FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:32, 21 Lip 2024 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W 1998 roku w mistrzostwach United States Road Racing Championship oraz IMSA Championship zespoły korzystały z rozwiniętej wersji [link widoczny dla zalogowanych] Podczas inauguracyjnego sezon USRRC wyścigu 24h Daytona trzy zespoły wystawiły po jednym egzemplarzu tego auta. W wyścigu zwyciężyło 333 SP załogi Gianpiero Moretti / Arie Luyendyk / Mauro Baldi / Didier Theys wystawione przez zespół Doran/Moretti Racing. Zdecydowałem się na miniaturę tego auta pochodzacą z serii gazetowej.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1013
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:11, 28 Lip 2024 Powrót do góry

Fajna wersja Momo. Ja poluję na Minichampsa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:58, 28 Lip 2024 Powrót do góry

W moim Minichampsie z 1994 kalkomanie były juz nieco słabe w momencie zakupu. Wiem, że u nas na forum jest podobne PMA do sprzedania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 20:59, 28 Lip 2024, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1013
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:32, 28 Lip 2024 Powrót do góry

Od kogo, bo jakoś nie natrafiłem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:41, 29 Lip 2024 Powrót do góry

Odezwę się na PW Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:41, 03 Sie 2024 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W trakcie sezonu 2001 Mitsubishi na ostatnie 4 rajdy w Rajdowych Mistrzostwach Świata zmuszone było wprowadzić nowe auto przygotowane zgodnie z homologacją WRC. Użytkowany dotychczas model Evo 6.5 pozostawał jedynym autem w stawce zbudowanym w oparciu o przepisy grupy A. Zgodnie z umową z FIA nadal był dopuszczany do rywalizacji jednak konieczne było jego zastąpienie. Nowy model Evo 7 powstał na bazie drogowego modelu sprzedawanego na rynku japońskim pod nazwą Lancer Cedia. Przed zmianą auta Tommi Mäkinen był liderem klasyfikacji kierowców, natomiast nowe auto okazało się niedopracowane i w ostatnich 4 rajdach Mäkinen zdobył zaledwie 3 punkty i ukończył sezon na 3 miejscu ze stratą 3 punktów do zdobycia kolejnego tytułu Mistrza Świata. Na kolejny sezon opuścił Mitsubishi i przeszedł do Subaru. Zespół opuścił również Freddy Loix, więc do sezonu 2002 Mitsubishi przystapiło z całkowicie nowym składem kierowców. Do zespołu dołączył François Delecour i Alister McRae, a w dalszej części sezonu za kierownicą w wybranych rundach pojawiał również Jani Paasonen oraz jednokrotnie Justin Dale. Audo nadal wydawało się niedopracowane, a dodatkowo nowi kierowcy mieli trudności z adaptacją do auta stworzonego zgodnie z preferencjami Tommi Mäkinen’a. Podczas otwierającego sezon Rajdu Monte Carlo najwyżej sklasyfikowaną załogą Mitsubishi byli François Delecour i Daniel Grataloup, którzy zajęli dopiero 9 miejsce i tym samym nie zdobyli punktów. Najlepszy wynik w sezonie 2002 zdobył Alister McRae, który był 5 w Szwecji, dzięki czemu zdobył 2 punkty, które były jedynymi punktami w klasyfikacji kierowców wśród zawodników tego zespołu. W klasyfikacji producentów Mitsubishi zaliczyło ogromny spadek względem poprzedniego sezonu i znaleźli się na ostatnim miejscu w klasyfikacji producentów. Odpuścili sezon 2003 i powrócili do rywalizacji w kolejnym roku, gdzie ponownie z ogromną stratą zamknęli tabelę konstruktórów. Do kolekcji dołączyła wygrana drogą licytacji na Allegro miniatura od AUTOart przedstawiająca auto załogi François Delecour / Daniel Grataloup z Rajdu Monte Carlo. Model posiada dosyć znaczący błąd merytoryczny polegający na zastosowaniu lusterek wewnętrznych stosowanych w sezonie 2001, podczas gdy od początku sezonu 2002 Lancer otrzymał klasyczne lusterka zewnętrzne. Taki sam błąd występuje w modelach tego producenta w skali 1:18.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3353
Przeczytał: 73 tematy

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 17:20, 03 Sie 2024 Powrót do góry

Fajny model i bardzo ciekawy opis. Świetna prezentacja. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3580
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 6:26, 04 Sie 2024 Powrót do góry

Ferrari 333SP - ciekawe malowanie a gazetówki z tej serii są całkiem przyjemne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:54, 11 Sie 2024 Powrót do góry

mafo napisał:
Fajny model i bardzo ciekawy opis. Świetna prezentacja. Ok!


Szkoda tylko tego wspomnianego błędu merytorycznego.

andy ns napisał:
Ferrari 333SP - ciekawe malowanie a gazetówki z tej serii są całkiem przyjemne Very Happy


Nawet wśród samych modeli tej serii 333 SP wyróżnia się pozytywnie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Do rywalizacji w 43. edycji Rajdu Monte Carlo w 1975 załoga Jean-François Piot i Jean De Alexandris przystąpiła w Renault 17 Gordini należącym do klasy 2. Na koniec rajdu udało im się osiągnąć 5 miejsce i zostali pokonani jedynie przez auta klasy 4, wśród których zwyciężyła załoga [link widoczny dla zalogowanych]. Prezentowana miniatura pochodzi z wydawnictwa ATLAS i jest kolejnym z modeli ze wspominanej już przy okazji wpisu na temat Mercedesa 190E z DTM „[link widoczny dla zalogowanych]”.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1013
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:59, 11 Sie 2024 Powrót do góry

Fajny klasyk Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3353
Przeczytał: 73 tematy

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 21:12, 11 Sie 2024 Powrót do góry

Klasyk pełną gębą. A i opis ciekawy. Razem tworzą świetną prezentację. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:20, 17 Sie 2024 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 2016 Formuły 1 kierowcami Sahara Force India F1 Team pozostali Sergio Pérez i Nico Hülkenberg. Zespół przygotował do rywalizacji konstrukcję o nazwie VJM09 stanowiącą rozwinięcie konstrukcji VJM08 z drugiej części poprzedniego sezonu. Nowe auto było zdolne do walki o punkty już od pierwszego wyścigu, a solidne występy kierowców pozwoliły na zdobycie 4 miejsaca w klasyfikacji konstruktorów, najwyższego w historii startów zespołu pod nazwą Force India. W klasyfikacji kierowców na 7 miejscu znalazł się Sergio Pérez, który dwukrotnie znalazł się na najniższym stopniu podium. W Monaco dokonał tego jako pierwszy kierowca w historii tego zespołu od czasów kiedy zadebiutował w 1991 jako Jordan Grand Prix, a drugie podium zdobył podczas Grand Prix Europy rozegranym na torze w Baku. Nico Hülkenberg na koniec sezonu znalazł sie na 9 miejscu, a najwyżej sklasyfikowany został na 4 miejscu podczas GP Belgii. Współczesne konstrukcje F1 kupuje zdecydowanie mniej chętnie niż te starsze i zazwyczaj dzieje się tak, kiedy trafi się jakaś dobra okazja i nie inaczej było w tym przypadku. Na Allegro wypatrzyłem model VJM09 Sergio Péreza z gazetowej serii z uszkodzoną podstawką i postanowiłem obserwować sytuację. Zalicytowałem i wygrałem z kwotą 20,50 zł, dzięki czemu razem z wysyłką kosztował mniej niż 30 zł.

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Sob 16:44, 17 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:31, 18 Sie 2024 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Na sezon 1983 Dome przygotowało do wyścigów model RC83 grupy C jako następce modelu RC82. Konstrukcja zadebiutowała 24 lipca 1983 podczas 1000 km Fuji, drugiej rundy Fuji Long Distance Series. Do wyścigu w RC83 przystąpili wówczas Eje Elgh i Tiff Needell w zespole Autobacs Dome Motorsport. Wyścig zakończył się dla nich już po 31 okrażeniach ze względu na awarię skrzyni biegów. Kolejnym sprawdzianem nowej kostrukcji był wyścig 1000 km Suzuka rozegrany 28 sierpnia w ramach drugiej rundy All Japan Endurance Championship. W wyścigu tym zespół postawił na dotychczasową załogę, która ukończyła rywalizację na 4 miejscu. Była to ostatnia pozycja wśród aut grupy C, które ukończyły rywalizację, jednak strata do zwycięskiego Porsche wyniosła zaledwie 5 okrążeń. Ta sama załoga pojawiła się w RC83 jeszcze podczas drugiego wyścigu 1000 km Fuji, rozegranego 2 października, tym razem w ramach FIA World Endurance Championship oraz All Japan Endurance Championship. Załoga po problemach ukończyła rywalizację, jednak ze względu na stratę aż 77 okrążeń do zwycięzców nie została sklasyfikowana. Ostatnim startem auta w sezonie 1983 był wyścig 500 mile Fuji z dnia 27 listopada, stanowiący 3 rundę Fuji Long Distance Series. W wyścigu tym zmieniła się dotychczasowa obsada auta i zamiast Tiff’a Needell’a pojechał Stanley Dickens. Rywalizacja w ostatniej rundzie zakończyła się 7 miejscem z zauważalną stratą do zwycięzców wynoszącą 18 okrążeń. Miniatura Dome RC83 została wydana przez Ebbro i została opisana jako auto załogi Eje Elgh / Tiff Needell z wyścigu 1000 km Fuji z 1983. Przez dłuższy czas miałem z tym problem, ponieważ w wyścigu o tej nazwie rozegranym 2 października załoga ta pojechała autem z numerem #7 i miało ono na sobie kilka innych drobnych reklam sponsorów. Szukałem dalej aż odkryłem, że wyścig o tej samej nazwie tak jak opisałem we wpisie rozegrano w tym samym roku również wcześniej i model wydany przez Ebbro przedsatawia auto z debiutanckiego wyścigu z 24 lipca, rozegranego w ramach Fuji Long Distance Series. Miniatura została wykonana z żywicy i zupełnie nie myślałem o takim modelu, do czasu kiedy wypatrzyłem prezentowany egzemplarz na Allegro Lokalnie. Licytacja zakończyła się kwotą 64 zł i z darmową dostawą w ramach usługi Allegro Smart model znalazł się u mnie.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3353
Przeczytał: 73 tematy

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Pon 21:29, 19 Sie 2024 Powrót do góry

Modele bardzo ciekawe. Ale jestem pod wrażeniem Twojej umiejętności wyszukiwania okazyjnych cen brakujących do kolekcji modeli. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2753
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:23, 20 Sie 2024 Powrót do góry

To dla mnie ważna część tego hobby Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin