia kolejnych edycji samochodu, zespół z Hiszpanii nie zdołał powtórzyć sukcesu swojego poprzedniego dziecka - Seata Ibiza KitCar.
Samochodem,, w którym pokładano wielkie nadzieje, a który przeważnie miewał problemy z dojechaniem do mety w pierwszej 10 czasów, który ostatni raz dokonał "niemożliwego" był:
SEAT CORDOBA WRC.prowadzony przez fina Toniego Gardemeister'a
z Paavo Lukanderem na prawym fotelu, którzy zdołali awansować na podium z 9 miejsca. Ładny - mimo kilku niedociągnięć- model przygotowała firma IXO Models dla wydawnictwa Altaya.
Ciekawostka : Seata Cordobę WRC można spotkać na odcinkach specjalnych do dziś, a w rajdach regionalnych odniósł dużo więcej sukcesów niż w mistrzostwach świata.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 21:01, 09 Maj 2016 |
|
Sam chciałem model Cordoby 99, ale te przednie światła mnie odstraszają
Fajnie, że coś się ruszyło w kolekcji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:34, 09 Maj 2016 |
|
Faktycznie przy światłach się nie postarali, ale moim zdaniem pasują do urody oryginału ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:18, 10 Maj 2016 |
|
HitFan napisał: |
Sam chciałem model Cordoby 99, ale te przednie światła mnie odstraszają |
Mam dokładnie ten sam problem, ale z czasem pewnie się skusimy oboje na to co jest |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:21, 10 Maj 2016 |
|
Światła są jakie są i nic z tym nie zrobimy ;D na szczęście w modelach wersji po 2000 roku już się bardziej przyłożyli ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 22:29, 10 Maj 2016 |
|
Wiem, że się przyłożyli, ale mi zależy na '99, bo taką jeździłem w V-Rally 2 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 23:02, 10 Maj 2016 |
|
Chłopaki, robicie sobie problem z niczego
Kupcie fajny model, w dobrej cenie a światła można zrobić w następujący, w miarę prosty sposób:
po rozkręceniu spodu modelu wyłamujecie wystające do wewnątrz końcówki (bolce)
szkieł lamp i wypychacie szkła na zewnątrz, spiłujecie ile się da bolce tak aby
nie uszkodzić szkieł a później spolerować aby prawie nie było ich widać od strony zewnętrznej.
Otwory w karoseri możecie zaszpachlować lub nie a w miejsce farby wklejacie folię samoprzylepną lustrzaną.
(dociętą na wymiar, to nie trudne )
szkła przykleić punktowo klejem do akryli (najlepiej takim który nie daje oparów - w każdej prawie
agencji reklamowej mogą Wam dać do strzykawki lekarskiej parę kropel ) i macie efekt lepszy niż
w niejednym markowym modelu. Wypróbujcie a będziecie zadowoleni |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:07, 10 Maj 2016 |
|
andy ns napisał: |
Chłopaki, robicie sobie problem z niczego
Kupcie fajny model, w dobrej cenie a światła można zrobić w następujący, w miarę prosty sposób...] |
Coś czuje, że właśnie zyskałem zajęcie na drugi długi weekend majowy ;d dzięki za rade ;d |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Wto 23:09, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:04, 22 Maj 2016 |
|
Czy można zostać Rajdowym Mistrzem wygrywając tylko dwa rajdy i dokonać tego dwa razy z rzędu ? Można ! Taka sztuka udała się pewnemu młodemu norwegowi. Nim został etatowym kierowca Volkswagena w Mistrzostwach Świata, w latach 2011 oraz 2012 zdobył najwyższe miejsce w klasyfikacji IRC. Reprezentujący w tamtym okresie barwy drużyny Skoda UK , skandynawska drużyna została ostatnimi mistrzami w tej kategorii przed połączeniem jej z Mistrzostwami Europy. Sukces ten załoga osiągnęła dzięki czeskiej rajdówce :
Škoda Fabia S2000 załogi Andreas Mikkelsen i Ola Fløene pędzących po drugie miejsce na podium podczas 71. Circuit of Ireland 2012. Model przygotowała firma ABREX s.r.o.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 22:37, 22 Maj 2016 |
|
Kokakolowy napisał: |
Czy można zostać Rajdowym Mistrzem wygrywając tylko dwa rajdy |
Richard Burns w 2001 roku wygrał tylko jedną eliminację i został Rajdowym Mistrzem Świata z dorobkiem zaledwie 44 punktów.
Co do Twojego modelu to ciekawa propozycja, bardzo ładne wykonanie utrwalone na świetnych zdjęciach Gratuluję! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:18, 02 Cze 2016 |
|
@HitFan, problem tylko w tym, że Burns nie powtórzył swojego wyczynu ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:44, 03 Cze 2016 |
|
Sierpień 1999 roku, 130 tyś miasto Jyväskylä stało się bazą 49. Neste Rally Finland. Do rywalizacji na 377km odcinków specjalnych przystępuję aż 135 załóg jednak do mety docierają tylko 64. Wśród szczęśliwców na 3 miejscu z 10 sekundową karą dociera hiszpańska załoga japońskiego samochodu - Carlos Sainz i Luis Moya.
Hiszpańska ekipa japońskiego Toyota Castrol Team pokonując finlandzkie hopy dysponowała samochodem, który zastąpił legendarną Celice GT-Four. Samochód ten pozwolił Japończykom zdobyć w sezonie 1999 Mistrzostwo Świata Producentów, a była to :
TOYOTA COROLLA WRC. Świetnie wykonany i elegancko przybrudzony model 300 konnego samuraja, który na stawał na podium 30 krotnie przygotowało IXO Models
Wydaje mi się, że model trafił do mnie od Martina, za co chciałem serdecznie podziękować ;d |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pią 21:46, 03 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|