|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:53, 27 Sty 2018 |
|
Nie dziwię się |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 22:09, 27 Sty 2018 |
|
Abarth098 napisał: |
|
O ile pamiętam, kiedyś udzielałem Ci rad w sprawie zdjęć. Teraz wygląda na to, że ja zacznę pytać Ciebie o szczegóły Gratuluję - super |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:16, 27 Sty 2018 |
|
Zmieniłem aparat na znacznie starszy, który ma swoje wady, ale umożliwia zapis w RAW i posłuchałem rady odnośnie oświetlenia Dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:40, 04 Lut 2018 |
|
Podczas przerwy zimowej w startach w Formule 1, po podpisaniu kontraktu z Renault F1, Robert Kubica wystartował w kilku rajdach. Pojawił się między innymi na starcie rajdu Monte-Carlo, gdzie wystartował Renault Clio R3, a jego pilotem był Jakub Gerber. Niestety awaria silnika wyeliminowała załogę z rywalizacji już na pierwszym oesie.
Model polskiej załogi dla serii gazetowej wydawnictwa Altaya przygotowało IXO. Jest to jedyne wydanie Clio R3 w tym malowaniu i świetnie, że się pojawiło. Cieszy również fakt, że model prezentuje się bardzo dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bartex
User
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Nie 12:42, 04 Lut 2018 |
|
Super model! Fajnie, że się w ogóle pojawił
Ale mam chrapkę na niego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:49, 04 Lut 2018 |
|
Akurat masz możliwość kupić taki w akcji martina |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Bartex
User
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Nie 13:33, 04 Lut 2018 |
|
Dzięki za cynk, już ruszyłem w temacie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:46, 10 Lut 2018 |
|
Sukcesy Seata z modelem Ibiza Kit Car w FIA 2-Litre World Rally Cup skłoniły producenta do zaangażowania się do startów w najwyższej klasie rajdowych samochodowych mistrzostw świata (WRC). W tym celu stworzono model Cordoba WRC, który zadebiutował Rajdzie Finlandii w 1998 roku i startując do końca sezonu zdobył zaledwie 1 punkt. W sezonach 1999 oraz 2000 Seat kontynuował starty w WRC, wprowadzając od rajdu finlandii 1999 zmodyfikowaną wersję swojego auta, oznaczoną evo 2 oraz od tego samego rajdu w roku 2000 evo 3. Żadna z trzech odmian nie okazała się wystarczającym zagrożeniem dla konkurencji, co spowodowało wycofanie się fabrycznego zespołu Seata z WRC po sezonie 2000. W trakcie startów w latach 1999-2000 udało się zdobyć łącznie 3 razy miejsce na najniższym stopniu podium. Zespół SEAT Sport pojawił się jeszcze w kilku rundach WRC sezonu 2001, jednak już nie startując w klasyfikacji producentów. Na starcie Rajdu Hiszpanii 2001 pojawiły się dwie Cordoby WRC Evo 3. Załoga Salvador Cañellas Jr. / Alberto Sanchís zakończyła rajd na 9 oesie z powodu wypadku, a Marc Blázquez / Jordi Mercader na 11 oesie z powodu awarii.
W przypadku modelu auta załogi Salvador Cañellas Jr. / Alberto Sanchís z wspomnianego Rajdu Hiszpanii 2001 zdecydowałem się na tanie wydanie gazetowe. Jak zwykle w przypadku modeli z serii Seat Sport na minus zasługują reflektory i światła, natomiast cała reszta prezentuję się wystarczająco dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:48, 11 Lut 2018 |
|
W 2010 roku odbyła się 30. edycja Rajdu Argentyny, która stanowiła trzecią rundę IRC oraz drugą mistrzostw Argentyny. Zwycięzcami rajdu została załoga Juho Hänninen / Mikko Markkula, jadąca Škodą Fabią S2000. Wyprzedzili oni odpowiednio załogi Guy Wilks / Phil Pugh oraz Jan Kopecký / Petr Starý, jadące tym samym samochodem. Juho Hänninen w tym sezonie został mistrzem IRC, a Škoda wygrała klasyfikację producentów.
Model zwycięskiej załogi dotarł do mnie wyrwany wraz z kawałkiem podstawki, na której znajduje się błąd w imieniu kierowcy. Oderwane było również lusterko oraz spojler był znacznie nadłamany. Mocowania zarówno lusterka jak i spojlera są tak cienkie, że klej cyjanoakrylowy, z którego dotąd zawsze korzystałem raczej by się nie sprawdził. Postanowiłem wypróbować kupiony wcześniej klej do plastiku Tamiya Extra Thin Cement. W przypadku lusterka sprawdził się idealnie. Ze spojlerem tak dobrze już nie było, bo jest malowany i nałożyłem za dużo kleju, który spłynął w niepożądane miejsce przez co uszkodził lakier. Cyjanoakryl nie sprawdziłby się w tamtym miejscu ani trochę, więc wybór kleju był mimo wszystko trafny. Nie ma po nim śladu, a kiedyś przy okazji można pomalować cały spojler na biało. Na zdjęciach z racji białego koloru na ma najmniejszych szans tego zobaczyć, natomiast można dostrzec że IXO nie popisało się z bryłą w tylnej części nadwozia. Muszę jednak przyznać, że sam chyba bym nie wpadł na to, co mi w tej bryle dziwnie wygląda. Podobno w kolejnej odmianie to poprawili
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 12:51, 11 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 23:11, 11 Lut 2018 |
|
Nie masz wrażenia, że zwis tylny jest za duży? Ogólnie cały model wygląda jakoś karykaturalnie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:22, 11 Lut 2018 |
|
Abarth098 napisał: |
można dostrzec, że IXO nie popisało się z bryłą w tylnej części nadwozia |
Jak widać, nawet o tym wspomniałem |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 23:23, 11 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 23:53, 11 Lut 2018 |
|
Wiesz, z czytaniem akurat nie mam problemu.
Piszesz o tylnej części nadwozia, że nie wiesz do końca co Ci nie pasuje, więc ja sugeruje zwis tylny. A oprócz tego uważam, że całe nadwozie też jest jakieś nieproporcjonalne (albo jego poszczególne detale). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:00, 12 Lut 2018 |
|
Od początku coś mi nie pasowało, jednak nie mając jeszcze modelu w rękach nie wiedziałem co, dlatego napisałem o tym, że sam bym na to nie wpadł, bo zanim do mnie dotarł konsultowałem moje spostrzeżenia. Cały tył jest nie taki jak powinien, o czym wspomniałem, więc byłem przekonany, że nie czytałeś wpisu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:33, 16 Lut 2018 |
|
W roku 1999 zespół Glenn Seton Racing otrzymał większe wsparcie koncernu Ford oraz Tickford Vehicle Engineering i został przemianowany na Ford Tickford Racing, będący w zasadzie ekipą fabryczną. Zespół od tego momentu wystawiał ponownie dwa auta. Mistrz ATCC z sezonów 1993 i 1997, Glenn Seton, pozostał w roli podstawowego kierowcy, a dołączył do niego Neil Crompton. Sezon 1999 ukończyli odpowiednio na 4 i 12 miejscu i na kolejny rok skład podstawowych kierowców pozostał niezmieniony. Tym razem Glenn Seton znalazł się na 5 miejscu, a Neil Crompton ponownie był 12 i zastapił go Steven Richards, który sezon 2001 również ukończył na 12 miejscu, jednak tym razem Seton znalazł się jeszcze 4 pozycje dalej. Po tym sezonie Ford przeniósł sponsoring do zespołu 00 Motorsport (Gibson Motorsport), gdzie na ostatni sezon startów w serii Supercars znalazł się Neil Crompton. Po sezonie 2002 Ford wycofał wsparcie również z tego zespołu, po czym zespół Glenn Seton Racing został wykupiony przez Prodrive i przyjął nazwę Ford Performance Racing, a Seton został jednym z kierowców zespołu.
Ford AU Falcon z sezonu 2000 został wydany przez Classic Carlectables. Wykonanie nie różni się niczym od opisywanego modelu z serii [link widoczny dla zalogowanych]. Mamy więc chociażby czarne szyby, brak wnętrza oraz marnej jakości koła, jednak odmiana AU pomimo tej jakości w pewnym sensie przekonuje mnie do siebie i potwierdzam, że świetnym posunięciem było pominięcie odlewanych wraz z karoserią lusterek. Szkoda, że pozostałe modele tego producenta z początków produkcji wydają się wyglądać gorzej, jednak może kiedyś przyjdzie czas by to lepiej sprawdzić. Przy tej jakości zdecydowanie zaskoczyła mnie obecność certyfikatu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Sob 0:38, 17 Lut 2018 |
|
z!x napisał: |
Nie masz wrażenia, że zwis tylny jest za duży? Ogólnie cały model wygląda jakoś karykaturalnie... |
Jak się przypatrzeć, to cala ta Skoda jest zjebana.
Przod - tez przecież. Reflektory, ich odstep od pasa srodkowego,
pas dolny, detale. Model, to co prawda uproszczenie... no, ale jednak. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|