|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:19, 15 Mar 2017 |
|
Seat Toledo GT powstał z myślą o hiszpańskich wyścigach aut klasy GT (Spanish GT Championship). W sezonie 2003 konkurowało chociażby z takimi autami jak Porsche czy Ferrari, więc wyróżniało się w stawce. Toledo okazało się bardzo konkurencyjne i wygrało 7 z 11 wyścigów, a mistrzem serii został kierowca Seata, Gines Vivancos. Pod koniec lipca tego samego roku, Toledo GT pojawiło się na starcie wyścigu 24h na torze Spa-Francorchamps. Wystawiony egzemplarz ukończył na drugim oraz pierwszym miejscu wyścigi na torze Estoril 6 lipca. Na 24-godzinne zmagania został przygotowany dla załogi Didier Defourny/Miguel Ángel de Castro/Christian Lavielle/Marc Duez. Auto startowało w Grupie 2 (G2) i na starcie znalazło się na 3. miejscu w swojej grupie oraz 16. wśród 53. startujących aut. Toledo nie ukończyło jednak zmagań z powodu awarii skrzyni biegów.
Zakup modelu od IXO był w moim przypadku tylko kwestią czasu właściwie od kiedy się tylko pojawił. Musze przyznać, że wykonanie pozytywnie mnie zaskoczyło, jednak światła z tyłu to jakieś nieporozumienie na tle świetnej jak na standardy IXO całości. Co prawda pominięto widoczne bolce mocujące, jednak ich kolor jest tak blady, że naprawdę źle to wygląda. Z mojej strony mogę również dodać, że na antenkę na dachu trzeba uważać, ale raczej tylko przy jej poprawianiu, bo jest metalowa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Czw 1:57, 16 Mar 2017 |
|
Bardzo przyjemny modelik gratuluję |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Czw 22:33, 16 Mar 2017 |
|
Super model, dużo uroku dodają te felgi, są świetne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:14, 17 Mar 2017 |
|
Widzę, że nie tylko mi się podoba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:38, 17 Mar 2017 |
|
Ogólnie można zauważyć tendencję seata do robienia wpadających w oko samochodów wyczynowych Czy to Cordoby WRC, ww Toledo na wyścigowych Leonach kończąc ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:05, 17 Mar 2017 |
|
W końcu miał to być odpowiednik Alfy Romeo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:18, 18 Mar 2017 |
|
New Holland TN90F z 1997 powstał z myślą o pracy przede wszystkim w takich miejscach jak sady czy winnice. Traktor jest z tego względu węższy niż standardowe, a przednia oś ma bardzo duży kąt skrętu kół, dzięki czemu traktor jest bardzo zwrotny. Tak duży kąt skrętu osiągnięto poprzez dodatkowo skrętną całą oś wraz z mostem i standardowo skrętne koła na jej końcach.
Model od UH nie przedstawia najwęższej wersji tego traktora, jednak dzięki temu model ma bardzo dobre wizualnie proporcje, pomimo charakterystycznego niskiego przodu i wysuniętej przedniej osi, które to właśnie zwróciły moja uwagę. W planach miałem go już długo, jednak dopiero po ostatniej prezentacji traktorów [link widoczny dla zalogowanych], postanowiłem, że przy najbliższej okazji nabędę w końcu TN90F
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:21, 19 Mar 2017 |
|
Fiat 600 Multipla pojawił się na rynku w 1956 i powstał na bazie produkowanego od 1955 modelu 600. Wnętrze Multipli mieściło 6 osób. Silnik w obu autach umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Pierwotnie posiadał pojemność 633 cm³ i osiągał moc 22 KM, co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 95 km/h. W późniejszym czasie pojawiła się wersja oznaczona jako 600D i posiadała silnik o pojemności 767 cm³ i mocy 29 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna wzrosła do 105 km/h. Produkcję modelu 600 Multipla zakończono w 1969. Fiat z nazwą Multipla powrócił dopiero w 1997 prezentując podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie auto bazujące na płycie podłogowej modelu Bravo/Brava. Produkcja tego znanego auta o dyskusyjnej stylistyce rozpoczęła się w 1998 i trwała do 2004, kiedy pojawiła ostatnia odmiana Multipli, która otrzymała bardziej konwencjonalną stylistykę. Od 2008 chiński koncern motoryzacyjny Zhejiang Zotye Auto Co. rozpoczął licencyjną produkcję pod nazwą Zotye Emotion JNJ 7160 HS. Produkcja Multipli w Europie zakończyła się w 2010 roku.
Z zakupem modelu 600 Multipla zwlekałem i ostatecznie się to opłaciło, dzięki świetnej promocji. Model produkcji Norev pochodzi z serii gazetowej. Pomimo, że zupełnie nic w nim nie poprawiałem, jak widać prezentuje się bardzo dobrze
Ostatnia generacja Multipli od Solido to właściwie pierwszy model, jaki zakupiłem z myślą o rozwoju kolekcji w stronę skali 1:43. Niestety nie posiadam nadal najbardziej dyskusyjnego wcielenia z 1998.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 17:12, 19 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 799 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Nie 14:40, 19 Mar 2017 |
|
Fajna ta Multipla 600. Jest dużo lepiej wykonana niż ta z kapu, ponieważ ma malowane wnętrze no i przede wszystkim nie jest zalana farbą i widać wyraźnie krawędzie drzwi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:11, 19 Mar 2017 |
|
W moim odczuciu również bryła sprawia lepsze wrażenie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2795 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:37, 26 Mar 2017 |
|
Po II Wojnie Światowej fabryka BMW w Eisenach znalazła się pod wpływem Związku Radzieckiego. Zmieniono nazwę fabryki na Sowjetische AG Maschinenbau Awtowelo, Werk BMW Eisenach i od 1945 wznowiono produkcję przedwojennych modeli BMW. W 1952 roku Związek Radziecki przekazał fabrykę władzom powstałej Niemieckiej Republiki Demokratycznej. Zarząd nad przedsiębiorstwem przejęło Industrieverband Fahrzeugbau (w skrócie IFA). Wraz z przymusem zmiany znaku handlowego identycznego z BMW, zdecydowano także o zmianie nazwy przedsiębiorstwa na Eisenacher Motorenwerk (EMW). W 1954 przedsiębiorstwo przyjęło ostateczną nazwę VEB Automobilwerk Eisenach (w skrócie AWE). Mianem VEB od „Volkseigener Betrieb „nazywano przedsiębiorstwa państwowe w NRD. Początkowo wytwarzano stare modele DKW z trzycylindrowymi dwusuwowymi silnikami nazwane IFA F9 oraz kontynuowano produkcję przedwojennych modeli BMW. W 1956 pojawiła się seria nowych Wartburgów 1000 począwszy od modelu określanego jako 311, którego konstrukcja i silniki nadal bazowały na modelu IFA F9, a następnie zmodernizowanego, głównie mechanicznie, znanego jako 312. Nazwa auta pochodziła od zamku Wartburg znajdującego się na wzgórzach niedaleko fabryki. W 1966 pojawił się następca 312 – Wartburg 353. Elementy podwozia w stosunku do poprzednika zostały niezmienione, jednak pojawiło się nowe kanciaste nadwozie, zaprojektowane zgodnie z panującymi wówczas trendami przez Claussa Dietela. Powstawały trzy wersje nadwoziowe: sedan, kombi (Tourist) i pick-up określany jako Trans. Pod koniec 1984 Wartburg 353 otrzymał jednolity pas przedni w kolorze nadwozia. Produkcja modelu Trans prowadzona była w VEB Automobilwerke Ludwigsfelde u boku pojazdów ciężarowych IFA.
Wartburg 353 Trans z serii Kultowe Auta PRL-u trafił do mnie dopiero niedawno. Musiałem go rozebrać z konieczności ponownego wklejenia lusterka, więc przy okazji postanowiłem pomalować odbłyśniki światła wstecznego i halogenów w przednim zderzaku oraz wkłady lusterek. Sam model pozytywnie mnie zaskoczył, a największym niedociągnięciem jest w moim odczuciu widoczne na przedniej szybie mocowanie lusterka wstecznego. Reszta sprawia naprawdę pozytywne odczucia na tle innych modeli z tej serii.
Jeszcze zanim przystąpiłem do poprawek modelu, wpadłem na pomysł, aby umieścić w nim zakupione w zeszłym roku alufelgi Borbet od Herpy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 18:58, 26 Mar 2017 |
|
No, no, na tych alufelgach super wygląda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:28, 26 Mar 2017 |
|
A mnie się nie podoba. Te białe ranty na oponach, to jak jakiś wstęp dp tuningu. Takie fele w takiej "taczce"? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jacek j
User
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 782 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pon 11:14, 27 Mar 2017 |
|
mi felgi takze nie pasuja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
msnrc
User
Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1354 Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Hamburg
|
Wysłany:
Pon 11:30, 27 Mar 2017 |
|
Te felgi wyglądają jak z Ferrari F40 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|