FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
archivsoft7
User



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 164
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:28, 26 Lut 2017 Powrót do góry

Bardzo lubię oglądać Twoją kolekcję, bo zawsze zaskoczysz czymś oryginalnym, a to wyścigowy Jaguar, a to dostawczak Fiata lub coś z USA lub Australii. Bardzo podoba mi się taka różnorodność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:39, 26 Lut 2017 Powrót do góry

Patrząc na to, co mam do pokazania, będzie jeszcze trochę takiego "skakania po tematach" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:09, 26 Lut 2017 Powrót do góry

Nie chciałem Ci się mieszać do spraw scenografii, ale "Paul Weel w sezonie 2002 serii V8 Supercars startował we własnym zespole Paul Weel Racing" i Holden UTE też ginie częściowo na białym tle. Nie widać np. dalszej od obiektywu krawędzi białego dachu. Ja jako tło używam najtańsze płótno bawełniane w naturalnym odcieniu "surówki". Nie przyciąga uwagi tak, jak tło kolorowe a odcina się na nim w zasadzie każdy kolor (lub jego brak Wink ). Taką samą rolę spełnia zwykły szary karton, ma tylko wadę niejednorodnej powierzchni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:23, 26 Lut 2017 Powrót do góry

Fiat 615 gubił się w tle jeszcze bardziej, a w kwestii zdjęć od zawsze nadal jest jeszcze co poprawiać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:40, 04 Mar 2017 Powrót do góry

W 1964 odbyła się 33. edycja Rajdu Monte Carlo, która była jednocześnie inauguracyjną rundą Rajdowych Mistrzostw Europy. Runda zakończyła się sensacyjnym zwycięstwem Mini Cooper S o mocy zaledwie 90 KM. Auto wyszło na prowadzenie rajdu na przedostatnim odcinku po uwzględnieniu przeliczników równoważących różne specyfikacje startujących pojazdów, które zniwelowały 17 sekund straty na tym odcinku do Forda Falcona Bo Ljungfeldta o mocy 305 KM. Ostatni odcinek kierowca Mini, Paddy Hopkirk, pokonał nie tylko nie tracąc przewagi, ale również powiększając ją nawet bez uwzględnienia przeliczników. Załoga Paddy Hopkirk - Henry Liddon wygrała tym samym rajd, a podczas ceremonii wręczenia nagród Hopkirk wciągnął na podium swoich kolegów z zespołu, którzy zajęli w klasyfikacji generalnej odpowiednio czwarte (Timo Mäkinen - PatrickVanson) i siódme (Rauno Aaltonen - Tony Ambrose) miejsce. Samochody Mini Cooper S zwyciężały w Monte Carlo również w latach 1965 i 1967, natomiast w 1966 kierowcy tych aut zajęli trzy pierwsze miejsca, jednak zostali zdyskwalifikowane po kontrowersyjnej decyzji sędziów odnośnie nieregulaminowej konstrukcji reflektorów w ich pojazdach.

Image

Model wydawnictwa Atlas Editions z kolekcji Rally Monte Carlo zainteresował mnie sobą poprzez bardzo niską cenę. Dzięki niej nie przeszedłem obojętnie obok całkiem fajnego modelu, który świetnie urozmaicił niewielki jak dotąd zbiór modeli rajdowych, który chciałbym trochę rozwinąć. Montaż modelu jest bardzo dobry, właściwie tylko oświetlenie na dachu nie trzyma się osi symetrii pojazdu, ale nie poprawiłem tego.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Romek017
User



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:23, 05 Mar 2017 Powrót do góry

Bardzo fajny Miniacz:) zastanawialem sie kiedys nad nim dokladnie z tej samej firmy i chyba dokladnie od tego samego Pana:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 9:27, 05 Mar 2017 Powrót do góry

Model świetny, tak jak już pisałem u Abartha na blogu. Nie jest tajemnicą, że Michał z modelików oferuje go w świetnej cenie. Zdecydowanie warto go kupić, sam też go posiadam. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 10:21, 05 Mar 2017 Powrót do góry

Macie rację, fajny modelik ale nie wiecie, ile ich u mnie poszło na złom.....znaczy się na części Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:56, 05 Mar 2017 Powrót do góry

Oglądając Twój temat domyśliłem się, że trochę ich wykorzystałeś Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:16, 09 Mar 2017 Powrót do góry

Lotus Exige drugiej generacji produkowany był w latach 2004-2011. Podobnie jak poprzednik, produkowany od roku 1996, bazował na modelu Elise i nie tylko technicznie, ale również wizualnie był zbliżony. Auto otrzymało czterocylindrowy rzędowy silnik Toyoty o pojemności 1796 cm³ i mocy 192 KM w podstawowej odmianie. W 2006 roku stworzono limitowaną wersję Exige Sprint. Auto dostępne było w dwukolorowym malowaniu nawiązującym do legendarnego modelu Elan Sprint. Do wyboru były dwa kolory górnej części auta – słoneczny żółty oraz perski niebieski, natomiast w obu przypadkach dolna część auta była biała, a kolory te rozdzielone zostały złotym pasem. W wersji Sprint podniesiono też moc silnika do 242 KM, a masa własna pojazdu wyniosła 935 kg. Taki stosunek mocy do wagi pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 4,2s.

Image

O zakupie modelu Exige Sprint od IXO myślałem od dawna. Przez cały ten czas planowałem zakup modelu w niebieskim malowaniu. Dopiero niedawno zorientowałem się, jak bardzo zdjęcie producenta przekłamuje rzeczywisty kolor i szybko zdecydowałem się na zakup żółtego, który w moim odczuciu wygląda lepiej. Okazało się, że model jest limitowany do 750 sztuk, natomiast do mnie trafił oznaczony jako 240. Może nie jest idealnie zmontowany, ale mimo to świetnie wygląda Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:49, 11 Mar 2017 Powrót do góry

Bardzo fajny model, zwłaszcza w tym malowaniu wygląda niezwykle bojowo Smile Zawsze lubiłem te małe Lotusy, a ta i najnowsza generacja Elise/Exige są najlepsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:20, 11 Mar 2017 Powrót do góry

Mi się ostatnia generacja nie podoba, wizualnie wolę dwie pierwsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:52, 11 Mar 2017 Powrót do góry

Na temat Lotusa Esprit pisałem już przy okazji prezentacji modelu [link widoczny dla zalogowanych] z 1996. Tym razem trafiła się w końcu pierwsza generacja tego auta, a dokładniej replika pierwszego seryjnie wyprodukowanego Esprite S1 o numerze nadwozia 0100G. Na temat tego konkretnego egzemplarza na stronie [link widoczny dla zalogowanych] można znaleźć wiele cennych informacji. Widać, że aktualnie auto posiada chociażby inne wnętrze i lusterka niż model wykonany przez Vanguards. Producent nie popełnił jednak błędu, bo model przedstawia auto w takiej formie, w jakiej pierwotnie opuściło fabrykę.

Image

Pierwszą generację planowałem kupić w wykonaniu AutoArt. Do modelu Vanguards przekonała mnie niska cena oraz uchylane reflektory, które dodatkowo na rzeczywistych zdjęciach aukcji wyglądały na całkiem dobrze spasowane. W moim odczuciu to jeden z lepszych modeli tego producenta. Reflektory uchylane są za pomocą dźwigni w przedniej części podwozia z lewej strony, lecz warto im trochę przy tym pomóc. W moim egzemplarzu niedokładnie był namalowany czarny pasek nad przednim lewym kołem, więc delikatnie go poprawiłem. Według dołączonego certyfikatu z informacjami na temat auta wynika, że trafiła do mnie sztuka oznaczona jako 545 z 1900, które powstały.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 11:45, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:45, 11 Mar 2017 Powrót do góry

Świetny! Nie spotkałem się jeszcze z tym modelem, ale bez bicia przyznaje się, że nie śledzę modeli Lotusów. bardzo podoba mi się zielone wnętrze. No i otwierane światła są rewelacyjne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:09, 11 Mar 2017 Powrót do góry

Ja ten model widywałem dosyć często w wielu różnych wariantach, głównie przeglądając oferty w Chinach, jednak nie zwracałem na niego większej uwagi, aż do pojawienia się aukcji, którą wygrałem i na której dostrzegłem te uchylane reflektory, których próżno szukać w AutoArt Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin