Autor |
Wiadomość |
michał89
User
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 330 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków
|
Wysłany:
Pią 14:34, 20 Wrz 2013 |
|
Przez was ściągnąłem wczoraj NFS'a i na kilka godzin straciłem kontakt z rzeczywistością
Aha, piękny model pięknego samochodu. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michał89 dnia Pią 14:35, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 14:56, 20 Wrz 2013 |
|
michał89 napisał: |
ściągnąłem wczoraj NFS'a
Aha, piękny model pięknego samochodu. |
Dla mnie sciągnięcie NFS Porsche na PC to było zdecydowanie za mało, dlatego też przy pomocy jakiegoś emulatora od czasu do czasu pogrywam w NFS Porsche wersja na PSXa. Oprócz samej gry, wersja na PSX daje mi dużo przyjemności z racji swojej intrygującej ścieżki dźwiękowej. Niemniej jednak wersja na PC daje możliwość tunningu. To było dopiero coś jak na tamte czasy! Nie zapominając o opcji uszkodzeń i zniszczeń auta. I dla mnie najważniejsze...realizm automatycznie wysuwanych spoilerów (czego na PSX nie ma).
Jutro wrzuce lepszą jakość zdjęć modelu 914. Powyższa sejsa miała miejsce w nocy przy beznadziejnym świetle. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 1:07, 21 Wrz 2013 |
|
Może to nie jest odpowiednie miejsce na tego typu post, ale.....
Wątek związany z Porsche....
Jak wszystko się ładnie potoczy to dziś o 14 spełni się jedno z moich marzeń.
Jazda testowa tym......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 9:20, 21 Wrz 2013 |
|
Jakie warunki trzeba spełnić żeby odbyć jazdę testową ? |
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 20:53, 21 Wrz 2013 |
|
Koncern z Zuffenhausen do końca lat 80 kontynuował tylko drobne zmiany wizualne w modelu 911 Turbo. W 1983 roku Porsche instaluje po lewej stronie podwójne rury wydechowe. W 1985, po sześcioletniej przerwie Porsche 911 Turbo wraca na rynek amerykański. 1988 Porsche wprowadza 5 stopniową skrzynię biegów. Tyle teorii...
Prezentowany model pochodzi z kolekcji japońskiej firmy IWAYA. Cechą charakterystyczną tego modelu jest podstawka do modelu. Fabryczny produkt posiada podstawkę w której zainstalowany jest głośnik, gdzie po naciśnięciu pewnego przycisku wydobywa się odgłos....start engine + first and second gear.....
Poniższe nagranie nie dotyczy modelu 911 Turbo, ale pragnę Wam zaprezentować możliwości podstawki.
http://www.youtube.com/watch?v=lnDpo488n_k
Tym modelem 911 Turbo, każdy może pojeździć w Need For Speed Hot Pursuit 2010 (po zakupie specjalnego dodatku - Porsche).
Porsche 911 Turbo (1984 - 1989) IWAYA
Na koniec, krótka fotorelacja z dzisiejszego eventu... marzenie się spełniło.
Pacjent (Porsche) przeżył....kierowca też! Oj jest niedosyt. Teraz tylko skąd wziąć 170 tys. EURO!?
Dla takich chwili......
Kiedy padły słowa... "Samochód jest już przygotowany....zapraszam" świat dla mnie nagle przestał istnieć....
Istniało tylko Porsche 911 (991) Carrera 4S 2013
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Sob 21:03, 21 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Nie 1:49, 22 Wrz 2013 |
|
NoRo napisał: |
Jakie warunki trzeba spełnić żeby odbyć jazdę testową ? |
Wyrazic chec zakupu? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 8:02, 22 Wrz 2013 |
|
Gratuluję. Wymarzonej jazdy i modelu firmy o której nawet nie wiedziałem, że istnieje .
Wracając do jazdy testowej to chyba trzeba po prostu bardzo chcieć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 20:51, 10 Paź 2013 |
|
Długo mnie nie było i trochę nowych modeli do kolekcji przybyło....
W najbliższym czasie cofniemy się na chwilę do roku 1973 r....
Poniższym model długo czekał na prezentacje na niniejszym forum. Doczekał się!
Nie będę się o tym modelu rozpisywać, gdyż jeden z użytkowników trafnie powiedział, iż o tym modelu można napisać wiele książek....
Porsche 959 (1986) Minichamps
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Pią 5:47, 11 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 15:10, 12 Paź 2013 |
|
W poprzednim poście wspomniałem, że wrócimy jeszcze do roku 1973..... i to jeszcze nie raz
Kilka tygodniu temu prezentowałem model Carrery RS 2.7 M472 Touring. Wersja często nazywana "comfort" albo "luxury".
