|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 23:14, 12 Lut 2017 |
|
Dobrze zobaczyć, że ktoś jeszcze śledzi WRC Szkoda, że zespoły się nie zgodziły na wystawienie prywatnie POLO R WRC 2017, byłoby jeszcze ciekawiej 4 samochody w stawce, jakby nie patrzeć to trochę mało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 23:20, 12 Lut 2017 |
|
Masz rację 4 samochody to zdecydowanie za mało Kiedyś to była różnorodność (Lancia,Opel,Ford,Peugeot,Audi,Fiat,itd...) której teraz brakuje, a szkoda bo WRC lubię nie tylko pooglądać ale również pograć na PC |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Peyton
User
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce/Warszawa
|
Wysłany:
Nie 23:37, 12 Lut 2017 |
|
Śledzę WRC od 1998 roku, kiedy Makinen dowiedział się na lotnisku, że został Mistrzem Świata.
Citroen i Hyundai nie zgodziły się na dopuszczenie VW do mistrzostw. I to chyba się na nich zemści.
A szkoda, bo było by rewelacyjnie. Faktycznie jest za mało zespołów. A nie słychać by kolejni producenci chcieli dołączyć.
Thierry Neuville, moim zdaniem, to nie błyszczy formą w Hyundaiu. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Peyton dnia Nie 23:38, 12 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 16:48, 21 Lut 2017 |
|
O mamo, jakimś cudem umknęły mi wasze posty.
OpelFAN, też lubię pograć. Szczególnie serię Colin McRae Rally
Peyton, mam nadzieję, że Toyota, bądź M-Sport zdobędą mistrzostwo, właśnie przez to, że pozostali blokowali... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Wto 16:51, 21 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 18:09, 21 Lut 2017 |
|
Heh, ja w tą samą grę właśnie gram i bardzo ją lubię. Moim zdaniem świetna gra |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 14:22, 12 Mar 2017 |
|
W niedzielne popołudnie chcę pokazać Wam model ważnego w historii rajdowych występów Subaru samochodu - Legacy RS. Ten A-grupowy sedan dysponował mocą 300 KM generowaną przez silnik typu Boxer oraz napędem na cztery koła. Zespół Subaru Rally Team Europe pojawił się na rajdowych trasach, po odniesieniu sporych sukcesów przez swoich rodaków - Toyoty. Celika była wówczas jedynym autem, które nawiązało regularną walkę z Lancią deltą.
Legacy co prawda nie odniosło jakiś ogromnych sukcesów, ale sześć podiów, w tym raz najwyższy jego stopień sprawiły, że Subaru się nie poddało i już w 1994 wprowadziło jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów - Imprezę.
Mój modelik Legacy wyprodukowało IXO i muszę przyznać, że jest naprawdę dobry. Przedstawia auto, którym François Chatriot ukończył domowy rajd Tour de Corse na 9. miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewne części z Was na myśl o marce Subaru, od razu kojarzy się niebieska Impreza ze złotymi felgami. Skojarzenie to jest jak najbardziej trafne, ale nie możemy zapominać o tym, co było przed nią... Na przełomie lat '80 i '90 na rajdowych oesach niemal seryjnie kolejne rajdy padały łupem kierowców Lancii. Pierwsze szlaki w przerwaniu tej dominacji przetarła Toyota, która nawiązała regularną walkę z Włochami. Jej sukces przyciągnął kolejny zespół z państwa kwitnącej wiśni - Mitsubishi, a zaraz po nim do gry włączyło się Subaru z rasowym sedanem Legacy RS w roli głównej. [link widoczny dla zalogowanych]
Po więcej szczegółów serdecznie zapraszam do zalinkowanego wyżej wpisu na moim blogu.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 13:09, 07 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 22:53, 12 Mar 2017 |
|
Bardzo fajny model, malowanie i poziom wykonania dla mnie wysoki
Gratuluję nabytku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pią 18:52, 31 Mar 2017 |
|
Dziś chciałem zaprezentować model, który zawitał w mojej kolekcji na początku stycznia - Citroena Xsarę WRC produkcji AUTOartu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsze lata ery WRC były wyjątkowo ciekawe. Spójrzmy na przykład na sezon 2003. W jego trakcie na najwyższym stopniu podium stawało siedmiu różnych kierowców, a w walce o mistrzostwo liczyły się aż cztery zespoły. W zasadzie do ostatniego oesu ostatniego rajdu nie było wiadomo, komu przypadnie puchar kierowców. Ostatecznie zwyciężył Petter Solberg, z przewagą jednego punktu nad Sebastienem Loebem. Jak wiadomo, przegrana tylko zaostrzyła apetyt francuza, który począwszy od 2004 dominował przez kolejne dziewięć lat... [link widoczny dla zalogowanych]
Szczegółową recenzję i więcej zdjęć znajdziecie w zalinkowanym wyżej wpisie u mnie na blogu. Pozdrowienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Nie 15:32, 17 Wrz 2017, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 8:25, 01 Kwi 2017 |
|
Co tu dużo pisać - świetny model, bardzo mi się podoba. Gratuluję nabytku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 20:53, 30 Kwi 2017 |
|
Jakimś cudem zapomniałem wrzucić tutaj ostatnio prezentowanego modelu, więc dziś wrzucam dwa. Przy okazji chciałem poinformować, że zrezygnowałem ze zdjęć na podstawkach, a większość zdjęć jest zalinkowanych do wyższej rozdzielczości
Na pierwszy ogień idzie Ford RS200.
