|
Autor |
Wiadomość |
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 11:38, 01 Maj 2017 |
|
smigi, już poprawiłem. Dzięki za wskazówki! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 23:05, 25 Cze 2017 |
|
Dziś chciałem pokazać kolejne dwa modele z mojej kolekcji.
Pierwszy z nich to Ford Focus RS WRC '01, urodzinowy prezent od mojej ukochanej. Miniatura od AUTOartu jak wiadomo ma troszkę zepsuty przód, ale poza tym to najwyższa liga jeśli idzie o wykonanie. Za tak niskie kwoty, za jakie się on teraz pojawia, myślę, że można mu wybaczyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
O sezonie 2001 mówi się, że był po prostu dziwny. Czemu? Otóż liczył on 14 eliminacji RMŚ, w tym każda warta maksymalnie 10 punktów. Fani (i nie tylko) spodziewali się więc wyników w czołówce na poziomie 70-80, tym bardziej że w stawce rywalizowało aż pięciu mistrzów świata: Colin McRae, Tommi Mäkinen, Marcus Grönholm, Carlos Sainz i Didier Auriol. Tymczasem Mistrzem Świata został śp. Richard Burns, z dorobkiem punktowym w wysokości zaledwie 44 oczek...[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Po więcej zdjęć i szczegółów na temat modelu zapraszam do zalinkowanego wyżej wpisu u mnie na blogu
Druga miniaturka to Mitsubishi Lancer EVO V. Wydany przez japoński oddział IXO w serii KBI (model KBI063).
Wykonany jest bardzo fajnie i schludnie. Reflektory działają tu na duży plus, szczególnie, że producentowi udało się wyeliminować widoczne mocowania z tyłu. Mogę go z całą pewnością polecić. Warto było go ściągać aż z Japonii
[link widoczny dla zalogowanych]
Sezon 1998 był drugim, w którym obowiązywała specyfikacja World Rally Car, powstała w celu zachęcenia większej ilości producentów do startów w rajdach. Powszechnie wiadomo jednak, że, Mitsubishi niespecjalnie się nią przejęło, dalej wystawiając Lancera zbudowanego na podstawie regulaminu nieistniejącej już wtedy grupy A. Starsza konstrukcja dzielnie nie ustępowała ówczesnym wurcom, co dobitnie pokazywał Tommi Mäkinen w latach 1996-99, rok w rok przywożąc do Finlandii Puchary Mistrza Świata zdobyte za kierownicą A-grupowego Lancera EVO V i VI. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia niestety troszku gorsze, ale przez jakiś czas trzeba to przeboleć. Mając do dyspozycji tylko średni aparat w komórce i naturalne światło, trochę ciężko wyciągnąć coś lepszego, niż to powyżej
Więcej zdjęć oczywiście na blogu w zalinkowanym wyżej wpisie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Nie 22:13, 06 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 19:31, 26 Cze 2017 |
|
Lancer bardzo fajny model, w szczególności podobają mi się jego felgi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 22:45, 27 Cze 2017 |
|
Fabian, zgodzę się. To EVO mnie w paru aspektach zaskoczyło, bo byłem przekonany, że będzie niemal identycznie wykonane jak VI, które również posiadam, ale tutaj wloty na masce wyglądają dużo lepiej, a z tyłu nie ma widocznych mocowań reflektorów |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Wto 22:47, 27 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 8:48, 02 Lip 2017 |
|
Dzisiaj kolejny model z mojej kolekcji. Ogromne podziękowania dla arko5 za pomoc w jego zdobyciu!
Miniaturka to VW Polo R WRC z ostatniego roku startów Volkswagena, który po aferze Dieselgate postanowił wycofać wszystkie fabryczne zespoły z dyscyplin korzystających ze spalinowych silników, przerzucając się na sporty elektryczne (m.in. Formuła E).
Jak wiadomo, Polo było maszynką do wygrywania. 4 tytuły Mistrzowskie dla Sebastiena Ogier oraz Volkswagen Motorsport doskonale o tym świadczą. Dopiero w 2016 Hyundai zaprezentował i20 NG WRC, który zaczął wyraźnie deptać Niemcom po piętach, ale wygrał tylko dwa razy w całym sezonie.