Najbardziej zabawne, a nawet ironiczne jest to, że klienci często decydowali się na zakup najbardziej udomowionej wersji Carrery 2.7 tj. M472 Touring, a po pewnym czasie, starali się uczynić je bardziej agresywny, przez zmianę specyfikacji. Wersja M472 Touring w porównaniu z wersją M471 była cieższa o ok 100 kg.
Poniższa Carrera uważana jest za jedną z najlepszych wersji 911 w historii. Niektórzy jeszcze dalej idą i twierdzą Carrera RS 2.7 to dziś Święty Graal w/z Porsche.
210 KM; 5,8 s do "setki' (!); V-max : 245 km/h (szybciej nie jeździł wtedy żaden seryjny samochód z Niemiec).
Dłuuuuuugo szukałem poniższego modelu. W zeszłym tygodniu zupełnie przypadkowo natrafiłem na ten model na angielskim ebay. Zwycięstwo w licytacji. Finalna cena - 5 razy niższa w porównaniu z prezentowanymi na ebay modelami.
Porsche 911 Carrera RS 2.7 (M471) (1973) Ebbro
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Nie 22:48, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 16:02, 27 Paź 2013 |
|
Dotarliśmy w końcu..... koniec modeli z lat 70.
Poniżej, młodszy i mocniejszy brat Carrery RS 2.7
Wyprodukowano zaledwie 109 sztuk tego modelu. 50 z 109 sztuk zostało zmodernizowanych do wersji Carrera RSR
Moc: 230 HP; POjemność 3.0 cc; V-max: 250; prawie dwa razy droższy od Carrery RS 2.7
Porsche 911 Carrera RS 3.0 (1974) Minichamps
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Nie 17:21, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
michał89
User
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 330 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków
|
Wysłany:
Nie 21:13, 27 Paź 2013 |
|
Absolutnie fantastyczny samochód. Nic dodać, nic ująć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 23:25, 29 Paź 2013 |
|
Żegnamy lata 70, pierwszą połowę lat 80 i witamy rok końcówkę lat 80, nowa generację z Zuffenhausen - 964..... wszystko NOWE!!!!
Wikipedia twierdzi, iz "Porsche 911 (964) to - jedna z najbardziej rozpoznawalnych 911-tek. Model ten już od dłuższego czasu uchodzi za jeden z najlepszych modeli Porsche do dziś" oryginalna pisownia. Zresztą każdy może sam to sobie sprawdzić.
Jedna z najbardziej charakterystycznych generacji.
Na 25 jubileusz serii 911 zaprezentowano zupełnie nowy model Carrery o napędzie na cztery koła. Nowością był wysuwany tylny spoiler, który wysuwał się przy prędkości 50 km/h. Zupełnie nowy silnik o pojemności 3.6 l, moc 250 HP, katalizator, ABS....i wiele innych gadżetów.
Poniższa prezentacja składać się będzie z większej niż dotychczas liczby zdjęć.Dlaczego; SPOILER
Koncern Minichamps też wprowadził w swoich modelach parę gadżetów: lepszych i FATALNYCH.
Plusy: wysuwany tylny spoiler (kręcimy tylne koła w kierunku jazdy- spoiler UP, bieg wsteczny - spoiler DOWN)
MINUS: Zwracając uwagę na tylną poziomą listwę świateł widzimy, że Minichamps się nie popisało używając odpowiednio wydrukowanego kawałka papieru. Fatalne rozwiązanie.
Minichamps nie raz jeszcze ten CUD powtórzy!
Porsche 911 (964) Carrera 4 (1989) Minichamps
Spoiler DOWN
Spoiler UP
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Wto 23:30, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Michau666
User
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany:
Śro 9:00, 30 Paź 2013 |
|
fajne masz te prosiaczki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 22:45, 20 Sty 2014 |
|
Po dość długiej przerwie....
Dłuuuugo "wyglądany" na zagranicznych ibejach, dłuuugo wyczekiwany.....
Warto było czekać.......
Porsche 911 (930) Speedster (1988) Minichamps
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ziomek
User
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 23:18, 23 Wrz 2014 |
|
Po pewnym impulsie a konkretnie po wiadomości pochodzącej od Lucanero, po 9 miesiącach przerwy modele marki Porsche wracają na motoshowminiatura.pl
Lucanero wielkie dzięki!
Trochę modeli przybyło, kilka ubyło, ale i też nadal przybywa...
Na następnej prezentacji koledzy ---> Porsche 911 Carrera RS(R) 2.8 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|