|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 20:00, 25 Sty 2020 |
|
hubert1111 - dzięki i życzę Tobie jak najlepiej
smigi - mechanizm otwierania , a w zasadzie obracania reflektorów jest dosyć oryginalny . Wajcha jak ta do blokowania gąsiennic w T34 w celu wykonania skrętu w wybranym kierunku . Ciekawa była reklama z epoki Opla GT , gdzię tęższy facet nie może się zmieścić za kierownicą.
Lambo 350 GT bardzo mi się podoba , jest w moim stylu. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek84 dnia Sob 20:09, 25 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 21:39, 25 Sty 2020 |
|
Z GT miałem styczność na żywo i to nie raz Lambo GTV stylistycznie
jednym może się podobać innym nie. Dla mnie osobiście to ciekawa i nietuzinkowa
stylistyka, no i jak Napisałeś, pierwszy model Lambo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 10:29, 09 Mar 2020 |
|
Już po Giełdzie...
Bardzo się cieszę ,że byłem
Oprócz ludzi ,których już znałem poznałem ,także nowych, bardzo sympatycznych . Pozdrawiam!
Dzisiaj , chociaż jest tam bardzo niebezpiecznie ,z wiadomych powodów, zabiorę Was do Włoch. Zanim jednak to zrobię przedstawię krótką historię związku między mną a Fiatem Bravo pierwszej generacji:)
Fiat Bravo został zaprezentowany już w 1995 roku , ale szczerze mówiąc nie zwracałem wtedy na niego specjalnej uwagi. Wypada nadmienić ,że silniki z jakimi występował do liftu w 1999 roku to :
1.4 12V , 1.6 16V , 1.8 16V , 2.0 20V oraz diesle 1.9D i 1.9TD.
Facelifting modelu Bravo z 1999 roku spowodował zamianę silnika 1.4 12V na 1.2 16V (nowe oznaczenie 80 16V) , silnik 2.0 20V mocniejszy teraz o 8KM (nowe oznaczenie 155 20V) , oraz turbodiesel 1.9 JTD.
To właśnie 1999 rok , był przełomowy dla mnie jako miłośnik Bravo. W wakacje tego roku mój kolega otrzymał w zamian za zdaną maturę złotego Bravo 1.6 16V SX. Jego wersja była dosyć bogata , m.in. szyberdach, halogeny , lakier metalik oraz uwaga - zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. No takie były wtedy czasy . Samochód robił wtedy duże wrażenie , szczególnie na mnie. Postanowiłem ,że kiedyś i ja sobie takiego Fiata kupię.
W kwietniu 2000 roku Fiat Bravo kolegi tak zakończył swój żywot:
W 2009 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Bravo w najmocniejszej wersji sprzed liftinhu : 2.0 20V HGT . Na jednym ze zlotów Fiat Team Bydgoszcz poznałem najlepszego kolegę , który jeździł poliftowym Bravo 155 20V HGT. Na zdjęciu moja jest ta wiśniowa:
No i w końcu modelik dzięki któremu mogłem tę historię Wam opowiedzieć:
Fiat Bravo - Norev
Pozdrawiam! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek84 dnia Pon 10:31, 09 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 20:33, 10 Mar 2020 |
|
Jeden z modeli , który kupiłem na Giełdzie w Warszawie od znanego Czecha ,pozwolił mi sobie przypomnieć o modeliku , którego jeszcze nie pokazałem. Mianowicie bardzo są do siebie podobne.
Borgward Isabella Cabriolet - PMA Minichamps
Od dłuższego już czasu poszukiwałem srebrnego Borgwarda Isabella Coupe. Marcowa Giełda postawiła mnie przed trudnym wyborem. Mogłem kupić Coupe tylko ,że czerwone bodajże z Whitebox na którego się jednak nie zdecydowałem oraz Cabriolet , którego wcale nie planowałem . Wybór padł na Cabriolet.
Z dalszym krewnym AWE Wartburg 313 Sport - IST
Jak to kiedyś określił ktoś na tym forum: "Cieszy oczy? Cieszy"
Do zobaczenia! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek84 dnia Wto 20:37, 10 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3293 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 20:43, 10 Mar 2020 |
|
Miałem tego Borgwarda w ręce, ale jednak zdecydowałem się w końcu na Edsela i Lancię. Fajnie, że trafił do Ciebie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
toner7
User
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 296 Przeczytał: 36 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 9:01, 11 Mar 2020 |
|
To była dobra decyzja - modelik wygląda świetnie! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
davv2704
User
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Śro 17:15, 11 Mar 2020 |
|
Piękne modele, starsze samochody zawsze chwytają za serce, ta różnorodność w stylistyce i te sylwetki.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arjbest
User
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 18:37, 11 Mar 2020 |
|
Świetne nabytki, raz jeszcze gratuluję. Tak sobie myślę, że Isabella cabrio dobrze komponowałaby się z moim kombi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hubert1111
User
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 135 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zambrów
|
Wysłany:
Śro 19:14, 11 Mar 2020 |
|
Przepiękny borgward, świetny jest;-) jest także i w moich planach Wartburg też świetny
Fiat Bravo-sentyment jak widzę dla ciebie pewnie z tego powodu jest to ważny model a to też ważne według mnie;-) niestety nie dałem rady pojawić się na marcowej Giełdzie i trochę żałuję ale to nie pierwsza ani nie ostatnia giełda;-) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 18:38, 12 Mar 2020 |
|
Lucanero - Borgward bardzo mnie cieszy i w pewnym
sensie mogę Tobie podziękować
toner7 - dziękuję za pozytywną opinię
davv2704[color] - to prawda , mają w sobie to coś
[color=yellow]Arjbest - dziękuję , a poza tym - Borgward zostaje u
mnie
hubert1111 - Bravo to głównie sentyment , co nie
zmienia faktu , że kiedyś za nim szalałem. Jeśli chodzi o Giełdę ,była
wspaniałą
Dzisiaj pozostaniemy jeszcze trochę przy zwykłej , swojskiej motoryzacji.
Po raz pierwszy wymieniłem w swojej kolekcji modelik gorszego producenta , na lepszy. Tym pojazdem jest Warszawa 203/204 lub po proteście Peugeota- 223/224. Planowałem zrobić już to na Giełdzie w marcu 2019 roku , ale nie jest to modelik , o który trzeba walczyć.
FSO Warszawa 223/224 - IST
Jakościowo modelik Warszawy z IST jest o niebo lepszy od tego wykonanego przez DeA. Ponieważ mój Synek ma jutro otrzymać białą Warszawę w nagrodę za dobre zachowanie , postanowiłem pokazać je razem. Podejrzewam ,że już jutro nie będzie się do niczego nadawała
Oraz wszystkie moje Warszawy i Pobieda razem:
Nie mogłem również oprzeć się pięknej pomarańczowej Syrenie model "sto drugi" z IST. 1962 rok produkcji. Standardem wykonania naprawdę przewyższa wyroby z FSO .
FSO Syrena 102 - IST
Kolejny modelik uzupełnił moją minikolekcję "pięćsetek" Fiata.
Fiat 500C Topolino - Brumm
Fiat 500A Topolino pojawił się w 1936 roku jako limuzyna , kabrio-limuzyna oraz furgonetka. Występował z jednym , czterocylindrowym ,dolnozaworowym chłodzonym cieczą silnikiem o mocy 13 KM.
Fiat 500B Topolino pojawił się w roku 1948 i różnił się tylko silnikiem , w którym głowica była już górnozaworowa.
Fiat 500C Topolino , to już samochód o zminionej karoserii , który pojawił się na rynku w roku 1949 i produkowany był do 1955 roku. Po dwóch latach światło dzienne ujrzała nowa generacja "pięćsetki" - 500 Nuova.
Wszystkie moje Fiaty "500" :
Do zobaczenia! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek84 dnia Czw 18:44, 12 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Czw 23:19, 12 Mar 2020 |
|
Włoszczyzna zawsze miła oku
I gratuluję tych WAŻNYCH modeli - BRAVO |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 15:33, 14 Mar 2020 |
|
Andrzeju - dziękuję . Bravo to naprawdę bardzo ważny dla mnie modelik - bardzo dużo wspomnień
Dzięki marcowej Giełdzie do kolekcji wjechały dwie otwarte odmiany nadwoziowe 911-stki. Jedna z nich to przedliftowa Targa odmiany 991. Jest przepiękna , według mnie najlepsza Targa "911-stki" ever . Porsche powróciło w nim do charakterystycznego słupka B - pałąka. Ostatnio dziewięćsetjedenastka wyglądała tak przy okazji typu 964.
Druga odmiana to Cabriolet "G-model" . Modelik pochodzi od Kolegi z forum i jest pierwszym Cabrioletem Porsche w mojej kolekcji.
Porsche 911 Targa 4S (991) - PMA Minichamps
Szczegóły wnętrza są na bardzo wysokim poziomie:
Porsche 911 Carrera Cabriolet (G-model) - PMA Minichamps
Co mogę napisać? Kolekcja bez tych dwóch modeli napewno nie była by taka sama
Do zobaczenia! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ptica
User
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 1005 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 16:39, 14 Mar 2020 |
|
Do 911 Carrera Cabriolet ( G-model ) polecam jeszcze wersję z dachem. Będą się razem super uzupełniać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sławek84
User
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 453 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 18:25, 14 Mar 2020 |
|
ptica - wiem, to taka nieuleczalna choroba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 9:28, 15 Mar 2020 |
|
Fajne dziewięćset-jeden-jeden
A leczyć cię nie powinieneś :roll: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|