Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:30, 14 Sty 2024 |
|
W tych niebieskich barwach od rzzu zwrócił moją uwagę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 20:17, 16 Sty 2024 |
|
HPI robi rewelacyjne modele. I tu jest tak samo. Co prawda kolor totalnie nie pasuję bo Stratosa, ale co zrobić, takiego stworzyli. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:25, 16 Sty 2024 |
|
Niestety HPI już od dawna nie wydaje modeli tego typu
Mam już kilka Stratosów, ale jeszcze żadnego w typowym malowaniu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:21, 20 Sty 2024 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wyścigu 24h Le Mans w 2006 roku francuski zespół [link widoczny dla zalogowanych] wystawił w najwyższej klasie LMP1 dwa modele Courage LC70 z silnikami Mugen. Załogę auta z numerem [link widoczny dla zalogowanych] stanowili Sam Hancock, Gregor Fisken i Alexander Frei, natomiast [link widoczny dla zalogowanych] Shinji Nakano, Haruki Kurosawa i Jean-Marc Gounon. W kwalifikacjach załoga nr #13 zajęła 5 miejsce, a nr #12 znalazła się na 10 pozycji. Wyścigu nie ukończyły obie załogi. Załoga nr #13 zakończyła rywalizację po zaledwie 35 okrążeniach po awarii skrzyni biegów, a nr #12 ukończyła 171 okrażeń, po czym awarii uległ silnik. Zdecydowanie lepiej poradziła sobie ekipa [link widoczny dla zalogowanych] korzystająca ze starszego modelu [link widoczny dla zalogowanych] napędzanego silnikami Judd, której najlepsza ekipa znalazła sie na 2 miejscu ze stratą zaledwie 4 okrążeń do nowego [link widoczny dla zalogowanych]. Miniaturę Courage LC70 Mugen załogi nr #13 wygrałem podczas większych zakupów w drodze licytacji na eBay u sprzedającego z Niemiec. Model marki Ebbro posiada zdejmowaną pokrywę silnika, jednak podobnie jak w przypadku opisywanego już modelu [link widoczny dla zalogowanych] pokrywa początkowo nie chciała współpracować. Okazało się, że tym razem została przyklejona najprawdopodobniej fabrycznie sporą ilością kleju na gorąco. Pokrywę udało się oderwać i zdjąć, ale już podczas zdejmowania zrozumiałem decyzję o jej przyklejeniu. Tylne skrzydło mocno zachodzi nad pokrywę przez co zdjęcie jej pod nim nie jest łatwe i pokrywa podczas zdejmowania i zakładania ociera o skrzydło i opony. Sam klej znajdował się jako jeden wiekszy kawałek na samym środku i udało się go bez większego problemu doczyścić bez żadnych uszkodzeń modelu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3497 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Sob 14:35, 20 Sty 2024 |
|
Piękny model, a zdejmowana pokrywa silnika to kapitalny dodatek. Świetny zakup. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:51, 21 Sty 2024 |
|
Ciekawe jest to, że tyle zaprojektowanych detali potrafią zakleić przed odbiorcą
[link widoczny dla zalogowanych]
W sezonie 2008 Susie Stoddart kontynuowała starty w DTM w Mercedesie. Po dwóch sezonach spędzonych w dwuletniej konstrukcji obsługiwanej przez zespół Mücke Motorsport dołączyła do zespołu Persson Motorsport, gdzie startowała pod szyldem TV-Spielfilm AMG-Mercedes i otrzymała do dyspozycji auto w specyfikacji roku 2007. Jako drugi zespół Persson Motorsport pod szyldem Stern/Pixum AMG-Mercedes wystartowali Gary Paffett i Mathias Lauda. Susie Stoddart na koniec sezonu z zerowym dorobkiem punktowym znalazła się na przedostatnim miejscu klasyfikacji kierowców. Na torze Norisring zdobyła najwyższe w sezonie 10 miejsce, które pozwoliło na pokonanie Katherine Legge z Audi. Miniaturę auta Susie Stoddart z sezonu 2008 wypatrzyłem wystawioną w licytacji na Allegro i jak łatwo się domyślić, kwota którą zaoferowałem okazała się wystarczająca. Podobnie jak w przypadku prezentowanego już [link widoczny dla zalogowanych] kalkomanie umieszczone na szybach zaczynają się odklejać, co nie ma miejsca w wielu starszych modelach aut DTM od Minichamps. Mimo to z zakupu jestem bardzo zadowolony. Do kolekcji miał dołączyć jeszcze model auta Stoddart z sezonu 2007, który wypełniłby aktualną lukę pomiędzy sezonem [link widoczny dla zalogowanych], jednak po złożeniu zamówienia w akcji zakupowej w holenderskim sklepie okazało się, że modelu jednak już nie mają. Najchętniej jednak dołączyłbym do kolekcji jeszcze model z sezonu 2009 w charakterystycznym [link widoczny dla zalogowanych] malowaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 17:35, 21 Sty 2024 |
|
Na pewno nie zrealizuję tego pomysłu, ale chętnie zbudowałbym kolekcję bolidów prowadzonych przez kobiety. Sporo byłoby "pogoni za zajączkiem". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:10, 21 Sty 2024 |
|
Conajmniej kilka takich modeli jest już u mnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:23, 26 Sty 2024 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Aston Martin po dwóch sezonach startów w klasie LMP1 konstrukcją Lola Aston Martin DBR1-2 na sezon 2011 przygotował wraz z Prodrive zupełnie nową konstrukcję z otwartym nadwoziem nazwaną AMR-One. Zupełnie nowe auto opracowano i zbudowano w krótkim czasie wynoszącym zaledwie około 7 miesięcy. Debiut wyścigowy miał miejsce podczas 6h Le Castellet, gdzie AMR-One ze względu na dużą stratę związaną z awariami nie zostało sklasyfikowane. Testy przed 24h Le Mans wypadły dla niezawodności i wydajności konstrukcji jeszcze gorzej i w związku z problemami z silnikami dwa egzemplarze AMR-One pokonały łącznie zaledwie 14 okrążeń ze znaczną stratą do konkurencji. W celu wyeliminowania problemów auta wycofano z kolejnej rundy na torze Spa-Francorchamps, aby przygotować konstrukcję do startu w 24h Le Mans. Dwa egzemplarze AMR-One pojawiły się na starcie, jednak już w kwalifikacjach uległy nawet pojazdom klasy LMP2, a w wyścigu było jeszcze gorzej. Auto z numerem #009 załogi Andrew Meyrick / Adrian Fernandez / Harold Primat pokonało 2 okrążenia, a auto nr #007 załogi Darren Turner / Stefan Mücke / Christian Klien po 4 okrążeniach zjechało do boksu, po czym po kilku godzinach nie powróciło już na tor i zostało oficjalnie wycofane z rywalizacji. Aston Martin nie przystąpiłm już AMR-One do żadnego wyścigu, a w styczniu 2012 ogłosił zakończenie prac rozwojowych konstrukcji i powrót do ścigania autami klasy GT. Zbudowane 2 egzemplarze AMR-One zostały sprzedane i stanowiły podstawę również nieudanego projektu DeltaWing. Model AMR-One od Spark trafił mi się w licytacji w Niemczech w bardzo dobrej cenie końcowej wynoszącej zaledwie 12,50 Euro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3497 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Sob 14:59, 27 Sty 2024 |
|
Ciekawa historia i bardzo fajny model. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:59, 28 Sty 2024 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
W sezonie 2008 Sébastien Loeb kontynuował udaną współpracę z zespołem Citroëna w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Drugim kierowcą zespołu pozostał Daniel Sordo. Zespół przygotował poprawioną wersję wprowadzonego w poprzednim sezonie modelu C4. Sordo rozpoczął sezon od wygrania pierwszego oesu w Rajdzie Monte Carlo, jednak od drugiego do końca rajdu prowadził już Loeb. Do końca sezonu Loeb wygrał łącznie 11 z 15 rajdów i zdobył 5. z rzędu tytuł mistrzowski. Sordo na koniec sezonu uplasował się na 3. miejscu. W Monte-Carlo, Szwecji i Meksyku Citroën występował w czerwonym malowaniu z białymi logotypami sponsorów, ale od rundy w Argentynie znaczną część aut zajęło [link widoczny dla zalogowanych]. W 2019 roku do kolekcji dołączyło C4 od Norev z sezonu 2010, więc szczególnie brakowało mi modelu w malowaniu jeszcze bez logotypów Red Bulla. Brak udało się uzupełnić dzięki jednej z forumowych akcji zakupowych, gdzie niespodziewanie dostępny był prezentowany model.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3497 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Nie 21:54, 28 Sty 2024 |
|
Świetny komentarz do tego modelu. Przyjemnie się ogląda model rajdowy znając choć trochę szczegółów z jego występów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:01, 28 Sty 2024 |
|
Dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 47 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:37, 31 Sty 2024 |
|
C4 z Loebem to legenda. Fajne czasy, gdzie można było obejrzeć skróty na TV4 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:51, 01 Lut 2024 |
|
Chętnie dołączyłbym do kolekcji jeszcze kilka innych egzemplarzy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|