Miniaturka to model IXO RAM621. Oprócz charakterystycznych dla tego producenta wad montażowych, model prezentuje się naprawdę solidnie. Moim ulubionym elementem są przednie reflektory, które wyszły IXO naprawdę konkretnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zmianach regulaminowych obowiązujących od sezonu 2011, w klasie WRC zostały tylko dwa samochody: Citroen DS3 oraz Ford Fiesta. Taki stan utrzymywał się do 2013 roku, kiedy to do walki włączył się Volkswagen ze swoją maszyną do wygrywania — Polo R WRC. Już w debiutanckim sezonie VW wygrał 10 z 13 rund RMŚ, z czego aż osiem padło łupem Sébastiena Ogier. Francuz zdobył tym samym pierwsze mistrzostwo zarówno dla siebie, jak i dla zespołu. [link widoczny dla zalogowanych]
Po więcej zdjęć oraz bardziej szczegółową historię samochodu oraz recenzję modelu zapraszam do siebie na bloga, do zalinkowanego wyżej wpisu.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 13:04, 07 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 11:06, 02 Lip 2017 |
|
Polówka bardzo ładna, pasuje abyś mimo wszystko zebrał całą serię
VW polo, mimo podobnych malowań cały zestaw na pewno prezentowałby się
rewelacyjnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 12:37, 02 Lip 2017 |
|
Andy, na pewno kiedyś je zbiorę, tak samo jak auta z sezonu 2016. Polówkę kocham od jej pierwszej białek wersji |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Nie 12:56, 02 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 22:35, 05 Lip 2017 |
|
Co tu dużo pisać, Polo jest po prostu rewelacyjne, dużo robią tutaj felgi, które bardzo mi się podobają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Czw 9:34, 06 Lip 2017 |
|
Fabian, na te koła wiele osób zwróciło mi uwagę. Nie bez powodu ;D Sam jestem nimi zachwycony. Ixo odwaliło z tym modelem kawał dobrej roboty (no może oprócz montażu, ale nie oszukujemy się, to masówka). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 20:04, 24 Lip 2017 |
|
Dzisiaj kolejny model, tym razem powrót do brutalnych czasów Grupy B.
Model to Lancia Delta S4, którą załoga Toivonen/Cresto wygrała rajd Monte Carlo w 1986 r.
Miniaturkę wykonało ixo dla Rally Car Collection (wersja w niebieskich kartonikach), do której przekładane były gablotkowe modele IXO bez uproszczeń. Po porównaniu zdjęć modelu RAC031 i mojego w pełni to potwierdzam. Sam model, pomimo troszkę gorszego przodu, prezentuje się całkiem fajnie. Najbardziej urzekły mnie niebieskie fotele
[link widoczny dla zalogowanych]
Lancia Delta S4. Surowa konstrukcja prosto z Włoch. Przy jej projektowaniu plan był prosty: zastąpić odchodzącą na emeryturę tylnonapędową 037 Rally oraz zagrać na nosie dominującemu Peugeotowi. Czy to mogło się udać? Biorąc pod uwagę to, co inżynierowie zrobili pod maską — jak najbardziej tak. Tego małego, ważącego niecałą tonę (960 kg) hatchbacka napędzała jednostka o pojemności 1,8 litra, którą doładowano zarówno mechanicznie (sprężarką Volumex), jak i turbo (firmy KKK). Efekt? Brutalne 560 koni mechanicznych rwących samochód od 0 do 100 km/h w niecałe dwie i pół sekundy! [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę więcej o historii samochodu oraz więcej zdjęć znajdziecie w zalinkowanym wyżej wpisie na moim blogu
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 7:02, 07 Sie 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Pon 20:57, 24 Lip 2017 |
|
moje ukochane barwy szkoda ,ze nieobecne w rajdach...Fajny model zdecydowanie wart zakupu i chyba sie na niego zdecyduje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 21:22, 24 Lip 2017 |
|
Sam model bardzo ładny, jedna z moich ulubionych rajdówek. Jedynie co mi przeszkadza to nie przód, tylko ten napis Martini, mogli się postarać o to aby był prosto
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pako3110
User
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1249 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
|
Wysłany:
Pon 23:06, 24 Lip 2017 |
|
Tak czasami bylo polozone logo. Widzialem na filmach z YT. Mam jedno zdj na ktorym moim zdaniem widac wyraznie pochylone logo ,nie spowodowane poszerzeniem nadkoli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 23:25, 24 Lip 2017 |
|
Zwracam honor, ja widziałem akurat zdjęcia takich które miały logo prosto |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 0:40, 25 Lip 2017 |
|
Pako, kto nie lubi barw Martini, niech pierwszy rzuci kamieniem haha Brakuje w rajdach, oj brakuje. Dobrze, że chociaż w F1 możemy oglądać te barwy. Szkoda tylko, że są dużo słabsi niż dwa lata temu
Model zdecydowanie mogę go polecić. Wygląda dużo lepiej od mojego poprzedniego gazeciaka. Na HPI przyjdzie sporo poczekać...
Opel, jak kolega wytłumaczył, czasem w ferworze walki po jakiś naprawach nakleja się loga "byle były". cieszę się, że model się podoba, nie mniej, nie wymagajmy wiele, w końcu to stary wypust ixo
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|