 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:14, 08 Kwi 2016 |
 |
Carlos Sainz kojarzy się głównie z rajdami, jednak w 1984 roku startował w Brytyjskiej Formule Ford 2000. Sponsorami zostali Marlboro oraz gazeta ABC. Sainz nie osiągnął istotnych sukcesów, jednak poznał atmosferę międzynarodowych zawodów.
Po modelu od IXO spodziewałem się szczerze mówiąc mniej, więc jestem pozytywnie zaskoczony. Przede wszystkim jest to model, który ciekawie uzupełni moją kolekcję i o którym od dawna myślałem. Patrząc na cenę końcową licytacji, myślę, że można stwierdzić, że to najmniej poszukiwany model IXO w Polsce
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6414 Przeczytał: 93 tematy
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 17:10, 08 Kwi 2016 |
 |
Też mam to autko, pamiętam że jakoś przypadkowo wpadło mi w ręce, bodaj w wyprzedaży po 1E... Albo nawet je gratis kiedyś dostałem, już nie pamiętam... Taka tam ciekawostka przyrodnicza, jeżeli w ogóle nie zbiera się bolidów Ale jest ładnie wykonane, także jak najbardziej może być  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:41, 08 Kwi 2016 |
 |
Jeśli o mnie chodzi to zawsze chciałem ten model jako taką ciekawostkę i uzupełnienie, ale nie myślałem że za pudełkowe IXO dam aż tak niewiele
Mille Miglia (Mille "Tysiąc", Miglia"Mil") – wyścig wytrzymałościowy przebiegający drogami publicznymi północnych Włoch, organizowany pierwotnie w latach 1927-1957. Z organizacji wyścigu zrezygnowano po dwóch śmiertelnych wypadkach. Od 1977 roku wznowiony jako Mille Miglia Storica, czyli wyścig przeznaczony dla właścicieli historycznych samochodów sportowych wyprodukowanych przed 1957 rokiem.
W roku 1954 wyścig ten był trzecią rundą Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych (World Sportscar Championship). Wystartowało 378 załóg, a sklasyfikowanych zostało 182. Wyścig wygrał Alberto Ascari w Lancia D24. W najniższej klasie oznaczonej jako T750, dojeżdżając na 66. miejscu, zwyciężyła załoga Jean Rédélé/Louis Pons w Renault 4CV.
Jest to pierwszy Eligor w kolekcji, jednak optymistycznie nastawia mnie na kolejne.
U tego samego sprzedawcy kupiłem również Seata 600 od Solido
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6414 Przeczytał: 93 tematy
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 18:13, 08 Kwi 2016 |
 |
I kolejny śliczny model, często niedoceniany, dostępny za grosze Eligor to porządna firma, szczerze polecam jej wyroby, mimo nieco ograniczonego wyboru. Chociaż chyba lepsza taka firma niż wielkie portfoilo IXO z wieloma knotami  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:05, 16 Kwi 2016 |
 |
W 1976 w ramach Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych rozgrywano dwa oddzielne mistrzostwa. Auta o otwartym kokpicie zakwalifikowano jako Grupa 6 i przydzielono je do nowych Mistrzostw Świata dla Samochodów Sportowych. Samochody bazujące na autach produkcyjnych zakwalifikowano jako Grupa 5 i startowały one w Mistrzostwach Świata dla producentów. Porsche wygrało wraz z modelami 908/3 oraz 936 wszystkie 7 wyścigów w ramach Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych pewnie zdobywając mistrzostwo, w którym liczone było 5 najlepszych rezultatów. W mistrzostwach aut grupy 5 również liczone było 5 najlepszych rezultatów z 7 rozegranych wyścigów. Największym i jedynym rywalem Porsche 935 było BMW 3.5 CSL, jednak ostatecznie Porsche zdobyło mistrzostwo zdobywając 95 punktów ze 100 możliwych, przy 85 dla BMW.
