FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:13, 20 Paź 2023 Powrót do góry

Wow. Przepiękny model. Wygląda na bardzo dobrze odwzorowany Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:52, 21 Paź 2023 Powrót do góry

Miniatura ma swoje niedoskonałości związane z materiałem z jakiego zostało wykonane nadwozie, jednak prezentuje się bardzo dobrze i co najważniejsze jest już u mnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:41, 10 Lis 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 1994 Stefano Modena startował przede wszystkim we włoskich mistrzostwach Italian Superturismo Championship. Starty kontynuował z zespołem Euroteam, który na sezon 1994 zmienił auta z BMW na Alfa Romeo. Modena pomimo opuszczenia kilku wyścigów uplasował się na wyższej pozycji niż poprzedniego roku. Wygrał 3 wyścigi i na koniec sezonu znalazł się na 6 miejscu klasyfikacji kierowców. W sezonie 1994 oprócz startów we Włoszech pojawił się też m. in. w serii DTM, gdzie również poprowadził Alfe Romeo 155, jednak w odmiennej specyfikacji Class 1 Touring Cars, obejmującej auta mające już niewiele wspólnego z autami produkcyjnymi. Debiutując w tej serii pod koniec sezonu wygrał oba wyścigi na torze AVUS, a podczas kolejnej rundy zajął dwukrotnie 2 miejsce. Miniaturę z mistrzostw Italian Superturismo Championship wydaną przez Minichamps wypatrzyłem na Allegro. Model przekonał mnie niewielką ilością kalkomanii oraz tym, że wydawały się być w bardzo dobrym stanie, co w przypadku tak starych modeli od tego producenta często tak dobrze już nie wygląda. Licytacja zakończyła się dokładnie rok temu i zaoferowana przeze mnie kwota okazała się być wystarczająca. Model zgodnie z oczekiwaniami mimo upływu lat bardzo dobrze się zachował.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:33, 12 Lis 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W 1960 roku czechosłowacka marka Zetor wprowadziła do produkcji model 3011 nowej rodziny ciągników rolniczych UŘ I. W 1962 dołączył większy model 4011, natomiast w 1963 wprowadzono najmniejszy model 2011. Cała rodzina traktorów UŘ I posiadała m. in. taką samą skrzynię przekładniową, most, hydraulikę i osie, natomiast silnik najsłabszej odmiany 2011 był połową silnika największego 4011. Prezentowany model Zetora 2011 został wydany jako 4 numer serii testowej Kultowe Traktory wydawnictwa Hachette. Gdy zobaczyłem zapowiedź tej kolekcji bardzo się ucieszyłem, ponieważ liczyłem na pojawienie się kolekcji traktorów w Polsce. Początkowy entuzjazm zmieniła informacja, że kolekcja została wydana właśnie przez Hachette, które pokazało w przypadku kolekcji Samochody PRL-u, że w przypadku tego wydawnictwa nie można liczyć na zbyt wiele. Osobiście mam nadal nadzieję, że mimo wszystko w kolekcji pojawią się oczekiwane modele polskich traktorów, a nie wyłącznie przeszczepy z innych serii. Szczególnie liczę na wydanie modelu Ursusa C-385. Na ten moment sytuacja pod tym względem nie wygląda jednak optymistycznie. Z czterech wydanych numerów właśnie tylko prezentowany Zetor jest zupełnie nowym modelem, jednocześnie wprawiającym w zawód wiele osób, które zdecydowanie wolałyby zbliżony wizualnie model licencyjnego Ursusa C-4011.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 14 Lis 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Do wyścigu 24h Le Mans w 2006 roku amerykanski zespół ACEMCO Motorsports wystawił w klasie GT1 samochód Saleen S7-R. Załogą jedynego takiego auta w stace zostali Johnny Mowlem, Terry Borcheller i Christian Fittipaldi. Do rywalizacji przystąpili z 27 miejsca, które było 7 wśród aut tej klasy. W 24-godzinnej rywalizacji zdołali przesunąć się wyżej, kończąc rywalizację na 11 miejscu klasyfikacji generalnej ze stratą 43 okrażeń do zwycięskiej załogi [link widoczny dla zalogowanych]. Wśród aut GT1 zajęli 6 miejsce ze stratą 18 okrążeń do zwycięskiej załogi Corvette C6.R. O modelu prezentowanej miniatury nie myślałem do czasu obserwowania jej licytacji na eBay. Nie zależało mi jakoś specjalnie na jej zakupie, jednak licytacja zakończyła się kwotą zaledwie 7,01 Euro, a w sklepie miałem już otwarte zamówienie z niezmiennym kosztem wysyłki niezależnie od ilości zakupionych modeli. W tym momencie to drugi Saleen S7-R w mojej kolekcji obok prezentowanego już wcześniej [link widoczny dla zalogowanych].