Modelik wykonało IXO dla włoskiej gazety Passione Rally. Autem tym Kalle Grundel zajął trzecie miejsce podczas Rajdu Szwecji w 1986 roku i był to najlepszy wynik tego Forda w RMŚ.
Miniatur szału nie robi, ale w zupełności starcza. Bryła jest przyzwoita, detale na całkiem fajnym poziomie. W mniejszym budżecie zdecydowanie moge go polecić.
Samochód zaś uczestniczył w kilku tragicznych wypadkach, dlatego przy okazji jego prezentacji opisałem mroczną stronę rajdów w okresie Grupy B. Za jego kierownicą rozbił się m.in. kierowca Formuły 1, Marc Surer. Z ciężkimi poparzeniami przeżył, jednak jego pilot nie miał tyle szczęścia...
[link widoczny dla zalogowanych]
Samochody - potwory, kierowcy - bohaterowie i największy rozwój technologiczny w historii rajdów. Rewolucja Quattro, potężne pakiety aero, przyspieszenia 0-100 km/h w 2,5 s, 500-konne centralnie umieszczone silniki, kompozytowe nadwozia osadzone na rurowych ramach... Wielokrotnie nazywana Złotą Erą rajdów, okresem glorii i chwały. Niestety za tym wszystkim kryje się też druga strona medalu - Grupa B niosła za sobą śmiertelne żniwo... Finlandia, Niemcy, Portugalia, czy wreszcie Korsyka. Ginęli kierowcy, ginęli piloci, ginęli kibice... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jako drugi chciałem pokazać Audi Quattro A2
Modelik wykonało Trofeu i prezentuje się genialnie. Pamiętam, jak na początku mojej przygody z modelami zapytałem tu na forum, czy warto wziąć Quattro od Vitesse (było akurat na promocji). Zgodnie odpowiedzieliście, że zdecydowanie lepiej dołożyć do modelu Trofeu.
Po obejrzeniu zdjęć tego modelu byłem tego samego zdania, niestety cena w jakiej miniaturka się pojawia skutecznie opóźniała jej zakup.
Finalnie udało mi się ją kupić we wrześniu ubiegłego roku na licytacji.
Sam model oczywiście jest fenomenalny i zdecydowanie wart zakupu i bardzo się cieszę, że mi go wtedy poleciliście.
We wpisie na swoim blogu skupiłem się na historii Audi Quattro w rajdach w zasadzie od debiutu do dominacji modelu A2.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zapewne każdy wie, Audi Quattro zrewolucjonizowało Rajdowe Mistrzostwa Świata. Dziś chciałbym trochę o tej rewolucji opowiedzieć. Po sukcesie napędu 4x4 w rajdzie Dakar (polecam zapoznać się z wpisem) zdecydowano wypromować to rozwiązanie w samochodach osobowych. W 1981 roku Quattro oficjalnie zadebiutowało w Grupie 4, najwyższej klasie ówczesnych RMŚ. Już przedsezonowe testy pokazały potęgę Quattro, jednak to co stało się w trakcie sezonu przerosło wszelkie oczekiwania. Kierowcy zespołu z Ingolstadt wygrywali oesy nie o sekundy, a o całe minuty... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wkrótce na pewno pokażę kolejny model. Dziękuję za uwagę i życzę udanej majówki! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HitFan dnia Pon 10:25, 01 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 21:10, 30 Kwi 2017 |
|
RS200 - bardzo fajne auto i jako model i w rzeczywistości natomiast Quattro to już inna historia, super wóż |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 21:51, 30 Kwi 2017 |
|
Ładne klasyki rajdów, a wykonanie Trofeu jak zawsze na wysokim poziomie,
gratulacje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 23:06, 30 Kwi 2017 |
|
Świetne zdjęcia! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 23:22, 30 Kwi 2017 |
|
OpelFan, zgodzę się. RS200 był bardzo ciekawym bolidem. Na pewno wyróżniał się sylwetką na tle pozostałych B-grup. Quattro ma całkiem fajną historię i bardzo mi się podoba
andy ns, Trofeu tutaj postarało się wyjątkowo. Spokojnie może konkurować z późniejszą konkurencją, czego niestety w przypadku np. Celiki powiedzieć nie mogę. Jednak dzięki ich wiekowi można naprawdę sporo wybaczyć ;D
smigi, nie powiem, że po części natchnęły mnie ostatnie fotki w Twoim temacie ;D Po ich obejrzeniu troszkę zmieniłem sposób obróbki. Zdjęcia w zasadzie robimy z Szymonem (u nas na forum Finster) u niego w domu, a potem na spokojnie obrabiam u siebie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 0:12, 01 Maj 2017 |
|
Tak też myślałem Sam bardzo lubię takie bardziej dynamiczne ujęcia, ale za to mam problem z oświetleniem (robię tylko przy świetle dziennym).
PS. Staraj się kadrowac zdjęcia tak, żeby przed samochodem było więcej przestrzeni, ujęcia od tyłu wyglądają, jakby modele miały zaraz wyjechać z kadru |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Pon 0:26, 01 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|