|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
archivsoft7
User
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 164 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:28, 26 Lut 2017 |
|
Bardzo lubię oglądać Twoją kolekcję, bo zawsze zaskoczysz czymś oryginalnym, a to wyścigowy Jaguar, a to dostawczak Fiata lub coś z USA lub Australii. Bardzo podoba mi się taka różnorodność. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:39, 26 Lut 2017 |
|
Patrząc na to, co mam do pokazania, będzie jeszcze trochę takiego "skakania po tematach" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 20:09, 26 Lut 2017 |
|
Nie chciałem Ci się mieszać do spraw scenografii, ale "Paul Weel w sezonie 2002 serii V8 Supercars startował we własnym zespole Paul Weel Racing" i Holden UTE też ginie częściowo na białym tle. Nie widać np. dalszej od obiektywu krawędzi białego dachu. Ja jako tło używam najtańsze płótno bawełniane w naturalnym odcieniu "surówki". Nie przyciąga uwagi tak, jak tło kolorowe a odcina się na nim w zasadzie każdy kolor (lub jego brak ). Taką samą rolę spełnia zwykły szary karton, ma tylko wadę niejednorodnej powierzchni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:23, 26 Lut 2017 |
|
Fiat 615 gubił się w tle jeszcze bardziej, a w kwestii zdjęć od zawsze nadal jest jeszcze co poprawiać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:40, 04 Mar 2017 |
|
W 1964 odbyła się 33. edycja Rajdu Monte Carlo, która była jednocześnie inauguracyjną rundą Rajdowych Mistrzostw Europy. Runda zakończyła się sensacyjnym zwycięstwem Mini Cooper S o mocy zaledwie 90 KM. Auto wyszło na prowadzenie rajdu na przedostatnim odcinku po uwzględnieniu przeliczników równoważących różne specyfikacje startujących pojazdów, które zniwelowały 17 sekund straty na tym odcinku do Forda Falcona Bo Ljungfeldta o mocy 305 KM. Ostatni odcinek kierowca Mini, Paddy Hopkirk, pokonał nie tylko nie tracąc przewagi, ale również powiększając ją nawet bez uwzględnienia przeliczników. Załoga Paddy Hopkirk - Henry Liddon wygrała tym samym rajd, a podczas ceremonii wręczenia nagród Hopkirk wciągnął na podium swoich kolegów z zespołu, którzy zajęli w klasyfikacji generalnej odpowiednio czwarte (Timo Mäkinen - PatrickVanson) i siódme (Rauno Aaltonen - Tony Ambrose) miejsce. Samochody Mini Cooper S zwyciężały w Monte Carlo również w latach 1965 i 1967, natomiast w 1966 kierowcy tych aut zajęli trzy pierwsze miejsca, jednak zostali zdyskwalifikowane po kontrowersyjnej decyzji sędziów odnośnie nieregulaminowej konstrukcji reflektorów w ich pojazdach.
Model wydawnictwa Atlas Editions z kolekcji Rally Monte Carlo zainteresował mnie sobą poprzez bardzo niską cenę. Dzięki niej nie przeszedłem obojętnie obok całkiem fajnego modelu, który świetnie urozmaicił niewielki jak dotąd zbiór modeli rajdowych, który chciałbym trochę rozwinąć. Montaż modelu jest bardzo dobry, właściwie tylko oświetlenie na dachu nie trzyma się osi symetrii pojazdu, ale nie poprawiłem tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Romek017
User
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:23, 05 Mar 2017 |
|
Bardzo fajny Miniacz:) zastanawialem sie kiedys nad nim dokladnie z tej samej firmy i chyba dokladnie od tego samego Pana:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 9:27, 05 Mar 2017 |
|
Model świetny, tak jak już pisałem u Abartha na blogu. Nie jest tajemnicą, że Michał z modelików oferuje go w świetnej cenie. Zdecydowanie warto go kupić, sam też go posiadam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 10:21, 05 Mar 2017 |
|
Macie rację, fajny modelik ale nie wiecie, ile ich u mnie poszło na złom.....znaczy się na części |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:56, 05 Mar 2017 |
|
Oglądając Twój temat domyśliłem się, że trochę ich wykorzystałeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:16, 09 Mar 2017 |
|
Lotus Exige drugiej generacji produkowany był w latach 2004-2011. Podobnie jak poprzednik, produkowany od roku 1996, bazował na modelu Elise i nie tylko technicznie, ale również wizualnie był zbliżony. Auto otrzymało czterocylindrowy rzędowy silnik Toyoty o pojemności 1796 cm³ i mocy 192 KM w podstawowej odmianie. W 2006 roku stworzono limitowaną wersję Exige Sprint. Auto dostępne było w dwukolorowym malowaniu nawiązującym do legendarnego modelu Elan Sprint. Do wyboru były dwa kolory górnej części auta – słoneczny żółty oraz perski niebieski, natomiast w obu przypadkach dolna część auta była biała, a kolory te rozdzielone zostały złotym pasem. W wersji Sprint podniesiono też moc silnika do 242 KM, a masa własna pojazdu wyniosła 935 kg. Taki stosunek mocy do wagi pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 4,2s.
O zakupie modelu Exige Sprint od IXO myślałem od dawna. Przez cały ten czas planowałem zakup modelu w niebieskim malowaniu. Dopiero niedawno zorientowałem się, jak bardzo zdjęcie producenta przekłamuje rzeczywisty kolor i szybko zdecydowałem się na zakup żółtego, który w moim odczuciu wygląda lepiej. Okazało się, że model jest limitowany do 750 sztuk, natomiast do mnie trafił oznaczony jako 240. Może nie jest idealnie zmontowany, ale mimo to świetnie wygląda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 12:49, 11 Mar 2017 |
|
Bardzo fajny model, zwłaszcza w tym malowaniu wygląda niezwykle bojowo Zawsze lubiłem te małe Lotusy, a ta i najnowsza generacja Elise/Exige są najlepsze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:20, 11 Mar 2017 |
|
Mi się ostatnia generacja nie podoba, wizualnie wolę dwie pierwsze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:52, 11 Mar 2017 |
|
Na temat Lotusa Esprit pisałem już przy okazji prezentacji modelu [link widoczny dla zalogowanych] z 1996. Tym razem trafiła się w końcu pierwsza generacja tego auta, a dokładniej replika pierwszego seryjnie wyprodukowanego Esprite S1 o numerze nadwozia 0100G. Na temat tego konkretnego egzemplarza na stronie [link widoczny dla zalogowanych] można znaleźć wiele cennych informacji. Widać, że aktualnie auto posiada chociażby inne wnętrze i lusterka niż model wykonany przez Vanguards. Producent nie popełnił jednak błędu, bo model przedstawia auto w takiej formie, w jakiej pierwotnie opuściło fabrykę.
Pierwszą generację planowałem kupić w wykonaniu AutoArt. Do modelu Vanguards przekonała mnie niska cena oraz uchylane reflektory, które dodatkowo na rzeczywistych zdjęciach aukcji wyglądały na całkiem dobrze spasowane. W moim odczuciu to jeden z lepszych modeli tego producenta. Reflektory uchylane są za pomocą dźwigni w przedniej części podwozia z lewej strony, lecz warto im trochę przy tym pomóc. W moim egzemplarzu niedokładnie był namalowany czarny pasek nad przednim lewym kołem, więc delikatnie go poprawiłem. Według dołączonego certyfikatu z informacjami na temat auta wynika, że trafiła do mnie sztuka oznaczona jako 545 z 1900, które powstały.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 11:45, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 20:45, 11 Mar 2017 |
|
Świetny! Nie spotkałem się jeszcze z tym modelem, ale bez bicia przyznaje się, że nie śledzę modeli Lotusów. bardzo podoba mi się zielone wnętrze. No i otwierane światła są rewelacyjne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:09, 11 Mar 2017 |
|
Ja ten model widywałem dosyć często w wielu różnych wariantach, głównie przeglądając oferty w Chinach, jednak nie zwracałem na niego większej uwagi, aż do pojawienia się aukcji, którą wygrałem i na której dostrzegłem te uchylane reflektory, których próżno szukać w AutoArt |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|