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:30, 16 Lis 2023 Powrót do góry

Wrócę do Alfy, bo jakoś mi umknęła. Fajowy model. 155 ma rewelacyjną linię, może prostą, ale elegancką. A jak widać w wyścigowych barwach też jej do twarzy.
A ten Saleen jakiej firmy? Bo wygląda rewelacyjnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:40, 16 Lis 2023 Powrót do góry

Też lubię wyścigowe 155 i dlatego mam ich więcej Smile
Saleen to IXO LMM095, typowo dla nich dosyć prosty model z ograniczonymi detalami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:31, 28 Lis 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 2000 Armin Kremer startował głównie w rajdach klasyfikowanych do Mistrzostw Niemiec. Pilotem na początku sezonu pozostał Fred Berssen, jednak po pierwszej rundzie na prawym fotelu wymieniali się Klaus Wicha i Bernd Seiter. Do dyspozycji kierowcy pozostało auto doskonale znane z poprzednego sezonu, którym było Subaru Impreza S5 WRC w specyfikacji roku 1998. Po zdobyciu miztrzostwa niemiec w 1996, 1998 i 1999 tym razem Kremer ukończył sezon na 2 miejscu. W kolejnym roku skupił się już na mistrzostwach Europy, gdzie również został mistrzem. Miniatura auta z sezonu 2000 w skali 1:43 została wydana przez AutoArt i zdecydowano się na odwzorowanie pojazdu w specyfikacji z ADAC Rallye Deutschland. W rajdzie tym pilotem Armina Kremera był Klaus Wicha i załoga zajęła w nim 5 miejsce. Miniaturę znałem, ale nie sądziłem że kiedykolwiek do mnie trafi, co zmieniło się po jednej z zeszłorocznych edycji Pomorskiej Giełdy Modeli Samochodów.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:35, 04 Gru 2023 Powrót do góry

Super modelik. Wykonanie pierwsza klasa, no i ciekawe malowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:54, 09 Gru 2023 Powrót do góry

Trudno się nie zgodzić Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 1977 Bernard Darniche skupił się przede wszystkim na startach w rajdach. Pilotem we wszystkich rajdach był Alain Mahé. Duet ten startował przede wszystkim Lancią Stratos HF zespołu Chardonnet, jednak podczas Rajdu Francji wygrali za kierownicą Fiata 131 Abarth. W sezonie 1977 wygrali zdecydowaną większość rajdów, w których wzięli udział. Wyniki pozwoliły na to, aby Bernard Darniche został Mistrzem Europy oraz zdobywając punkty wyłącznie za 3 zwycięstwa zajął 3 miejsce w Cup for Rally Drivers, czyli pierwszym sezonie przyznawania w Mistrzostwach Świata tytułu dla kierowców rajdowych. Obok tych sukcesów zajął również 2 miejsce w Mistrzostwach Francji. Jednym z rajdów, który zaliczany był do wszystkich tych trzech klasyfikacji był Rajd Tour de France Automobile, który prezentowany duet wygrał. Miniaturę auta z tego rajdu wydał Spark i wybrałem ten model spośród dwóch różnych zaproponowanych mi w dobrej cenie na Pomorskiej Giełdzie Modeli Samochodów. Na decyzję miały wpływ lepsza jakość montażu prezentowanego egzemplarza oraz nieco inna przednia część nadwozia, nawiązująca bardziej do [link widoczny dla zalogowanych] niż posiadanych już [link widoczny dla zalogowanych].

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3502
Przeczytał: 63 tematy

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 20:38, 09 Gru 2023 Powrót do góry

Świetny model. Pięknie wygląda niebieski lakier w połączeniu z żółtymi felgami. Dobry zakup. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:51, 16 Gru 2023 Powrót do góry

W Stratosach od Sparka często były widoczne niedoróbki montażowe, ale tutaj miałem mozliwość dokładnego obejrzenia modelu przed zakupem i jest pod tym względem w porządku. Ciekawym elementem są częściowo opuszczone boczne szyby, uświadamiające nietypowy mechanizm ich działania.

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 2019 Hyundai przystąpił do drugiego sezonu startów w WTCR. Obok zespołu BRC Racing Team przemanowanego odtąd na BRC Hyundai N Squadra Corse pozostałe dwa egzemplarze i30 nie były już obsługiwane przez zespół M Racing-YMR, a starty kontynuowano pod szyldem BRC Hyundai N LUKOIL Racing Team. W pierwszym z tych zespołów starty kontynuowali Gabriele Tarquini i Norbert Michelisz, natomiast w drugiej ekipie jeździli Nicky Catsburg i Augusto Farfus, którego w jednej z rund zastąpił Luca Engstler. W klasyfikacji kierowców sezonu 2019 mistrzem tym razem został Norbert Michelisz i właśnie model jego auta planowałem zakupić. Niestety do Polski miniatura ta w momencie premiery praktycznie nie dotarła i nawet w ogólnej sprzedaży zaskakująco szybko praktycznie zniknęła. Zupełnie inaczej wyglądała sytuacja z modelami zespołu sponsorowanego tytularnie przez Lukoil i ich ceny w pewnym momencie tak bardzo spadły, że zdecydowałem się również na taki egzemplarz dla siebie. Zakupiłem miniaturę auta, którym Nicky Catsburg w sezonie 2019 zajął 13 miejsce w klasyfikacji kierowców, a dzięki odmiennemu malowaniu nie zamknąłem sobie możliwości dokupienia wspomnianego auta Norberta Michelisza.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:25, 19 Gru 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 2010 zespół wyścigowy Fischer Racing kontynuował starty w serii FIA GT3 European Championship wystawiając tak samo jak w poprzednim sezonie model Ford GT GT3. Początkowo planowano kontynuację wystawienia dwóch pojazdów, jednak ostatecznie zespół przystąpił do startów z jedną załogą. Kierowcami zostali ogłoszeni Mikko Eskelinen i Christoffer Nygaard, którego w jednej z rund zastąpił Florian Gruber. Kierowcy zespołu punktowali w 7 z 12 wyścigów, a najwyższą zdobytą pozycją było 4. miejsce w 9. rundzie rozegranej na torze Algarve International Circuit w Portugalii. W wyścigu tym wystąpił Florian Gruber i były to w tym sezonie jedyne zdobyte przez niego punkty dające kierowcy 28 miejsce. Najwyżej sklasyfikowany był oczywiście Mikko Eskelinen, który wystąpił we wszystkich rozegranych wyścigach i zajął 10 miejsce, natomiast Christoffer Nygaard był 15. Malowanie auta zespołu zmieniało się nieco na przestrzeni sezonu, natomiast prezentowany model od Minichamps został wydany jako prezentujący auto z wyścigów nr 3 i 4 rozegranych na torze Masaryk Circuit w pobliżu miejscowości Brno w Czechach. Miniaturę wypatrzyłem na OLX razem z prezentowanym już modelem z wyścigu 24h Nürburgring 2009, jednak początkowo z chęci oszczędności byłem skłonny zakupić tylko wcześniej prezentowany model pomimo świetnych cen obu. Do zakupu prezentowanej miniatury tak naprawdę namówiła mnie dziewczyna. Gdy pokazałem znalezione modele bez zastanowienia stwiewrdziła, że mam brać oba. Z pekspektywy czasu uważam, że była to słuszna decyzja, a modele poza malowaniem różnią się nawet całym odlewem nadwozia, gdzie prezentowany w tym wpisie model jest zauważalnie szerszy.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:09, 19 Gru 2023 Powrót do góry

Ło, świetny model. Rewelacyjne proporcje, koła a szczególnie malowanie. Rewelacja.

P.S. Nie od dziś wiadomo, że kobietom łatwiej podejmować decyzje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:02, 19 Gru 2023 Powrót do góry

Z mojej perspektywy, to masz kapitalną dziewczynę. I również z mojej perspektywy, świetnie się czyta Twoje wpisy i z przyjemnością ogląda modele. Za każdym razem pokazujesz coś nietypowego, ciekawostki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin