 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Pon 10:40, 08 Lip 2013 |
 |
Nie wiem dlaczego miałbym się wkurzać, tym bardziej, że w pierwszym poście napisałem jaki to ma charakter.
Reszty nie będę komentował. |
|
|
|
 |
|
 |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2661 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 11:07, 08 Lip 2013 |
 |
A mozesz dokladnie podac rozbieznosci w wymiarach tego MiTo? Mocno odchodzi od skali 1:43?
@Raf
co z tego ze to zabawki? Najwazniejsze jest to,ze kolekcja cieszy wlasciciela, jest spojna i fajnie sie prezentuje.
Inna sprawa, to to czy wolalbys Noreva, ktory jest zle wykonany i w niepoprawnej skali, ale jest 'modelem kolekcjonerskim', czy cararame, ktora stoi na wyzszym poziomie, ale jest 'zabawka' tylko dlatego bo mozna kupic ja w markecie ?
Pomijam oczywiscie fakt, ze Cararama jest produkowana przez te sama firme co jak najbardziej kolekcjonerski Abrex..
Wg mnie takie podzialy sa bez sensu, niech dane autko zrobi nawet firma zajmujaca sie pluszakami, albo platkami sniadanowymi, ale jesli bedzie na odpowiednim poziomie i cieszy osobe, ktora dolacza je do kolekcji, to ma to sens. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Pon 11:08, 08 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 11:09, 08 Lip 2013 |
 |
smigi o to właśnie chodzi.
wymiary podam jak wrócę z pracy
--------------------------
Wymiary w mm
MiTo w skali 1:1 - Skala 1/43 - Model Norev
długość 4063 - 94,4 - 88
wysokość 1446 - 33,6 - 31
rozstaw osi 2511 - 58,3 - 57
szer. przód 1720 - 40 - 33
zwis przedni 904 - 21 - 17
zwis tylni 648 - 15 - 13
Problem jest z długością i szerokością oraz jakby się mocno czepić ze zwisem przednim przez co model jest jakiś nieforemny i nie oddaje wspaniałych proporcji MiTo |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 15:09, 08 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|