Posiadając już model 936 od Trofeu w czarnym malowaniu z pierwszego wyścigu sezonu 1976 cały czas myślałem o modelu 935 z tego samego roku. Niedawno pojawił się w znacznych promocjach, jednak inne zakupy nie pozwoliły z nich skorzystać, przez co myślałem już, że model szybko się u mnie nie pojawi. Okazja pojawiła się niespodziewanie, więc model Minichamps jest już u mnie. Przedstawia 935/76, którym załoga Stommelen/Schurti wygrała wyścig 6h Watkins Glen w 1976.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1250 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Sob 21:30, 16 Kwi 2016 |
 |
Bardzo fajny zestawik . Mam intentyczny ,ale standardowo trzymam sie pma |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:38, 16 Kwi 2016 |
 |
Białe 936 z PMA też chętnie u siebie zobaczę  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1250 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Sob 23:05, 16 Kwi 2016 |
 |
Jakie tam biale...napisalem ,ze mam identyczny zestaw ,a nie podobny  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:09, 16 Kwi 2016 |
 |
A ja nawiązałem do 936 i PMA jakie mam w planach  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1250 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Sob 23:43, 16 Kwi 2016 |
 |
aaa nie zalapalem...takie tez mam. Fajnie razem kontrastuja  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
darkmanpoland
User
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 105 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braintree uk/ Piła pl
|
Wysłany:
Nie 7:47, 17 Kwi 2016 |
 |
Ładny secik jak brat i siostra  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:30, 24 Kwi 2016 |
 |
W roku 2004 odbyła się 26. edycja terenowego Rajdu Dakar, która odbyła się na trasie Clermont-Ferrand - Dakar. W kategorii samochodów zwyciężył Francuz Stephane Peterhansel, który był pierwszym motocyklistą, który wygrał startując w kategorii samochodów. Wcześniejsze zwycięstwa odniósł na motocyklach Yamaha w latach 1991-93, 1995, 1997-98. Od roku 1999 startował w kategorii samochodów. W roku 2003 połączył siły z fabrycznym zespołem Mitsubishi, z którym wygrał Rajd Dakar w latach 2004-05 i 2007.
Norev z serii gazetowej to zwycięskie Mitsubishi Pajero Evolution z roku 2004. Dotarł do mnie już dosyć dawno, jednak nie zachwycił mnie. Dodatkowo w całkowicie niezabezpieczonej paczce oderwało się mu lusterko. Ostatnio znalazłem kilka chwil aby je przykleić oraz poprawić moim zdaniem najbardziej rzucający się w oczy błąd tego modelu w wydaniu gazetowym, jakim są srebrne reflektory. Na zdjęciach model już po ich poprawieniu i moim zdaniem wygląda już znacznie lepiej
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2661 Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 19:30, 24 Kwi 2016 |
 |
Osobiście proponuję jeszcze czarnym markerem pomalować krawędź kliszy reflektorów, będzie autoalarm dużo lepiej
Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem zdjęcia Pajero Evo mając kilkanaście lat, ta futurystyczna stylistyka zrobiła na mnie ogromne wrażenie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:54, 24 Kwi 2016 |
 |
Wydaje mi się, że zaburzyłoby to głębie tej czerni jaką miał oryginał. Generalnie kupowałem go ze zdjęć gdzie reflektory były poprawne, a przyszło to, co przyszło  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:51, 02 Maj 2016 |
 |
Dnia 1 października 1995 na torze Mount Panorama odbył się 36. wyścig Bathurst 1000. Po raz pierwszy wszystkie auta wystartowały w jednej klasie - Grupa 3A, która obejmowała 5-litrowe V8. Do wyścigu przystąpiły zaledwie 32 załogi, a do mety dojechało 15 aut. Wyścig wygrała załoga Larry Perkins/Russell Ingall z teamu Castrol Perkins Racing w Holdenie VR Commodore.
Oba auta zespołu Holden Racing Team stosunkowo szybko odpadły z rywalizacji. Startujące z pierwszego pola auto z numerem #015 załogi Craig Lowndes/Greg Murphy wycofało się po 10 ze 161 okrążeń, natomiast załoga Peter Brock/Tomas Mezera, której auto chciałbym zaprezentować, zakończyła rywalizację na 32 okrążeniu.
Myślę, że warto w tym momencie pokazać Biante w 1:64 na tle 1:43
Gdyby nie pomoc kolegów tutaj miałbym spore problemy z tym, aby model wygrany kwotą 0,99 Funta do mnie dotarł, więc chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim, dzięki którym miejsca na modele robi się coraz mniej i na których pomoc zawsze można liczyć  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|